[AR] [HK] De paden op, de lanen in... rijtuigje Deel 6

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Akshay

Re: [HK] De paden op, de lanen in... rijtuigje Deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-13 01:52

Zwaait stilletjes om het hoekje :wave:

70% van artikel feedback verwerkt :)

Nu nog bedankbriefje maken voor begeleidster :)

bicci

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-13 06:56

naald de nachtbraker,
gaat wel de goede kant op nu,
ben je nu echt aan het afronden?
of maar 1 onderdeel?

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-13 07:10

Gaat je lukken Aks.

Hier weer vroeg op. Pff, valt niet mee als je erg moe bent. Zoonlief belde weer pas om 11 uur gisteravond. Ik wilde om 9 uur al slapen, maar ja, als ik wakker wordt gebeld kan ik niet meer slapen, dus maar zijn telefoontje afgewacht. Hij heeft het super naar zijn zin en wil volgend jaar weer hier naar terug.

Zometeen paarden uit de wei halen, dan even naar de wedstrijd (Groninger Dressuur kampioenschappen worden bij onze vereniging gehouden) om standhouders naar hun plaatsen te brengen, dan weer naar huis om paard te pimpen. Als het goed is, worden dan ook de 2 hooiwagens die nog buitenstaan op gehaald (laten we het hopen.....). Dan weer terug naar wedstrijd om Thabor zijn ding te laten doen. Waarschijnlijk kan ik dan Thabor weer naar huis brengen en samen met Rembrand op de wei gooien, waarna ik weer terug moet naar de wedstrijd om daar als bestuurslid aanspreekpunt te zijn.

Druk dus weer.

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-13 07:46

Tine..drukke dag..hoe hou je het vol.....?? succes voor vandaag !!
Aks...al weer wakker ?? :O .....succes met je opdracht !
mooie foto's jenkins, echt goed gelukt.
janouk hoe is het met janouk ?? gaat ze langzamerhand al weer wat beter buigen ?
en hoe is het met jullie (fles)lammeren, groeien hard zeker..
baudy..paarden die niet drachtig worden, balen zeg..laten jullie ze ieder jaar dekken, of om het jaar..
avaluna fakturen gemaakt en ook weer klaar.
Is idd wel erg fijn samen leuke en mooie dingen te doen als je er even doorheen zit..gewoon simpel samen genieten en lol maken....super even opladen !
moeten we gewoon vaker doen eigenlijk..

fijne dag allen, doe rustig aan !!

Akshay

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-13 07:55

morning!! :+

lanouska

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-13 09:05

Goedemorgen..

Voor mijn gevoel is het al middag. Ben al sinds gisteravond half 12 met Jelmer mee vannacht met nog een chauffeur naar Utrecht geweest. Nu nog een rondje Friesland doen. Maar vannacht niet echt geslapen zeg maar. :D

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-13 11:28

Tjee, allemaal vroeg op, vandaag, ik heb manlief netjes verzorgd om 6 uur vanmorgen en daarna terug :o .
Fijne dag, allemaal en voor Aks, veel succes, je kunt het!

baudyh

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-13 12:29

@ Bianca wij laten de paarden elk jaar dekken alleen als het heel laat in het seizoen wordt slaan we een jaartje over. Het zijn ook allemaal echt fokmerries. Doen niks anders zeg maar.

Gem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-13 15:25

Goeiemiddag!

Aks, succes vandaag!
Tine is zoals gewoonlijk weer drukdrukdruk (hoe hou je dat vol)
Foto's van Jenkins moet ik nog even gaan kijken *knoopt knoop in zakdoek*
Zoontje BC is lekker met hussel aan het spelen in het water :)
VHU krijgt een nieuwe collega en is daarmee een stukje werkdruk kwijt. Altijd fijn!

Moos had er vanmorgen weer een hap op zijn heupbeen bij in de paddock. Hij moet zich een beetje leren weren ~~}> . Verschuilt zich ook steeds achter mij als ik aan het poepscheppen ben, moederskindje dat het is :\ . Het zal nog wel even duren voor hij zijn plekje gevonden heeft.

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-13 16:42

Even snel thuis om fatsoenlijk te eten ipv vette hap, en dieren te voeren, dan weer terug naar vereniging, want er waren te weinig vrijwilligers voor vanavond.

Ben erg tevreden over mijn proef met Thabor, ging echt netjes. Helaas zag de jury dat anders 181/176 punten, en ergens onderaan geeindigd. Dus helaas niet eens een wp mee naar huis. Maar goed, ik vind nog steeds dat we het goed hebben gedaan.

cyclo86

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-13 18:19

tine10 schreef:
Even snel thuis om fatsoenlijk te eten ipv vette hap, en dieren te voeren, dan weer terug naar vereniging, want er waren te weinig vrijwilligers voor vanavond.

