70% van artikel feedback verwerkt

Nu nog bedankbriefje maken voor begeleidster

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
tine10 schreef:Even snel thuis om fatsoenlijk te eten ipv vette hap, en dieren te voeren, dan weer terug naar vereniging, want er waren te weinig vrijwilligers voor vanavond.
Ben erg tevreden over mijn proef met Thabor, ging echt netjes. Helaas zag de jury dat anders 181/176 punten, en ergens onderaan geeindigd. Dus helaas niet eens een wp mee naar huis. Maar goed, ik vind nog steeds dat we het goed hebben gedaan.
VanHuisUit schreef:Sterkte Tinekan me voorstellen dat het niet handig is als je om 23.00 uur wordt gebeld
't is toch wat zijn ze nog maar 8 jaar maar dan houden ze je al wakker als ze van huis zijn
![]()
Hopenlijk trekt Det snel weer bij en Diddle verdedigt zijn harem gek dingzou zelf de neiging hebben er een extra lijntje tussen te trekken trouwens, zo direct naast elkaar lijkt me niet handig maar goed, ik zie altijd spoken hoor bij lijntjes
![]()
Frensie doe maar voorzichtig met je bekken, zul je ook wel doen maar je lijf reageert anders dan anders met een zwangerschap....
Hier heerlijke pony ochtend gehad, was ik ernstig aan toeOl loopt duidelijk beter links-rechtsom na tandartsbehandeling. Zat ook al te denken aan osteo of zoiets als ik na tandarts geen verbetering zou merken maar ze is nu eigenlijk vrijwel gelijk links/rechts met buiging dus denk dat het echt aan haar mond heeft gelegen. Hoop dat osteo gaat helpen Maisie... is hij krommer gaan lopen in de loop van de tijd of was hij steeds al zo krom en is het gewoon niet beter gaan worden? Kun je hem wel met longeren buigen? Dat lukte mij bij Ol namelijk ook nauwelijks.
Graaskorf/greenguard problemen zijn trouwens opgelost. Heb gg heel flink uitgebogen gekregen, uiteindelijk, en nu heeft ze geen kapotte plekken meer aan neus of kin. Moet nog wel verder dichtgaan, zit nu nog lichter velletje op. Dus lijkt alsof ze daar een heel klein snebje heeft (en dus wittig vlekje aan de kin)Ze is gelukkig niet zo inventief dat ze probeert tussen gg en halster in te gaan met neusje, want denk dat als ze echt gaat wringen dat het haar wel lukt, maar ze is braaf
![]()
Zo ouder-kind-gesprek bij school, dan met zoonlief naar hockey-iets-gedoetje ikzelf door naar school voor het voeren van 5 sollicitatiegesprekken in 4 uur tijden dan ben ik vanavond heel laat weer thuis
happytime schreef:eefje: je greengaerd eerst even in warm water leggen, dan buigt hij makkelijker(hier gisteren een nieuwe besteld,andere is wat versleten maar mag na 2,5 seizoen)
achhhh wat een leuke foto met het kalfje en zoontje![]()
ik ga weer aan de klus,gisteren paddock kleiner gemaakt,met 3 ponys minder ruimte nodig nu de kwpner weg is.![]()
voor iedereen: succes met mennen/wedstrijden en geniet van het![]()