Blaast hagel terug richting Nouvel
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
" die ging heel snel de trailer op..., maar die kwam er nog sneller weer af. Pfff, was echt een ramp en idd ook een kanon van een paard. Fijn dat het al stukken beter ging!
, super, lekker genieten.
lijkt me superrrr...maar niks voor mij...al zwaar genoeg...
en
tot straks...
VHU
jakkes.
Verder moeten we vandaag naar de gemeente voor onze afstudeer opdracht 

't is ongeveer 4 graden.
* 

en vandaag duurt tot 23:59 
. Maar hij deed het super
. Toen eindelijk op pad.
en
konden afstappen. Dat ging helaas niet erg snel, terwijl de kinderen wel heel snel al joelend van achteren op de kar afkwamen. Dat vond Rembrand natuurlijk wel erg spannend. Hij stond wat onrustig te "trappelen", verder niets aan de hand hoor, kar bleef op zijn plaats, maar echt ontspannen was het ook weer niet. Toen om het schoolplein (langs kanaal) heen gestapt en achter op grasveld om gedraaid. Nog even staan wachten tot
en
binnen waren. Er was ons gevraagd nog te blijven, maar ja, dat wordt toch wat lastig met een paard in de kou. Ben wel even blijven staan, maar er gebeurde verder niets, dus toen weer snel naar huis gedraafd. Zo, we gingen in uitgestrekte draf langs het kanaal, paardje moest even wat stress kwijt

klasgenootje net op msn ''zooo hier hagelt het'' dus ik wist opeens wat er uit die grote grijze muur ging komen die hierheen dreef 
voor leenauto moet je betalen).
met heerlijk perentaartje van de appie hein
) maar wat heeft hij het knap gedaan (en jij plus manlief ook natuurlijk) die kinderen zullen het fantastisch hebben gevonden. Sint kwam hier bij de ene school ook aan in een koetsje (knap paardje ervoor en het was een jachtwagentje, mooi om te zien, dit was de Montesorrischool), de andere school op een kameel (de kak-school, de Kralingsche met sch jawel 't zag er wel heel bijzonder uit) en bij onze school (de Vrije School
) gewoon op de fiets (we hebben drie scholen in de wijk die dus niet samenwerken
).
en ik zeg het in de laatste les voordat ze de opdracht inleveren ook altijd nog
Maar ze krijgen bij mij altijd de kans eerst een concept in te leveren. Als ze slim zijn, doen ze dat. Krijgen ze goede feedback en weten ze vrijwel zeker dat als ze die feedback verwerken dat ze een voldoende hebben. Het scheelt mij veel nakijktijd, want degenen die al feedback hebben gehad hoef ik alleen de stukken nog van te scannen. Ik ben meestal de beroerdste niet hoor met inleveren. Ik zeg wel 13.00 uur bijv. Maar ach...
dus.
en hij krijgt 50 Eurocent als hij de hond uitlaat. Moet zeggen dat hij daar al wel een flink spaarpotje van heeft gemaakt.
ach
Hier is maar 1 school, dorpje is ook maar superklein. Wel 80 leerlingen gelukkig, dus hoeft niet gesloten. Is namelijk wel heel goede school (Dalton) Vorig jaar is Sint met de tractor gekomen, hilarisch.