Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
sorry voor de nietenters, maar blij met extra oproep, want ze is nog geen 14 maanden en nu deden ze eerst schoolgangers en nu dus ook degene ouder dan 9 maanden
, o, ja praat over mazelenenting
morgen wordt het weer heerlijk weer heb ik begrepen
hoe is het met de bak Tine, hebben jullie hem nu weer onder controle, stuiftechnisch gezien?
ziet er goed uit Bic!
kan eigenlijk ook niet anders verzinnen dan dat er toch iets met zadel moet zijn (drukt tegen schouderpunt / zenuw uiteinde wellicht??) .... of iets met bit / hoofdstel? Even voorrijden bij Steffi met zadel en laten zien? Biancailona wat een lekkertjes toch die kids van jou 
dus wat wil je nog meer op een zondagmiddag
dacht altijd dat ik toen ik parttime ging werken ik een managementfunctie wel op mijn buik kon schrijven en ik heb het ook heel lang niet meer gewild (wel veel projecten gedaan en gecoordineerd). Maar het bleef toch wel kriebelen ergens.... had het wel goed weggestopt want dacht dat kan toch niet .... heb afgelopen tijd gewerkt als plv/wnd bij de opleiding toen begon het helemaal te kriebelen ... en nu per nieuwe studiejaar ben ik dus opleidingsmanager (team krijgt het pas 19 augustus te horen maar hier kan ik het wel plaatsen, heb geen meelezende teamlezers, kan ik het toch ergens kwijt
).
Citaat:@Tine nou duidelijk dan lijkt me bij die mevrouw.... waardeloos hoor.

, dat kan eigenlijk ook wel weg als je het 2 jaar niet nodig blijkt te hebben
). Knuffel voor je man en fijn dat je zoon zo goed helpt!
, erg fijn.