zonde dat het drachtig krijgen van de merries niet zo goed lukt..
En een prachtige husfoto met leuk spelend jochie erbij (die blik van die hond ''toeeeee geef mij dat stokje wat jij vast hebtt!! '' )
tine10
Geplaatst: 11-07-13 16:45
Aks: beetje op schema? Baudy: handig zo'n maaier. Bianca: prachtig plaatje VHU: zoonlief is zelfs nog maar 7 jaar. Pfff. Denk wel dat hij het hele weekend ligt te slapen straks hahah
Zometeen zadel en dergelijke poetsen, dan straks nog voeren en uitmesten, planten water geven, onkruid wieden en wat telefoontjes plegen.
Vanmorgen heel trots op Rembrand. Was aan het mennen, komt de gierwagen om ons land te bemesten. Loopt dat paard gewoon zonder blikken of blozen in de bak, terwijl 5 meter naast ons (in onze winterwei) dat gevaarte aan het werk is. Met Thabor nog springles gehad, liep uiteindelijk heel erg fijn. Hopen dat ik hem morgen ook zo voor elkaar krijg. Springjuf gaat me helpen met voorlezen van de proef, dus dat probleem is ook weer opgelost.
Achter op schema, uiteraard Daar zijn schema's voor toch? Om erop achter te lopen?
Zit al te denken of ik niet gewoon m'n 7up met lekkers ga pakken, gaat 't schrijven ook wat makkelijker misschien?
tine10
Geplaatst: 11-07-13 17:58
Haha, krijg je vast heel zwierige zinnen van.
Net weer buitenritje met de menkar van Amerigo gemaakt hahaha. Gelukkig weer niemand gezien. Kar kan er weer een jaartje tegenaan.
Nu even lekkere (kant en klaar, foei) maaltijdsalade opeten. Dan maar weer poepscheppen. Schijtbeesten
Gem
Geplaatst: 11-07-13 19:37
Sorry voor de ego-post : DA is zeer tevreden over het zalf-experiment bij Moos ! Het heeft veel beter gewerkt dan ze vorige week kon vermoeden. Afgesproken dat ik voorlopig zo door blijf wassen en zalven, zij van mij 2 x p/w een foto ontvangt en we contact houden of ze wel of niet langs moet komen. Wat haar betreft mag Moos na mijn vaarperiode weer rustigjes aan het werk .
Moos zelf ziet er momenteel wat minder uit: hij heeft vandaag voor het eerst in de ruinengroep gestaan (na gisteren een half uur met de leider op de bak gestaan te hebben), maar hij was toch letterlijk de gebeten hond .
tine10
Geplaatst: 11-07-13 19:44
Gem, wat een super nieuws. Tenminste, het stukje over de dierenarts. Het stukje in de kudde is wat minder. Maar dat komt vast ook snel goed.
Gem
Geplaatst: 11-07-13 19:53
Tine, mijn dag kan niet meer stuk hoor . Desnoods doe ik hem de komende dagen een simpele katoenen zomerdeken op, dan trekken de ruinen die eerst maar aan flarden .
Gem!! Niet meer gesneden dus? Balen van de moos-verscheur-acties in de ruinengroep.. Hopelijk gaat dat nog over..
Dids heeft ook 's bij een ruin gestaan die 'm gewoon niet moest... Piraña..
tine10
Geplaatst: 11-07-13 19:59
Gem, zie net je onderschrift. Geweldig
avaluna
Geplaatst: 11-07-13 20:00
@Gem: wat een goed nieuws, m.b.t. Moos
Gem
Geplaatst: 11-07-13 20:16
Tine, de DA heeft standaard onder haar mails staan *naam* en daaronder *Erkend Paardendierenarts* . Ze weet dat ik graag zelf de touwtjes in handen hou en ik dacht lollig te zijn door haar een mail te sturen met *naam* en daaronder *Erkend Control Freak* .
Aks, de ruinengroep wordt voor augustus weer opnieuw opgedeeld over 2 paddocks. De vorige (betere!) leider komt weer terug (die een maand geleden weg is gegaan en dus vers in het geheugen van de paarden ligt). Dan komt er in het najaar een schimmeltje bij die nog gecastreerd moet worden, dus ik verwacht dat we een schifting oudere / jongere paarden gaan krijgen, om de rust terug te krijgen. Ach, Mosel zal sowieso het sukkeltje blijven, bij welke groep dan ook. Veel te lief om spatjes te maken bij de rest.
roep niet te hard.. Dat zei ik van dids ook altijd...
Tot die pannekoek een merrie heeft die hij leuk vindt
avaluna
Geplaatst: 11-07-13 20:21
Toch vervelend, ze hebben natuurlijk ook niet superveel plaats in een paddock. Hahaha, leuk onderschrift ook naar de da .
@Biancao: wat leuk, je zoon (wat is hij al groot ) zo met de hond bij het water .
Gem
Geplaatst: 11-07-13 20:28
Avaluna, paddock is groot genoeg (bewees hij al door de eerste 20 minuten in zijn eentje keihard tussen de bomen door te stieren ), maar S. is helaas een wat onzekere agressieve leider. Als A. weer terugkomt, is die weer de baas en gaat het er veel rustiger aan toe. Die legt één keer de oren in de nek, dreigt en klaar. S daarentegen is onzekerder en gaat in de achtervolging.
Biancacoo
Geplaatst: 11-07-13 20:30
avaluna..bedankt ! jaaa zoontje groeit momenteel als kool...gaat veel te hard..6 jaar nu.. hij is zoo vreselijk leuk met de honden bezig..
vanavond zei hij....mam; ik ben huskyfluisteraar !!!!! whahahahaha...geweldig !!
Gem, fantastisch Moos nieuws..en je onderschrift is goed !!!! Tine, op buitenrit met kar van Amerigo..hahaha..moet toch een gek gezicht zijn geweest...ik zie je zoon al op de bok zitten.. gelukkig was die niet thuis..
nee geen 7upje op.. Volop in ontkenningsfase dat ik gewoon nog veel teveel werk heb..
Jenkins
Geplaatst: 11-07-13 20:59
Aks gekke dids die ze merrie verdedigd erg schattig haha
Biancacoo erg lief om te zien je zoontje met de honden, geeft je toch weer kracht he als je in een dipje zit.
Tine doe je wel beetje rustig aan, erg belangrijk!
Gem super dat het beter gaat met Moos, is weer een zorgje minder!
Vhu fijn dat Ol beter loopt na een tandarts bezoekje! Osteopaat wil ik er ook voor sil nog graag bij hebben, gewoon voor de zekerheid. Maar eerst de geldpot zoeken haha. Succes vanavond!
Voor degene die mijn niet op facebook hebben, hier een topicje over mijn geweldige strand/zwem avond met sil Sil heeft na zaterdag niet meer voor de wagen gestaan, ff weekje rustig aan gedaan [ITP] Silvester swimming at sunset by True Photographs!
avaluna
Geplaatst: 11-07-13 21:44
@Jenkins: wat een mooie foto's en zo ontzettend super om te zien dat jullie zo naar elkaar toe gegroeid zijn en jullie weer samen genieten
Nou we hebben leuke collega gevonden hoop ik.....was heavy avondje zeg maar goed, alles voor het goede doel (lees: dan kunnen we het allemaal wat beter aan komend jaar ).