Ster gaat straks vast stralen op de wedstrijd met zo'n goede voorbereiding
Snap niets van in de hals enten want volgens mij is dat juist etra gevaarlijk, als het daar gaat opzetten is het veel pijnlijker voor een paard. Heb ook zo'n overgevoelig type gehad, die werd inderdaad eerst geent in de boeg, toen ze daar zwelling kreeg (die dan trouwens afzakt naar onderen) in de kont. Maar bassi van ellende was entstof, ander merk geen last meer. Zou voor volgend jaar dus echt ander merk vragen want die van mij werd steeds gevoeliger en is een keer in een soort van shock beland (echt doodeng, dier was bijna dood geweest plus dat het drie maanden kostte om haar weer in conditie te krijgen).
Wat gaaf PSM je eerste 'volle' rit
Citaat:
Iemand wel eens een cavaletti achter een A pony gehad ??
Yep de 1e tweewieler bij Alwyn van mij was een Cavaletti. Had er een met verlengd lamoen genomen. Ik vond mezelf erg (te dus) laag zitten en het bord voor je dus te laag. Nu bokte Alwyn nooit maar vond het niet veilig voelen. Ook vond ik door de lange lamoenstokken het geheel toch wat wiebelig. Toen snel een Cavalier tweewieler op de kop getikt, top kar was dat.
Jeetje Lanous jij bent vandaag wel ff bezig!
Weet nog niet goed wat wij / ik ga doen. Zoonlief heeft een golf clinic vanmiddag ... ik kan zelf ook een beetje een balletje slaan, manlief is best goed, dus mocht Han het een beetje leuk vinden is dat iets wat we wel leuk met z'n drieen zouden kunnen doen. Ik heb het alleen jaaaaren niet gedaan en heb ook geen GVB. 't Is alleen wel ultra kak en hockey en paardrijden en golf