Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Maar goed, 2e keer helemaal goed. Op de vereniging heeft iemand me geholpen met afladen en opladen. De les was wel erg spannend. Voor het eerst in de buitenbak. Man wat is er dan veel te zien. Sowieso natuurlijk al, maar het was mooi weer, dus er gingen veel mensen op buitenrit te paard of aangespannen, de paarden in de wei bij de buren (pensionstalling) waren wel erg interessant, er kwam heel veel verkeer langs (maar daar reageerde hij gelukkig niet op). Hij heeft het super gedaan hoor. Is toch gewoon een jong paard, met nu wel heel veel nieuwe dingen om te zien. Af en toe wel gebrul en groot maken (dat vind ik best wel eng), maar eigenlijk gewoon super braaf, want binnen een minuut liep hij alweer heerlijk nageeflijk. Baal dan zo van mijzelf. Ben dan zo'n bange muts. Zou het paard veel meer vertrouwen moeten geven. Als hij verkeerd wilde doen, had hij dat allang gedaan.
), maar dat je het ook echt zo voelt). 
).
) Ik moet om 12.50 n 13.00, als laatste. Alleen staat er nu bij de vaardigheid dat je tot half 11 kunt verkennen. Normaal mag je tussendoor ook verkennen. Ik heb juist gevraagd om zo laat mogelijk te starten ivm gezondheid, dan zou ik nog steeds vroeg van huis moeten om te verkennen. Nou ja, dan moet ik maar goed kijken naar hoe anderen het doen. Ga echt niet zo vroeg van huis alleen voor de vh.
en hard ook
En dat terwijl je gisteren zowat uit je vel dreef...
VanHuisUit schreef:OK dan.
Maar bij Agradi weet je maar nooit of ze op tijd leveren en heb het wel volgende week nodig, dus denk dat ik naar http://www.tuigonderdelen.nl ga (mijn favoriete web-leverancier naast de paardendrogist).
Dacht doe het er alleen op bij controles, maar weet eigenljk niet of het dus wel lekker zit zeg maar, onder het rijden.
Een Jack Russel rustig aan doen
, man is vanochtend vroeg vertrokken naar VS.
zon heeft het genoeg, nu wat water erop, en dan denkt dat gras *GROEIEN* 
nu alleen eigenlijk nog mooie bruine hakken ergens vandaan halen.. Want bruine riem en zwarte schoenen is een beetje no go he...
het was wel een hele mooie hond.
voor je het weet is de dag weer om