Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
prinsje

Crazymel schreef:
een![]()
![]()
![]()
voor iedereen!
hier ook al vroeg op stal, rondje bos met wish gedaan 17 km in een uur met nette hartslag!![]()
aks ook nog even gezien dooskomt ze aan ow ships papier met tel nr vergeten..... kan ik die strax even bij jou afgeven.
komt ze niet helemaal voor de papieren maar wilde nog ff poekie aaien
![]()

Zowel mel als paps gaan 'm knuffelen 

Bleh. Zo boodschappen doen, dan vriendlief campingspullen ophalen en inruimen (En auto uitruimen
) en dan kan ik hier tassen inpakken, stofzuigen, nóg een was ophangen, en eens adressen opschrijven van plekken waar we heen willen
, voor Prinsje
, voor de poes van Tine
, voor Biancao's brutale hond en verder heel veel
voor al die topresultaten hier in het topic: wauw!
en hier een kopietje:
.
. Daarnaast moet je ook goed de potentie en ervaring van de menner in oogschouw nemen en daar schiet ik ook nog in tekort
En dat geeft toch ook helemaal niets... ik kan denk ik 'goed in de spiegel kijken' en geniet nog steeds van de progressie die we samen maken... daar ligt mijn (trainings) doel en er valt nog heel wat te verbeteren 
eerst nog wat km's maken samen en een lesje meepikken daar ik sinds 2008 niet meer 'serieus' gereden heb
... maar dit was de 2de keer dat ik hem reed (1e x voor mijn vakantie en nu vandaag) en hij pakt het écht super goed op ondanks zijn grote lichaam van 1,85m
en geweldig dat organisatie zo op de hitte had ingespeeld!!!
Volgend jaar zowel aangespannen als ohz naar de Hippiade

Ben een halve kwijt