[AR] [HK] De paden op, De lanen in.... ''Rijtuigje deel 5

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Maisie

Re: [HK] De paden op, De lanen in.... ''Rijtuigje deel 5

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-12 10:17

he hoed waar ga je met simone naar toe haha. Remko moest er om lachen.

Tine knap van je hoor. Dat durf ik dus niet meer. Moet dus maar snel weer gaan rijden.

_Dingetje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-12 10:21

:o was gewoon de miskoop van het jaar de sombrero
Thnx voor je snelle reactie voor je wagennummers, had ze al gepikt van Jumpin dus die van jullie wist ik al O:)

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-12 10:58

Go Tine ~~}> stoer van je hoor!

janouk
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-12 11:40

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-12 11:50

@Janouk: oeh, wat een knap neefje heb je <3 . En wat leuk, topic van de maand met die strakke actie van je zoon en Janouk }> _O- .

@Maisie: prachtig paardje!

@Tine: +:)+

@VHU: wat super dat je schoonvader weer zo goed overeind lijkt te krabbelen *\o/*

Ik vergeet de helft, maar ben even druk *in m'n hoofd :') *

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-12 12:01

VHU: wat fijn dat je schoonvader weer zo opknapt!
Janouk: wat een kereltje, geweldig.

Zoonlief hoeft zondag gelukkig pas rond half 2 te starten, dus hij kan in ieder geval wel uitslapen.

Smickey2011

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-12 13:36

@Ava: drukkies? :(:) Rustig aan hoor

@Tine: wat een doorzetter, knap zeg! Heerlijk gevoel nu waarschijnlijk (ondanks schema in de war :D )

en verder even keer geen samenvatting verder, wel bijgelezen :D

HS was er net en Mick heeft z'n oude schoentjes nog even gehouden, hij krijgt nu over 2 weekjes nieuwe :D Hoefjes waren niet veel gegroeid en smid was bang dat de gaten te kort op elkaar kwamen en er daardoor flinke scheuren zouden ontstaan (hij heeft heel snel scheuren en nu gaat het net zo goed). Wel even nieuwe nageltjes erin zodat we flinke ritten kunnen gaan maken volgende week. En even overlegd over het aantikken. Was goed te zien, z'n achterhoefjes waren idd afgesleten van het aantikken. Hij wist ook niet precies hoe het zo plots kan, zou kunnen dat we hem iets meer in verzameling moeten trainen en hem 'te los' laten lopen. Volgende keer legt hij in elk geval het beslag iets meer naar achter en voor nu idd maar de springschoenen aandoen was het advies, geen wonderen van verwachten maar kan iets helpen.

_Dingetje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-12 13:42

@ Prinsje, dan krijgt hij ook klapijzers, zo noemt onze HS dat :-D Pown heeft dat probleem namelijk ook!
Pown staat dan ook van voor iets steiler! Maar je kan iig nog ff lekker rijden, ijzertjes zitten goed vast :+

Smickey2011

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-12 14:05

@Dingetje: zo is 't, schoentjes mooi opgelapt en hoefjes blinken weer mooi (vind dat altijd zo mooi als smid ze goed oppoetst en ze weer mooi blank zijn en dan in de olie *D ). En we kregen compliment van zowel DA van de week als vandaag van HS dat hij er zo heerlijk blinkend en ogenschijnlijk erg gezond en fit bij staat... altijd leuk :D

Gem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-12 14:14

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-12 15:00

Inderdaad erg leuk maar in dat weekend vieren we verjaardag manlief. Heeft ook zo zijn aandacht nodig :7

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-12 15:51

even egopost, sorry.

Net priveles gehad met Amerigo en Rembrand. Vooral Rembrand ging echt slecht. Had na dinsdag toch beetje hoop gekregen met oog op de kampioenschappen, maar als het zo gaat als vandaag :x . Snap er niets van. Tuurlijk gingen er ook wel dingen goed, maar de draf was gewoon ronduit slecht. En proef bestaat toch voor grootste deel uit de draf. Ik loop ook echt tegen de maten van mijn bak aan, kan zo weinig oefenen wat in de proef zit. Dubbele gebroken lijn 5 meter met 1 hand is echt niet uit te voeren thuis. En zo kan ik nog wel wat dingen bedenken. Maar goed, morgen buitenritje ohz, hopelijk rijden we de stress er dan uit, mocht die er zijn en dan zien we wel zaterdag. Kan er niets meer aan veranderen. Er moet op zoveel punten verbetering komen. Misschien toch nog maar niet over naar ZZ?

Nou, ik ga paarden naar de wei terugbrengen en dan mijn auto ophalen en boodschapjes doen.

Akshay

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-12 16:01

@dingetje; blauwalgwater?? Nee hoor, daar was geen blauwalg te bekennen!!! :) Zag er heerlijk fris uit!

mick nog geen nieuwe schoenen, prinsje last van arm
aangespannen trec tegelijk met verjaardagvierenvanmanvanVHU.
tine heeft een fatsoenlijke leenauto :P Zie je wel dat het gewoon aan die stomme garage lag!

