Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
.. verhuizen zie het aan me vriendin het is erg druk, maar ze kijkt er dan ook weer naaruit, lekker dicht bij de paarden enzo en daarna weer een mooi huisje op je eigen smaak. Lijkt me heerlijk 
.. Dan heb ik al een groom geregelt 
).
En hij was natuurlijk ook zo fris en onhandelbaar omdat je al langer niet naar buiten was geweest toch ? En dan van die spoken als uitgebaggerde sloten
Begrijp het goed hoor, heb ook vaak genoeg met samengeknepen billen gezeten
het is vervelend als je angst hebt/ krijgt. Zodra je boos wordt zul je zien dat ze erlangs denderen
Leuk dat hij het zo goed op pakt, snel weer foto;s maken he 

dood eng!
Na een tijdje ging het er toch iets beter aan toe en nam ze de hindernisjes in een rustig galopje.

. Jij bent echt een ukkie zeg op je sulky
)en daar 3x aan ben geopereerd en ik ook nog soort van reuma bleek te hebben, veranderd. Ben nu naast een groot paard of op een paard gewoon direct bang
Zeker bij 'botte' types. Bij gevoelige spring in het veldjes ben ik weer juist niet bang.
Samen met Ingrid pony ingespannen en laantje op een neer gewandeld plus op parkeerplaats 2x linksom, 2x rechtsom. Daar stonden nu wat meer auto's dus het vereiste wat meer stuurwerk dan dinsdag. Alwyn was aardig fris waardoor Ingrid behoorlijk door moest benen om hem bij te houden (sorry Ingrid
). Ook wat haltgehouden etc. Vond hij vandaag ook moeilijker
. Maar... uiteindelijk goed afgesloten laatste stukje liep hij gewoon lekker voorwaarts, staartje er vrolijk op en met oortjes goed vooruit plus hoofd mooi recht en rustig
Dus dat was weer fijn. Daarna hebben ze weer lekker op het dijkje gestaan.
vandaag gaat ze ook zonder eerst te longeren voor de wagen, wel even in de stapmolen, maar anders is ze al op voor ze voor de wagen gaat
Had bij Alwyn vandaag juist zoiets van denk dat ik de volgende keer eerst even flink ga longerenCitaat:vandaag gaat ze ook zonder eerst te longeren voor de wagen, wel even in de stapmolen, maar anders is ze al op voor ze voor de wagen gaat
Wat denken jullie (over die spoorbreedtes).
schiet mij dus maar lek.
)
voor de SGMW
Pony liep heerlijk te stuiteren en had er zin in 
Vond ik ook maar er zit nog garantie op en de nieuwprijs was toch nog een flink stuk hoger (komt bij Kool vandaan, Elspeet). Hij lijkt op deze foto minder stevig dan de foto's bij Kool op de website (maar die foto's krijg ik niet gedownload).Citaat:Ik vind die redelijk duur nog heb ik het idee? Deze is toch tweedehands?