Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
.. Was erg leuk.. en rivaldo die loopt weer oke

.. vorige keer 5 fout (had toen nog niet in het boek gekeken) en ben nu nog niet op de helft.
Morgen heb ik mijn eerste menles aangespannen, hopelijk klaart het weer wat op. Bah die regen, maar wel beter dan sneeuw.

Hele manege moest het horen haha! Nouja nog even vaardigheid gereden op Z breedte, grapjas! Das nog wel ff moeilijker dan een L parcoursje...
We zijn wel totaal verzopen want op de terugweg begon het te plensen, maar ach...
.. hopelijk blijft het zo!
Wil je laten weten wanneer het wel weer begaanbaar is?
Napie schreef:Je kan vrij makkelijk om de kale duinen heen maar dan moet je wel een stukje over de weg. Op de kaart kan je dat wel duidelijk zien.
werd Kareva, alias 'Kareltje', soort reuzenpaard en heul sterk uit de stal gehaald. Hij liep dus met me mee maar toen ik hem stil wilde zetten zat hij wat te drammen ... en tjoep daar was-ie: het angstduiveltje. Dan ben ik bang dat ik omval, dat ik dus niet op mijn benen blijf staan (die zijn dus niet zo goed meer door allerlei gedoe) en dat ik weer in het ziekenhuis beland. Maar niet zeggen natuurlijk, vasthouden en doorzetten. Pfff. Hoefde gelukkig niet direct te mennen, we waren met z´n drieen. Zit ik dus bijna te hyperventileren
Maar gelukkig, de zon brak door en toen ik aan de beurt was had ik mezelf weer bij elkaar. Uiteindelijk goed zitten mennen, de heer Hanemaayer was dik tevreden over hoe het ging, ik trots
en mijn goede gevoel weer terug. Met uitspannen en tuig eraf doen ging het allemaal wel goed, maar toen hoefde ik hem niet stil te laten staan.
zij kon alleen doordeweeks en ik alleen in het weekend. En dan kon zij pas de 27ste, maar dan heb ik wedstrijd.