Nou kan me voorstellen dat dat in het musher wereldje wel speelt dan zo'n heftige wedstrijd, gelukkig iedereen weer terug
Sam krijgt haar outfitjes bij elkaar, stoer!
Hier heerlijke rit gedaan door het duingebied rond Meijendel/Wassenaar. Eindelijk eens op het strand gedraafd. Galop lukte nog niet Ollie vindt het zoooooo spannend op het strand. De golven waren ook wel heel woest en het zand waaide alle kanten op, dat het zo over de grond gaat. Gaat ze dan enorm naar kijken
. Ze stond bovenaan de afslag helemaal te trillen zo eng vond ze het, de ruimte, de golven, het geluid van de branding
Voor de rest door de duinen. Super zware paden maar ideale krachttraining. Ben er nergens vanaf gegaan ook niet bij de afslagen op/af, de duinen vindt ze altijd geweldig
echt gaaf, stapt ze zo dapper en sterk omhoog
Was plm 18/20 km is qua zwaarte aardig vergelijkbaar met een 35/40 km over vlak terrein. 
) moet binnenkort ook weer voor de APK en kleine beurt. Laatste 2x was het de claxon en iets met een rubber. Beurten ook vrijwel niets extra's ... dus ik vrees dat we binnenkort ook weer eens flink aan de beurt zijn. Vind dat altijd zo lastig bij een oudere auto, wat je doet, nog wel een flinke reparatie of toch een ander. Maar goed, het is nog niet zover.
. Schrikt ook nergens van (brommers, fietsers, auto's, auto met aanhanger). Ben nog geen vrachtwagen tegengekomen die flink doorrijdt (maar goed, hoop dat ook niet tegen te komen eigenlijk
). Ollie even gefreestyled, dat ze even wat galoppeert en flink draaft na gisteren. Zag er lekker soepeltjes gelukkig.
ook wel eens lekker
kopen ... Ik heb zelf toch echt wel 17 inch, liefst 17.5 en pony heeft maar korte rug, is ook maar zo'n ukkie natuurlijk. Daarbij ook nog behoorlijk rond voor zo'n kleintje. Ze heeft zelfde boommaat als Bente (32/33). Zadel is te breed voor Ber helaas. Bij Hero past het met bontje eronder redelijk, maar ik ga ervan uit dat hij nog wat breder wordt. Zoek voor Ber eigenlijk een maat 29/30. Maar momenteel geen centjes beschikbaar dus we doen 't nog ff zonder