Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

lekker luchtje he 

valt me op
)
Daarna zal de afwisseling vast ons ook in het voordeel werken.
Citaat:Tine; Gwin is denk ik nog onvoldoende bevestigd voor de wagen waardoor ze nu ohz ook wat moeilijkheden heeft. Maar volgens instructrice komt dat weer helemaal goed. Daarna zal de afwisseling vast ons ook in het voordeel werken.
. Ik merk net als Tine dat het juist heel goed met elkaar samenwerkt. Ik denk niet dat ze ohz moeilijkheden krijgen als ze voor de wagen nog niet genoeg bevestigd zijn, want dan ging het bij ons echt niet goed
Het kan natuurlijk zo zijn, maar het is geen wet van meden en perzen zeg maar.
) dat 100% doorwerkt voor de wagen. Het zijn toch ook enkele andere spiergroepen die ze meer of minder moeten gebruiken, trekken ipv dragen en de hulpen die je anders geeft die ze moeten accepteren / moeten leren verwerken.
met kersenkwark van Optimel toe. En die kersenkwark vind ik zoooooo lekker (net als de kers/aardbei drink van optimel).
Wat een ellendig nieuws van je smid. Ik hoop voor je dat de da nog iets weet. Maar als ze veel pijn heeft en geen zicht op verbetering, tja..... dan wordt het wel heel moeilijk. Heel veel sterkte in ieder geval.
ben zo opgevoed dat je zelf moet koken enzo maar ja... doe het maar eens. Vind dat hele huishouden maar een crime. Het moet, anders is het een zootje en heb je niet te eten
tine10 schreef:VHU: ik bedoelde ook niet dat je ongezond eet hoor, maar vaak is gekocht toch met meer toevoegingen (al is het alleen maar suiker en zout). Ik probeer zoveel mogelijk puur te koken, zodat zoon zoveel mogelijk smaken leert kennen. En tot nu toe werkt het goed, hij eet eigenlijk alles.

, zelfgeperst sinaasappelsap, uberherliche koffie verkeerd, fruitmix e.d. we snoepen hier nooit bij het brood, ik heb niet eens hagelslag of pindakaas in huis, ook maar zelden chips/zoutjes of zoiets.
En ik wil Bente eigenlijk ook mennen. Maar als het tegen zit vliegen we door de bak heb ik begrepen, hoorde iets van windkracht 9 
op je paard als je er iets op hebt liggen dan? Bente staat nu onder 1x 150 en 1x 100 grs. Snuit nog onder niets. Bente is vanaf borst vanaf die voorbeen/schouderspier zeg maar/hals geschoren, Snuitje dekenmodel. Snuitje heeft het totaal niet koud zo zonder deken. Valt ook niet af ofzo ziet er gewoon prima uit. Die van mij staan elke dag paar uur buiten.

)