Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
.
, zat ze zelf te veel tegen een stang aan en toen we dus een hobbel mee namen...
. Dus laat ze maar even niet meer zwemmen. Sterkte voor je man. Zo te lezen heeft hij wat slaap in te halen
, als groom bij Simba, Alwyn en Snuitje, gelukkig had ik erg brave pony's hahaha. Hij vond het altijd leuk voor TomTom te spelen en op te letten of er iets spannends in de buurt was. Maar hij heeft zich ook wel eens heel flink gestoten hoor als we door een kuil gingen of zoiets
Bij Rizanta ging hij mee als passagier, hij kon toen nog nauwelijks bij haar hoofd, peerd was nogal groot natuurlijk. Bij Bente zelden als passagier, alleen met een paar ritten en nooit als groom, was altijd bang dat Bente uit haar panty zou gaan.
Gelukkig wordt zoonlief steeds groter (en blijkbaar bij mij de paarden weer kleiner
).
hij zei toen direct: nu snap ik waarom ik altijd een cap op moet als ik op de wagen zit (hij had toen dus ook zijn cap op
)
of druk aan het werk, kan ook nog natuurlijk.
en daarna lekker gewassen, vanmiddag even met dochter weg geweest, maar was erg warm, kind raakte helemaal verhit op de mini-golfbaan
.
, hoop dat het dan wat minder warm is...
dochter is helemaal gek van pony's en kan goed rijden dus Ollie krijgt een intensief programma

.
. Om gek van te worden, blijkbaar is gewoon je brood verdienen onmogelijk geworden.
.