Citaat:
vandaag gaat ze ook zonder eerst te longeren voor de wagen, wel even in de stapmolen, maar anders is ze al op voor ze voor de wagen gaat
Had bij Alwyn vandaag juist zoiets van denk dat ik de volgende keer eerst even flink ga longeren
Wat een gedoe om een goede wagen uit te zoeken zeg. Hoe zit het bij jullie allemaal met de spoorbreedtes? Ik begrijp dat miv 2013 de spoorbreedte verplicht 1.25 wordt. Tenminste, ik dacht dat dat alleen bij marathon zo was maar nu wordt mij verteld (door de heren wagenbouwers) dat dat voor alle rubrieken zo gaat gelden. Dus als ik nu een wagen zou kopen met spoorbreedte 115 bijv dat ik daar niet mee kan wedstrijdrijden miv 2013. Mijn doel is geen marathon, hooguit vaardigheid/dressuur. Maar ik ben en blijf denk ik gewoon een recreatiemenner die hoop tzt wat mendurance te kunnen gaan doen. Ik krijg een beetje het idee dat ze mij in een duurdere wagen willen praten
Wat denken jullie (over die spoorbreedtes).
Want ik dacht ook nog als ze dat vanaf B dressuur al laten ingaan dan kan ook iedereen die nu een sulky heeft het wel op zijn buik schrijven, het wedstrijdrijden want dat kan dan niet meer. En al die mensen met kleinere pony's en dus wagens die smaller zijn (ik ben nog geen wagen tegengekomen van rond de 150 kg of minder met een breedte van 1.25) kunnen dan ook geen wedstrijden meer rijden.
En ik heb juist een hele leuke wagen gezien met dus spoorbreedte van 115
schiet mij dus maar lek.