Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
die van mij ook 
sasika schreef:tine10, haha zo kan het ook! Vind hij het rijden anders niet zo leuk dan?
Heb even in je profiel gespiekt maar prachtige pony is die amerigo zeg!
Ga maar niet overal op antwoorden anders wordt die post van mij wel heel lang...
mijn beste paard ooit werd geen stermerrie omdat ze licht koehakkig was (stond zo op het lineaire scoringsformulier dat ze toen hadden bij KWPN (weet niet of ze dat nog hebben?). Maar ze is nu 20, nog steeds kerngezond, niet versleten en altijd gebruikt in sport (Z/ ZZ). Dus ik laat geen paard / pony staan op lichte koehakkigheid. Vind het belangrijker dat ze niet draaien in hun hakken en goede hoeven hebben. En nog veel meer natuurlijk
en sindsdien heeft hij er nog een paar keer opgezeten maar dat deed hij alleen omdat ik het zo leuk vond, niet omdat het uit hemzelf kwam. Gelukkig vindt hij met het karretje op stap wel erg leuk. En hij vindt de pony's wel heel leuk en lief hoor, maar goed kind weet ook niet anders is er zo'n beetje tussen geboren
Toen onze haflinger Stan werd verkocht, werkelijk tranen met tuiten zo erg. En ik me maar goed houden
). Dus maar naar stal gelopen, daar bedacht ik dat ik nog een chocolaatje achter de hand had, dus (jaja chantage) gezegd dat als hij 1 rondje ging rijden, hij 1 chocolaatje kreeg. En zo geschiedde. Citaat:Vanmorgen werd zoon wakker en wilde gelijk op zijn pony. Dus na het voeren en ontbijten pony gezadeld en naar de bak. Eerst even gelongeerd en toen erop. Maar dat was het dan ook. Hij wilde niet gaan stappen. Maar van dat lange stilstaan werd pony wat onrustig (weer is nu ook niet echt heel fijn om lang stil te staan ). Dus maar naar stal gelopen, daar bedacht ik dat ik nog een chocolaatje achter de hand had, dus (jaja chantage) gezegd dat als hij 1 rondje ging rijden, hij 1 chocolaatje kreeg. En zo geschiedde.
ik zie het zo voor me...hoe herkenbaar..
spullen weer weggezet...was het weer droog