Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
kunnen ze vanavond lekker slapen
manlief en ik hebben allerlei ideeen over inrichting/indeling/concept etc. Ook al wordt het niets, hebben we toch leuk kunnen dromen over
het geeft wel energie in ieder geval.
had ik vorig jaar toch ook niet gedacht dat ik me bezig zou houden met B&B en plakkaat verf
en een facebookpagina. Bevalt allemaal prima overigens.
we zijn overboden en niet zo'n beetje ook dus we hebben het niet gekocht...
wel beetje jammer... aan de andere kant hadden we niet in de gaten dat de woning zoveel op zou brengen en zo snel... dat betekent ook wel weer dat mochten wij ons huis willen gaan verkopen, de prijs ook wel uitermate prettig kan zijn
. Hier echt jaren gezocht naar een stekkie en heel wat teleurstellingen mee moeten maken om uiteindelijk hier op onze plek uit te komen.
zie je er zo overheen rijden
Onze Mies was een redelijke mollenvanger. Die had er zo af en toe een te pakken, ze groef ze gewoon uit, vond ze heerlijk om te doen. Wel een enorme bende dan in je groententuin of op je weiland
, je ziet hele gangen open liggen.
.
ook las ik over een bamboe-stokje in de grond steken en er zo'n klein leeg cola-flesje op zetten, de wind schijnt een naar geluid te maken voor die beesten....nou....eromheen 1 mollenveld(die mol vind het een leuk geluid
)
En op verjaardagsvisite. Mijn zus speelt dwarsfluit, haar zoon gitaar en Han dus ook gitaar, hebben samengespeeld voor het eerst zo geweldig
Samen muziek maken is zo mooi.