@Diddle, leuke dressuurfoto's van jou en Diddle en het ziet er niet verkeerd uit
Alle starters morgen heel veel succes
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Ik mag hem wel een brul geven oid als hij een beetje verveelt. Maar als hij écht zijn ''ik doe 't lekker nieeee!'' heeft, dan helpt alleen herhaaldelijk heel kalm vragen.. Duurde even voordat hij me dát geleerd had
Ik hoop dat ik het ook kan zien (weet niet of het vlakbij is)
leuk!
.. Tot over 1,5 week

Rizanta werd er ook helemaal vrolijk van. Leidsels in 1e sleuf gezet want ik had nogal een lange remweg anders
En ik moet dus mijn hand regelmatig leren ontspannen (maar vind het zelf nog zo spannend
) want anders gaat ze er dus tegenaan sjouwen en dan heb ik een soort mega bulldozer voor de wagen
. Tussendoor alle pionnetjes paar keer langsgeweest veld over etc. En ikzelf ook nog gestuurd in galop, nou die pony kan het spelletje echt zeg
ging echt super. Heel goed te sturen en heel goed vooruit of terug te rijden, had ik dus ook echt niet gedacht. Daarna nog klein rondje naar buiten, even lekker draven op het zandpad plus stukje zeer relaxed gegaloppeerd. Helemaal tegen hoe ik er altijd over dacht , maar Han vindt het erg leuk dat gehobbel op de tweewieler, pony geniet er blijkbaar ook van, dus why not
).
).
wat een knapperd !
dus .........eerst lekker mama en vrouw van.... zijn en later misschien nog wel eens wedstrijden rijden.Citaat:De galop voor het eerst zelf gevraagd gisteren, en zelfs dat ging erg goed, heel relaxed dus ben erg blij..
super! Leuk is dat dan he, dat je denkt dat ze als een bezetene er vandoor zullen gaan maar dat ze dan zo mooi bij je blijven
Maar ons gezin staat ook echt op nummer een hoor, dat is wel anders dan voorheen. Toen waren het echt de paarden nr 1 en daarna / daarvoor niets anders