Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
. Ben wel steeds bang dat er iets tussendoor komt
maar geniet er ook heel erg van (dat vooral) ... zat er vandaag na het rijden het ijzer los
, maar kon hem gelukkig weer aantikken, kunnen we natuurlijk niet hebben dat er iets mis gaat met de benen.
)

Weer 2 winstpunten erbij, nu M + 9. Bij 1 jury had ik geen wp maar vond het commentaar op het protocol terecht dus we hebben weer wat om aan te werken. Al staan er vooral nog dingen op die ik echt niet weet hoe beter te krijgen. Halthouden is ZO niet Det haar hobby. Verder heel gaar, loop alweer dagen te hoesten dus slaap veel te weinig. 

HT in de kampioensmodus gaaaaf
en Janouk is geen ploegpony, en terecht. Wel jammer hoor...
nu weer mijn eigen hoefsmid. Die spreekt haar even toe, geeft haar wat klopjes op haar hals, laat haar wat snuffelen (geen uren hoor, gewoon paar minuten), pakt been losjes en wacht totdat ze zich ontspant, gaat ook maar om een paar seconden dat je niet direct 'pakt' en gaat dan gewoon rustig aan het werk. Voeten/benen niet te hoog optillen en niet te ver opzij. Ze heeft zelfs niet een keer haar voetje teruggetrokken
en touwtje waarmee ik haar vasthield hing gewoon slap. Hij is ook wel benieuwd naar het experiment met het plakbeslag. Hero en Ollie zijn altijd erg makkelijk gelukkig, dus die staan er ook weer netjes op.
goede hoefsmid is toch ook wel goud waard.
(zo fout maar zo lekker)
, ohz of aangespannen niet.
)
.
)
! Ik kom een keer kijken
.
.
. Tja... school gaat voor en hij had vnaaf een boekverslag te maken. Maar.... het was erg leuk om erbij te zijn! Foto's staan wel al op Hoefnet.