Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
) maar moet dan inderdaad mijn rechterbeen eruit doen en me eruit slepen. Want links eruit doen lukt niet
het is zo'n stom gevoel ook 
mooiweerruiter
dat wist ik niet, maar dat is dus zo? Klinkt logisch ... zou ze misselijk kunnen zijn van stress net als een mens? Want ze was enorm geschrokken van de enorme hagelbuien die vanochtend over zijn gekomen. Ze stond in de paddock, toen ging het hagelen. Is ze naar binnen gehaald maar was natuurlijk binnen enorme herrie en dat vond ze dus heel eng.Citaat:VHU Bente was misschien gewoon even een beetje misselijk ofzo, komt bij paarden ook weleens voor
Citaat:VHU kou kan wel sonja heeft dat ook gehad die had het koud en stopte met eten

dus ik heb nog even geen recht van spreken 
lekkerdan 
doe mij dan maar sneeuw, vind ik leuker
)

Stalgenoot maakt gebruik van peerdje
kreeg vanochtend een sms'je dat ze lekker staat te knabbelen aan het hooi en haar brok vlot opat dus alles is weer back to normal
wat een rotweer dan
hoop dat het net droog is als je les hebt...soms is dat zo
lief van je dat je eerst op zoek was naar info over Bente ik heb er wel slecht van geslapen maar gelukkig is het allemaal weer goed. Hoop als het een paar keer voorkomt dat het gewoon normaal gaat dat ik dan langzamerhand die vreselijk knoop in m'n maag wel wat kwijtraakt als er weer eens iets is
ook een kwaliteit denk ik dan
dan hele dag gesprekken voeren met studenten
en dan weer naar huis, zoonlief ophalen, boodschappen doen
, eten koken, etc etc oftewel een saaie dag. Morgen weer naar de paardjes
VanHuisUit schreef:@Naaltje creatief met huishouden, meid die hoop heb ik allang opgegeven vind het zo knap als mensen dus lekker kunnen koken en bakken, het huis netjes hebben, op tijd boodschappen doen en daar ook nog vrolijk mee bezig kunnen zijnis beslist niet mijn talent. Weet hier wel alle goede eethuisjes, de beste zaken met traiteurs t/m ophaal e.d.
ook een kwaliteit denk ik dan

)
(maaltijdsalade ofzo
)

(djies
Dat klinkt wel erg degelijk
) 
!
klinkt goed. Ben zelf niet echt zalmfan, maar vriendje wel visetert 
(heb nog zoveel verzameld
moet ook een keer op
)
. Ik wist niet dat jij zo'n kleintjes had als juf.
.
Heb 'm in mijn onderschrift gezet. En nu ga ik ontbijten

, dat is zeker druk allemaal. Leuke foto's
.
.
, maar ging heel lekker.
meer, veel meer ontspannen en ik vond het zelf ook veel gemakkelijker om stelling/buiging e.d. voor elkaar te krijgen. Ik werd nog wel kort wat overmoedig, zijgangen waren nog wat te veel gevraagd
, maar verder ontzettend fijn met hem kunnen werken
. Dag weer helemaal goed
afschuwelijk