Ben erg tevreden over mijn proef met Thabor, ging echt netjes. Helaas zag de jury dat anders 181/176 punten, en ergens onderaan geeindigd. Dus helaas niet eens een wp mee naar huis. Maar goed, ik vind nog steeds dat we het goed hebben gedaan.

dat is toch eht belangrijkste tine +:)+
super dat het beter gaat met moos *\o/* hij moet zich nog leren tjah daar heeft mijn paard absoluut geen proberen mee eerder andersom... pony heeft het opgegeven te weren het is gewoon weglopen als ze aankomt met oren anar achter, oren naar voor dan kan er gekroeld worden misschien ;)

leuke foto s Jenkins ik had het topic al gezien

ask spannend hopelijk goed met afstuderen

nou pony had vandaag ook bedacht mank te gaan lopen die heeft zwelling net boven kogel rechtsachter wss zal het wel iets te maken hebben met cyclo die er wat stout tegen is af en toe en zij niet op tijd weg... dus ik heb er nu 2 in de ziekenboeg -O- wat een feest

de rest :evaw: en zoek wat uit *\o/* O:) :+: :x _-:( :)* :):) +:)+ Y;( ;)

Frensie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-13 18:58

:wave:

Tine jammer dat je punten niet hetzelfde waren als je gevoel over de proeven.
Gem fijn dat Moos qua wond de goede kant op gaat! Jammer dat hij zichzelf niet zo goed verdedigt in de groep.
Biancacoo heerlijke foto's van zoonlief en je honden!
Lanouska kort nachtje achter de rug.
Aks is het nu af?
Cyclo sterkte met de ziekenboeg.

Wij hadden ook ziekenboeg op stal. Zus van Bieb had allemaal plekken over haar lijf waar soort wondvocht/etter uit kwam lopen. Waren geen wonden, kwam door de huid heen. Verder dikke benen en dikke plekken. Leek op een allergische reactie met bacteriele infectie. Dierenarts stond er ook van te kijken. Ontstekingsremmer gekregen, antibiotica voor komende 5 dagen en daarna alle plekken gewassen met betadine.

Straks lekker uit eten!

Akshay

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-13 19:01

moos is broekzakponypaard :(:)

eeks, hopen dat zus van bieb gauw weer oke is. En dat het niks besmettelijks is..
Smakelijk vast!

VHU nieuwe collega(s)

Zo, 't is niet af nu :) Tenminste, niet helemaal :) Heb mijn rapport in 5 voud geprint. 4 voor betrokkenen en 1 voor mezelf :))
Dat is nu dus ingeleverd en moet alleen beoordeeld (spannend!)

En nu nog artikel.

En kreeg vandaag brief dat beroepsassessment niet vervroegd mag.. Dus daar moet ik nog 2 maanden collegegeld voor betalen :x (ja, 2 maanden collegegeld betalen voor 1x een uurtje assessment op school... )

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-13 20:13

Helemaal brak hier. Net thuis van vrijwilligerswerk op vereniging. Nu wachten op telefoontje van zoonlief en dan slapen. Morgen weer zo'n fijne dag. Pffffffffffffffffffff

Eef93

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-13 00:09

VanHuisUit schreef:
Sterkte Tine :(:) kan me voorstellen dat het niet handig is als je om 23.00 uur wordt gebeld :O 't is toch wat zijn ze nog maar 8 jaar maar dan houden ze je al wakker als ze van huis zijn :+

Hopenlijk trekt Det snel weer bij en Diddle verdedigt zijn harem gek ding 8)7 zou zelf de neiging hebben er een extra lijntje tussen te trekken trouwens, zo direct naast elkaar lijkt me niet handig maar goed, ik zie altijd spoken hoor bij lijntjes :o

Frensie doe maar voorzichtig met je bekken, zul je ook wel doen maar je lijf reageert anders dan anders met een zwangerschap....

Hier heerlijke pony ochtend gehad, was ik ernstig aan toe :) Ol loopt duidelijk beter links-rechtsom na tandartsbehandeling. Zat ook al te denken aan osteo of zoiets als ik na tandarts geen verbetering zou merken maar ze is nu eigenlijk vrijwel gelijk links/rechts met buiging dus denk dat het echt aan haar mond heeft gelegen. Hoop dat osteo gaat helpen Maisie... is hij krommer gaan lopen in de loop van de tijd of was hij steeds al zo krom en is het gewoon niet beter gaan worden? Kun je hem wel met longeren buigen? Dat lukte mij bij Ol namelijk ook nauwelijks.

