Lacuna: fijn zo'n plekje waar je kan tutten met je paardjes
Jelle: leuke foto's

Buckje: Knappe lizz
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
voor 3 pony's..

Diddle kwam lief aan de draad een kusje halen (en geven
)
Onze Freddy heeft er twee, ik heb er nog een van Simba (komt dus ook nooit andere pony in), Snuit heeft er twee en Alwyn dus ook. Heb niet zoveel touwtjes....raak altijd van die dingen kwijt / laat ze ergens hangen / geen idee eigenlijk wat ermee gebeurt
en altijd moet er dan net weer een bijkomen die ik nog niet heb
Evelli schreef:Ik heb er ook geen moeite mee, en nee ben niet zo dom om te denken dat je privacy hebt op internet, maar kwam net in een ander topic quotes van hier tegen van iemand die blijkbaar wel fanatiek meeleest maar niet meekletst
Wij doen sinterklaas vieren met mijn schoonfamilie, kerst met mijn eigen familie en mijn schoonfamilie,

mag hier als t licht word al naar buiten en hoef pas binnen als weer donker word 

en
aan huis was een heel groot succes. Zoontje vond het helemaal geweldig. Ze bleven ook veel langer dan gepland, ipv half uurtje ruim 5 kwartier. Zoontje lag pas om 11 uur op bed. Gelukkig had hij smiddags 4 uur geslapen (natuurlijk moe na alle gebeuren op school). Vandaag naar mijn familie om het feest nog eens dunnetjes over te doen
.