Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Han ook, hij was zo'n heerlijke baby die lekker ging slapen als mama wilde gaan paardrijden, ideaal. Hij vond het ook altijd erg leuk op de boerderij, toen hij 1,5 / 2 was met schepje helpen met uitmesten op zijn manierCitaat:Arme Connor moest van baby af aan al mee in de maxi-cosi door weer en wind
En wat je zegt Tine, dan zijn ze wel lekker buiten. Is toch heerlijk zo'n enorme zandbak, weiland en slootjes (gelukkig heeft hij zijn zwemdiploma's
).
)
jouke_h schreef:Ja ik word er ook gek van!!! Gefeli met je nieuwe ponie!!! En veel plezier natuurlijk!!
maarja dat is gewoon een mooie deal geweest. wij hebben bij een stal onze eigen hoekje met onze spulletjes erbij, onze eigen kleine domeintje, heerlijk!
Ik betaalde destijds voor Freddy (ukkie van toen 1 jaar) 200 Euro per maand (want ja, hij stond wel in een grote box, maar at natuurlijk veel minder / gebruikte veel minder van van alles), voor mijn haflinger 250,-. Stond ik wel vlakbij huis, dus middenin Rotterdam maar goed... TOch ook niet normaal. Wat Marrianne heeft geregeld is het beste wat je kunt doen, of plekje voor jezelf zoeken / in combi met iemand anders. Maar goed, vind dat maar eens. Naar ons plekje hebben we 2 jaar gezocht, daarvoor heb ik ook iets van 2 jaar gezocht en had toen een weiland.