Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
, ik ben écht gesloopt... laat thuis... net alle spullen uitgepakt en Bruutje nog even lekker in de wei gegooid.... we zijn niet voor niets geweest en daar er maar 2 startplekken te vergeven waren in het ZZ met een heel sterk deelnemersveld zijn we reservekampioen dressuur geworden en hebben dus een ticket voor Ermelo
. VWb de vaardigheid 1 bal en paar seconden tijdsoverschrijding (5 strafpunten totaal) en daardoor 2de reserve voor Ermelo..
, hij doet het toch maar weer....

Deze ging foutloos
met zoveel combi's meedoen moet het wel lukken, nee hoor geintje, vind het superknap
elitair gezelschap. Janouk was uiteindelijk 5e.
Ze trokken veel bekijks. En brachten weer geluk. Want van de 80 starts wisten maar 15 combinaties foutloos binnen de tijd te rijden.
) broodjes, het eten van Roos en Brutus, water van de hond Laika, en het gras natuurlijk.
binnen plus heerlijk gewandeld met de honden. Liefst ging ik naar het strand maar daar denken er te veel zo over vrees ik vandaag

sukkels... 3u filerijden, en dan lekker hutjemutje op het strand, lekkahh! 
geweldig!

voor de resultaten van de wedstrijdrijders, jeejjjj Hippiade, here ons topic komt
, het is gewoon jammer en maar een momentopname waar het net allemaal in moet lukken... ze kunnen beter 3 selectiewedstrijden houden..en heb je een beter algemeen beeld naar mijn inziens
en gewoon lekker rijden vandaag...er zijn belangrijkere dingen dan een Hippiade