Ik ben gaar... Osteo behandeling gehad, en nu gevoel alsof onder vrachtwagen gelegen :=
bluhh..

janouk
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-12 17:12

@tine je kent het spreekwoord: Slechte generale repetitie, goed kampioenschap! Dus veelbelovend zou ik zo zeggen. Komt goed. :j

bicci

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-12 17:31

aan die dacht ik ook al janouk :))
maar ik wist niet meer precies hoe die ging

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-12 21:04

Hier lekker de hondjes weer thuis en braaf naast me liggend :)

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-12 21:32

Nou, heb 2 karren gepoetst, tuig van Rembrand, de tuin gemaaid, alle nieuwe en potplanten in de tuin water gegeven en uitgemest. Ben net klaar, bleh. Nu even met groot glas water op de bank.

Lekker de hondjes weer thuis, altijd weer zo gezellig. Ze waren zeker wel gek toen ze je zagen?

Maisie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-12 21:53

VHU lekker de hondjes weer thuis !!!
Tine druk bezig geweest zeg !!

Nou wij zijn met jeroen naar de pensionstal gereden waar zij met haar paard staat. Wij hebben daar ook menles dus jeroen kent het daar wel. Pony opgezadeld binnenbak ingelopen longeerlijn er aan bianca opgestapt en na 15 minuten draafde ze al los door de bak. Ze heeft m ook buiten naar de trailer uitgestapt ging prima !! Ben er echt blij mee. We gaan er nog een paar x naar toe en dan durf ik er miss zelf ook wel op.

bicci

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-12 22:08

super maisie!!
klinkt heel goed :))

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-12 22:21

Wat leuk Maisie, kijk eens aan!
Wow Tine respect voor jou hoor wat heb jij hard gewerkt vandaag _/-\o_ hoop dat Rembrand toch gewoon lekker loopt :(:) je hebt het ook eerder heel goed gedaan toch?

Hondjes waren inderdaad helemaal blij, ze gaan dan zo uit hun dak als ze je weer zien, altijd leuk moment.
Heb ze zelf ook echt gemist hoor :o

LS_fotos

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-12 22:31

Tine, wat ben jij druk geweest!! Waar haal je die energie vandaan ? Respect!

VHU, fijn dat je schoonvader weer overeind krabbelt je kunt je flink zorgen maken dan he..

Jeroen was braaf.

Iemand wel eens een cavaletti achter een A pony gehad ??

LS_fotos

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-12 22:33

Akshay schreef:
[ Afbeelding ]
En Aks was kéi verantwoord in harnas op pad!! Was nog lekker extra warm ^)

In het water was het heerlijk :D Alleen jammer dat we er ook best een eind voor over een drukke weg moesten wat inspannend was in je hoofd, en warm :P

Ziet er lekker uit meis!!

Zo Lizzy was vorige week donderdag ge-ent en is er flink ziek van geworden!! (vorig jaar ookal..) gemeld aan de DA en de DA zei wat ik kan doen is in de hals enten en voor ik het wist zat dat ding erin.... Weer een enorme reactie dikke hals en kreupel en echt futloos overduidelijk pijn. Arm beest. Ze is nu net sidns gister weer beter!

__PSM__

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-12 22:37

In de hals enten? Hier enten ze dan vaak in de kont dacht ik....

Wat een heerlijke waterfotos!

Hier voor t eerst een heel eigen ritje met de kar gemaakt! Met begeleider achterop! Super vet...

lanouska

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-08-12 23:00

Goedenavond.

Bij ons wordt er in de boeg geent. Nooit geen last ergens van

Ik ben morgen vrij maar ga schoonmaken in coevorden
De living opruim en schoonmaken. Paardengedeelte uitmesten. Stallen uitmesten en
Peesbeschermers van de laatste wedstrijd schoonmaken. Paarden opscheren. Harry wil nog met Arjan in het enkel en Xander en okkie in het 2 span rijden en de proef oefenen. 5 tuigen schoonmaken. Kar schoonmaken en 4 paarden wassen .

Oef als ik het zo lees is het nog best veel werk

Gem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-12 00:23

Ik zou niet weten waar onze DA ent..... knijp mijn ogen stijf dicht, anders word ik week in de knieën %) .

Heb vanmiddag les gehad, de laatste voor de districtskampioenschappen := . Het was weer een ouderwetse "Gem-pest-sessie", lesmees z'n methode om te proberen de wedstrijdspanning wat te laten weglopen, zullen we maar zeggen :( . Hij begon over het inroepen van paardenfluisteraars en foto-readers omdat hij vond dat ik Ster op elke stap wil controleren :o . (Hoera, de nieuwe zweep is fijn lang ~~}> )
Maar goed, Ster liep uiteindelijk wel lekker :j .