[AR] [HK] De paden op, De lanen in.... ''Rijtuigje deel 5

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-12 08:50

Goedemorgen

Wat is het nu al vreselijk warm (26 graden) Ze zeggen dat het 34 graden gaat worden. OEF!!

Maisie: succes
Prinsje: sterkte
Aks: aan het werk jij
Janouk: gefeliciteerd
Gem: succes

Ik zit heel erg te twijfelen of ik wel iets zal doen met de paarden met deze hitte. Weet niet of ik ze daar wel een plezier mee doe. Moet ook nog uitmesten, doe ik mezelf ook geen plezier mee!!!

Maisie

Re: [HK] De paden op, De lanen in.... ''Rijtuigje deel 5

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-12 08:52

Het is hier nu nog maar 21 graden dus nog wel een redelijke tempratuur. En buiten kan ik veel onder de bomen rijden. Je kan miss ook vanavond nog wat doen?

Dennis

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-12 08:52

Gefeliciteerd Tine!
En Ollie natuurlijk!

Roos was erg blij vanmorgen gewoon het land op te mogen. Stond al te gillen in de paddock toen ze de voordeur hoorde.

bicci

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-12 09:10

@prinsje, ik duim voor je dat het snel voorbij trekt die migraine... :(:)

@janouk, helemaal top!!!
die wereld kampioen mag wel gaan uitkijken voor jou, haha +:)+

Akshay

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-12 09:18

:(:) prinsje
wat een rotmoment voor migraine.. Hopelijk is het wel een beetje koel bij jou binnen!

Nou ik ga zo naar stal, met paps, paard overdragen. En heel erg knuffelen enzo.. :\ ^)

bicci

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-12 09:19

paps krijgt de vakantie zorg aks?
komt vast goed :))

Frensie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-12 09:34

Zo, genoeg bij te lezen zeg!!

Tine gefeliciteerd met je prestaties!!! Slechte generale is dus een goede voorbereiding!
Janouk gefeliciteerd met Her Royal Badness!! Super resultaat.
Ollie gefeliciteerd met je paardenmarktpony!!! Top hoor!!
Maisie inderdaad niet te streng zijn voor jezelf, het was belachelijk warm vandaag.

PrinsjeH beterschap!!! Lekker verstoppen in bed en veel drinken.
VHU Beertje heeft bij ons 1x in huis geplast en dat was met manlief erbij, ik let ook veel meer op. Verder heeft hij nooit wat in huis gedaan, maar de deur naar de tuin staat heel vaak open dus hij kan zichzelf helpen :)

Aks fijne vakantie!!

Zo, was vanochtend al vroeg op stal. Bij aantal paarden de vliegendeken omgedaan, neusjes ingesmeerd met zonnebrand. Gelukkig hebben we op stal meerdere weides en kunnen alle paarden in de schaduw staan als ze willen. Om half 9 heb ik de dienst overgenomen van mijn collega en het is gelukkig erg rustig. Houden zo! ;)

Beer was vanochtend mee naar stal en een andere stalgenoot heeft een labrador van net een jaar oud. Die twee hebben enorm gespeeld, zo leuk om te zien!

Gwin heeft zoals elke zondag vandaag ook weer vrij.

Gem succes met je wedstrijd vandaag en voor alle anderen... take is easy!

janouk
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-12 10:58

bicci schreef:
:(:)

@janouk, helemaal top!!!
die wereld kampioen mag wel gaan uitkijken voor jou, haha +:)+

Nee meer voor Brutus, want die was 2e achter Cupido. Wie weet.............lukt het Brutus om Cupido te verslaan in Ermelo. :j

Maisie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-12 11:30

Voor mij is brutus beter als cupido hoor !!!!!!!

Heb net lekker gereden met ferro. Daarna even zweet er afgespoeld en het hele spul weer met
vliegenmaskers op de wei met bomen gezet. Ook het water maar even ververst dus ze kunnen er weer
tegen.

Crazymel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-12 11:35

:wave:

een *\o/* *\o/* -O- :(:) voor iedereen!

hier ook al vroeg op stal, rondje bos met wish gedaan 17 km in een uur met nette hartslag! <3

aks ook nog even gezien doos :+ komt ze aan ow ships papier met tel nr vergeten..... kan ik die strax even bij jou afgeven. :+ komt ze niet helemaal voor de papieren maar wilde nog ff poekie aaien :') :')

janouk
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-12 11:36

Akshay

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-12 12:30

Crazymel schreef:
:wave:

een *\o/* *\o/* -O- :(:) voor iedereen!

hier ook al vroeg op stal, rondje bos met wish gedaan 17 km in een uur met nette hartslag! <3

aks ook nog even gezien doos :+ komt ze aan ow ships papier met tel nr vergeten..... kan ik die strax even bij jou afgeven. :+ komt ze niet helemaal voor de papieren maar wilde nog ff poekie aaien :') :')

O:) :D

@bicci; Dids heeft het goed :D Zowel mel als paps gaan 'm knuffelen :))
Hij hoeft alleen af en toe wat emo food (wortel/appel/snoepie), dan blijft ie het doen :P

maar vind het vreselijk.. Hij blijft me nooit aankijken als ik wegloop.. En nu uiteraard wel ^)

Verder druk lijstjes aan het maken hier.. :+ Bleh. Zo boodschappen doen, dan vriendlief campingspullen ophalen en inruimen (En auto uitruimen >;) ) en dan kan ik hier tassen inpakken, stofzuigen, nóg een was ophangen, en eens adressen opschrijven van plekken waar we heen willen _O-

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-12 13:30

Even een heel dikke knuffel voor Maisie :(:) , voor Prinsje :(:) , voor de poes van Tine :(:) , voor Biancao's brutale hond en verder heel veel *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* voor al die topresultaten hier in het topic: wauw!

