Dit is de site voor de proefjes, ik ga voor de onervaren.
De bak letters van de dressuur weet ik
.. maar die rode nog niet echt, maar denk dat ik daar nog niet mee te maken heb. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
.. maar die rode nog niet echt, maar denk dat ik daar nog niet mee te maken heb.
Rij je in de bak Marianne of op de weg? Hoe veel keer is ze nu in enkelspan geweest? Denk trouwens dat je de longeerlijn eraf haalt als jij voelt dat het helemaal goed zit. En dan heb je denk ik nog wel eens dat je je groom vraagt om hem toch weer even aan te klikken (tenminste, zo schat ik het in hoor). Leuk dat het ook bij jou weer lekker ging! Denk dat het lange lijnen werken toch echt wel super goed is zeker voor die jonge pony's. Leren ze goed zelfstandig voorwaarts te gaan.Citaat:moby is weer voor de wagen geweest enkelspan. ze is zo braaf, in feite loopt ze al helemaal los. maar durf nog net niet de stap te nemen om de longeerlijn eraf te halen

De verzameling valt me ook nog niks tegen met dr buikie. Alleen die verrekte contra vanuit de linker galop, pff! Gebroken lijntje wil nog wel, maar een halve bak door gaat ze hele mooie vliegende wissels springen
Naja... dat zien we na het veulen ook wel weer! Verder keerwendingen voor een 9 gereden, woehoe we kunnen het wel!! Nu nog in de proef laten zien... zaterdag zal ik een poging doen.
Nou, na 1 rondje bok-spring-bok-stijger-bok-bok-bokje-hupje-huppeltje.... hmm toen was et over
Liep als een zonnetje verder... morgen maar weer, we komen er wel. En nee, ze mankeert niks, dit is 'normaal' na een periode stilstaan. En dan moet je je even het plaatje voorstellen: Ik (ong 179 (jaja wel slank) op een welsh Atje van 120, al stuiterend
)
Kan super lopen, hardstikke braaf maar schrikt zich dood van een krakend takje in de bosjes, van jou vinger die per ongeluk vast zat in dr manen of van zichzelf als ze stuikelt
Ja, blond zou je zeggen... Ware et dat ze zwart is... Iig, die vond et heulllllll spannend toen ik er zondag na 3 maanden weer op klom. Tsja, pech hebben. Dus vandaag weer, ging al veel relaxter. Over een weekje loopt ie weer normaal.
)

. Maar ik wilde hem niet weer laten omdraaien, dus helemaal verkrampt weer een poging. Zweep durfde ik niet meer te gebruiken, dus bijna schreeuwend geroepen dat ie door moest en dat deed ie braaf. Toen (met enige
) tegenzin omgedraaid, langs de auto, weer omgedraaid en weer langs de auto. Die keren gingen heel braaf.
..
. 
L_Rivaldo schreef:lekker hoor een nieuwe wagen..
Vinden jullie een shetje van 17 jaar al erg oud om aangespannen mee te rijden?