Martine dvd is binnen Ik wil dan volgend jaar wel met je mee als dat voor je vertrouwen goed is. Ik ben daar niet zo bang voor. Rembrand is zo braaf. Komt vast helemaal goed. Of ga je met de pony.
Veale is geent, maar bleef vanmiddag op stal. Iemand anders longeert hem vanavond nog even.
De echo was goed vanmiddag.
Iedereen aan eht genieten van de sneeuw, van mij mag het ook wel weg.
Maisie ik ga er over nadenken, zon'n bordeau schoot is wel mooi
Maisie
Geplaatst: 03-12-10 18:10
waarom moet je rustig aan doen met ijzers in de sneeuw
Ach ja ze hebben even een beetje energie er uit gelopen.
Evelli, wie zijn de meelezers dan? hoe weet je dat?
Mijn pony's hebben spontaan wintervakantie ben gisteren niet geweest en vandaag was mijn moeder zo lief om ze weer te doen voor mij. zonder dat ik er om gevraagd heb. maar dat vinden de pony's niet erg. die vinden een paar dagen vrij ook wel lekker, bovendien kun je toch niet zo veel met dit weer.
Wij doen aan sinterklaas, en met kerst een paar kleine cadeautjes.
Ik heb ook niet zo'n moeite met meelezers eigenlijk
Keet
Geplaatst: 03-12-10 19:08
Ik heb er ook geen moeite mee, en nee ben niet zo dom om te denken dat je privacy hebt op internet, maar kwam net in een ander topic quotes van hier tegen van iemand die blijkbaar wel fanatiek meeleest maar niet meekletst
Wij doen sinterklaas vieren met mijn schoonfamilie, kerst met mijn eigen familie en mijn schoonfamilie,
Koetsier les is verzet naar dinsdag avond. En gaan misschien is keer vaardigheid oefeningen !! Lijk erg leuk. Van weekend ga ik wel Bart langs en ga kijken of Laura weer kan groomen.
Goeienavond! Ik lees over Sint en Piet en kerstcadeautjes. Over actieve meelezers die zich stil houden (en mensen die heel benieuwd zijn over wie het nou gaat) ik zie mooie sneeuwfoto's en mooie paardjes. En een hoop drukte en file op de weg (handig VHU zo'n persoonlijk file-bericht )
Vandaag de ponyrijles maar vervangen voor een pony-slee-les. Bleek nog ideaal te zijn, want t angstruitertje heeft dus gesleed met Sunny en is een paar keer met de slee omgekieperd, maar het kon haar niet hard en snel genoeg gaan En een lol dat ze had!
Oh ik ben zo blij! Wij hebben sinds vandaag een overdekte poetsplaats!! (ja, nee, die hadden we dus niet) We hebben een schuur waarin de spullen op een vreselijk onhandige en onlogische manier in opgeborgen stonden, en die is vandaag helemaal leeg gehaald, alles anders neergezet, nieuwe haken voor onze halsters/hoofdstellen en nu zelfs een zadelsteun en dus ook een vastzetring zodat ik mn paard uit de wind en uit de regen kan poetsen! :D Helemaal blij! Morgen nog ff verder met het een en ander inrichten en brainstormen waar we de laatste losse spullen gaan onderbrengen, maar ben er nu al helemaal blij mee!
Leuk dat slee les goed ging, fijne poetsplaats is altijd super
VanHuisUit
Geplaatst: 03-12-10 22:42
Mooie sneeuwplaatjes/paardjes
@Maisie valt me altijd op dat Robijntje altijd wel op zo'n vrije tijd foto aan het bokken is, vrolijk mannetje
Zo we zijn weer terug, erg gezellig, niet meegenomen door Piet
Ik heb de afgelopen twee dagen een paar zulke mooie leasepaarden aangeboden gekregen ben er helemaal beetje van ondersteboven. Heel wat om over na te denken de komende tijd
Hoed of cap en handschoenen dat wist ik Ga nu gelijk mijn menschort bestellen anders heb ik die niet optijd binnen.
Heb een witte blouse gevonden, ik voelde me zo voorschut staan, heb nooit zoiets aan. Maar uiteindelijk vond ik het wel erg leuk. Groom heeft helaas afgezegt, maar gelukkig had ik mijn vaste groom ook gevraagd en die vind het super leuk om mee te gaan.
Vandaag heeft ze me gelijk even geholpen met voorlezen zodat ik op de slee mijn proefje kon oefenen. Voor haar is het ook de eerste keer met voorlezen. Maar begreep haar super!
Rivaldo was zo heet en pittig, wel erg werkwillig maar ook snel op zijn teentjes getrapt Zal zo de foto's plaatsen.
Kwam er vandaag ook achter dat mijn pony's al vanaf maandag al niet buiten worden gezet. Ik was dus ook behoorlijk boos dat ik dit niet wist en ik er wel vanuit ging dat dit nog steeds werd gedaan. Viel mij al op dat ze zoveel poepte, maar dacht dan oh vast iets eerder binnen gekomen of wat dan ook. Nu verklaart het ook wel waarom tum mij zo omver liep uit zijn box. Niet dat dat mag, maar hij was blijkbaar erg blij dat de deur eindelijk open ging
Begon hier trouwens ook lekker hard te sneeuwen, net toen ik (bevroren) mest aan het scheppen was van het land Mocht na 5 minuten weer stoppen, ik zag niet meer waar het lag.