Hier ook leuk nieuws en stiekum ook wel een beetje trots, want de tweede keer naar de Bixie geweest met Connor en haar marathonpony :') en hier een kopietje:

Wij zijn net terug en het was echt tóp geregeld.
M.b.v. grote strobalen en landbouwzeil hadden ze een groot zwembad gemaakt voor de kinderen.
Na de proef kregen de kinderen meteen een glaasje ranja aangeboden, het water voor de pony's stond al klaar én een grabbelbak met wortels erin. Bij de prijsuitreiking kreeg iedere deelnemer ook nog eens een ijsje.
Wij moesten 10:16 en 10:40 starten en dat was dus heel erg goed te doen.
Ze zijn eerste geworden bij hun eerste springwedstrijd met maar liefst 35 punten (36 punten is maximaal, het gaat niet op tijd, maar op stijl) en derde bij de dressuur *\o/* *\o/* *\o/* .

Ollie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-12 13:50

@Avaluna, van harte gefeliciteerd met deze prestatie van Connor en wat TOP-geregeld met zwembad, ijsjes en water en peentjes voor de pony's +:)+

En vwb de Hippiade, gewoon we gewoon lekker genieten en we hebben absoluut niet de illussie om Cupido te verslaan, daar dit écht een TOP-pony is met veel meer beweging en potentie dan Brutus :j . Daarnaast moet je ook goed de potentie en ervaring van de menner in oogschouw nemen en daar schiet ik ook nog in tekort :o En dat geeft toch ook helemaal niets... ik kan denk ik 'goed in de spiegel kijken' en geniet nog steeds van de progressie die we samen maken... daar ligt mijn (trainings) doel en er valt nog heel wat te verbeteren :j

En vandaag heb ik weer op 'Joekel' gereden en het kan zo maar eens zijn dat we van de winter in de dressuurring OP het paard gaan verschijnen ;) eerst nog wat km's maken samen en een lesje meepikken daar ik sinds 2008 niet meer 'serieus' gereden heb :P ... maar dit was de 2de keer dat ik hem reed (1e x voor mijn vakantie en nu vandaag) en hij pakt het écht super goed op ondanks zijn grote lichaam van 1,85m _/-\o_

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-12 13:55

@Ollie: wat ontzettend leuk dat het zo goed gaat met Joekel en jullie dus ook ohz in de ring gaan verschijnen *\o/* *\o/* *\o/* .
De organisatie was idd echt super, morgen ook even een berichtje sturen naar de organiserende vereniging :j .

Smickey2011

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-12 13:58

%)

Ava: Wat Superrrr van Connor *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* en geweldig dat organisatie zo op de hitte had ingespeeld!!!

Ol: Gaaaaaaffff ook nog eens op Joekel de dressuurpiste in, ik ben nu al fan *\o/* *\o/* *\o/* Volgend jaar zowel aangespannen als ohz naar de Hippiade <<)

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-12 13:59

@Prinsje: :(:) :(:) en dan ook nog eens met zo'n hitte... :(:)

Smickey2011

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-12 14:01

thnx, erg 'bluh' allemaal vandaag -O-
gelukkig is migraine-aanval wel over dankzij de maxalt, maar nu misselijk en bluh
zal vanavond nog wel stuk beter zijn en binnen is het in elk geval aardig koel... was net buiten, maar da's niet te doen joh :n

bicci

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-12 14:01

nog niet veel beter prinsje?

edit, we posten tegelijk,
fijn dat over is...

hier helpt in kinder badje liggen erg goed... :))

Smickey2011

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-12 14:03

die is vorig jaar lek gegaan helaas... dit jaar nog geen nieuwe gekocht, nu wel jammer, was vandaag wel welkome tuinaanvulling geweest ;-)

bicci

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-12 14:04

badje met 1,5mtr doorsnee kost niks joh..
en zooooowwww lekker :))
kom hier anders btje plonzen :D

Smickey2011

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-12 14:04

ghighi :=

bic:
Afbeelding

Frensie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-12 14:42

Hahaha die foto van Prinsje... hihihi.
Sterkte met je blugh gevoel!

Avaluna wat super geregeld voor de kids en ponies en gefeliciteerd met de eerste en derde prijs!

Akshay

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-12 17:16

dat plaatje :') _O-

Waar verstopt iemand een stuk bikini? .... ^) Ben een halve kwijt :')

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-12 17:48

Prinsje: al wat opgeknapt?
Avaluna: goed geregeld daar! en gefeliciteerd
Ollie: OP het paard gezeten

Zoonlief heeft het goed gedaan op de bixie en heeft er weer 3 stempels bij (2x dressuur en 1x springen). Mama is nu wel helemaal gaar. Sausje erbij en het avondeten is klaar :D