Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Citaat:Janouk hoe gaat het nu tussen Janouk en de Fjord? Vindt ze hem al wat liever? Probeert ze nog het eten te jatten?
Alleen is de Fjord een echte man en denkt:
die blonde houdt van me, alleen weet ze dat zelf nog niet. Hij blijft het proberen om dicht bij haar te komen. Hoe lelijk zo op kijkt. haha en HRB reageert kribbig; "ik maak zelf wel uit of ik jou leuk vind". 
en toch hou je van me
''
.... 

en anders is sun degene die mijn taak waarneemt....als ik de loopstal aan het aanvegen ben: sun staat als een pittbul bij de deur....2 mannen moeten buiten blijven
. Hooi eet ze soms ook wat minder fanatiek, of laat het even staan. Dus dat ze daar beetje mee zat te miezemuizen, daar maar ik me niet zo'n zorgen om. Maar ze liet ook haar bix laten staan en maakte ook met longeren wat slomere indruk
ik weet het niet.

kun je wel gebruiken als je verdrietig bent....
@IngridM gaat het dan toch weer met Gomp da's toch mooi (klopt je gevoel wel he
, heh, verdorie
. Dikke knuf voor jou

ook voor VHU
)
de deur uit geschopt
Ben er ook even klaar mee
en deze datum is nogal erg dubbel ...
een dikke knuf vanuit Rockanje....Oh ja Thom heeft van de Sint een scheurkalender gehad voor op de wc van Donald Duck en het eerste wat Thom zei toen hij hem uitpakte; 'Ik weet zeker dat Ingrid deze mopjes/verhaaltjes wel leuk zal vinden'
voor jou en Melody...
en ik snapte er helemaal niets van

en veel plezier morgenochtend

kijkt!
Niet dat ze in de pad hebben gezeten, maar we dachten dat die ''band'' korter zou duren 
slecht he