Graaskorf/greenguard problemen zijn trouwens opgelost. Heb gg heel flink uitgebogen gekregen, uiteindelijk, en nu heeft ze geen kapotte plekken meer aan neus of kin. Moet nog wel verder dichtgaan, zit nu nog lichter velletje op. Dus lijkt alsof ze daar een heel klein snebje heeft (en dus wittig vlekje aan de kin) := Ze is gelukkig niet zo inventief dat ze probeert tussen gg en halster in te gaan met neusje, want denk dat als ze echt gaat wringen dat het haar wel lukt, maar ze is braaf O:)

Zo ouder-kind-gesprek bij school, dan met zoonlief naar hockey-iets-gedoetje ikzelf door naar school voor het voeren van 5 sollicitatiegesprekken in 4 uur tijd 8)7 en dan ben ik vanavond heel laat weer thuis :roll:

Hoi,
Ik volgde je even omdat mij paard ook plekjes kreeg van de Greenguard en vroeg me af hoe je hem verbogen hebt? Ik heb nu het greenguard halster erbij besteld en de achterkant met duktape afgeplakt, zodat hopelijk haar kin niet meer kapot gaat.:( Groetjes

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-13 01:11

@Eefje gewoon paar keer heel stevig om- / doorbuigen, nu blijft hij goed 'open' staan. Kinnetje vandaag nog geïnspecteerd, ziet er keurig uit nu.

Nog even lekker gereden in de bak en vanavond naar concert geweest van Santana bij North Sea Jazz Festival. Dat was echt heeeel goed. En zo leuk. We hadden zoonlief dus ook mee. Hij vond het helemaal geweldig.

En nu moet ik echt naar bed :z

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-13 06:46

Goedemorgen
Succes en fijne dag allemaal, ik ga aan t werk, 1e bezichtiging van ons huis vandaag.....supersnel, duimen maar !

biancaaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-13 07:20

goedemorgen vanuit onder een rots. Probeer snel weer bij te kletsen, gewoon te druk geweest om veel te bokken
heb wel minispam, maar zo is ook zo'n schattige foto dat ik meteen heb ingeschreven om een wedstrijd mee te doen. Hoeft alleen de foto te liken http://www.webprint.nl/fotowedstrijd/zo ... -met-trees
Afbeelding

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-13 08:32

Goedemorgen,

Geweldige foto BI

Zit er hier helemaal doorheen, heel slecht geslapen (heb tot kwart voor 12 gewacht op telefoontje, maar zoonlief belde niet meer -O- ) Wel vanmorgen. Hij dacht dat ik hem morgen kwam halen, maar dat is toch echt vandaag.

Zometeen de paarden weer naar de zomerwei brengen (die hebben even in de winterwei overnacht) en uitmesten. Dan zoon ophalen, pony naar zijn vriendjes brengen en weer naar de vereniging.

Jenkins

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-13 08:35

Leuke foto BI

Succes vandaag tine!

Ik baaaaaaal.. wou naar een fotomeeting gaan, dus breng net mijn vriend naar zijn werk zodat ik de auto heb. Schiet waarschijnlijk een rubbertje bij de uitlaat stuk, waardoor die nu 10cm boven de grond hangt...
Gister was mijn vriend al bij de garage omdat we raar geluid hoorde en toen zeiden ze idd dat t rubbertje wat slapjes was, maar dat we t wel zouden redden tot na t weekend :(

biancaaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-13 08:50

thanx, dacht ook gewoon, moet ik gewoon mee laten doen in wedstrijd

@Jenkins, minder van de auto. Jammer van de meeting
@Tine, minder zo'n nacht, niet tof

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-13 09:13

Balen Tine..... trouwens 181 is toch nog winstpunt of is er weer iets veranderd :o?
Ahhhhh super schattig foto, zal zo even liken Biancailona.
Jeetje wat spannend Biancocoo :#
En Jenkins dat is prut zeg -O-

Hier nog redelijk brak maar wat was het leuk gisteren. Geweldig festival North Sea Jazz, geweldige sfeer. Nu naar poown om hooi/stro te lossen.

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-13 09:26

VHU: het gaat om de 2 jurys samen, dus dan is het net geen wp.

happytime

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-13 09:35

eefje: je greengaerd eerst even in warm water leggen, dan buigt hij makkelijker(hier gisteren een nieuwe besteld,andere is wat versleten maar mag na 2,5 seizoen)
achhhh wat een leuke foto met het kalfje en zoontje <3
ik ga weer aan de klus,gisteren paddock kleiner gemaakt,met 3 ponys minder ruimte nodig nu de kwpner weg is. :j
voor iedereen: succes met mennen/wedstrijden en geniet van het {:}
:evaw:

Eef93

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-13 12:03

happytime schreef:
eefje: je greengaerd eerst even in warm water leggen, dan buigt hij makkelijker(hier gisteren een nieuwe besteld,andere is wat versleten maar mag na 2,5 seizoen)
achhhh wat een leuke foto met het kalfje en zoontje <3
ik ga weer aan de klus,gisteren paddock kleiner gemaakt,met 3 ponys minder ruimte nodig nu de kwpner weg is. :j
voor iedereen: succes met mennen/wedstrijden en geniet van het {:}
:evaw:

Bedankt voor de tips, heb hem zowiezo ingetapt dus hopen dat haar kin nu niet meer kapot gaat, anders ga ik hem vanmiddag ombuigen, ik wil echt dat ze hem om kan houden want het scheelt zoveel met dat ding om. Ze komt nu tenminste niet meer puffend,boerend, en als een zeekoe het land uit:) thanks voor de tips dames!