Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
was gewoon de miskoop van het jaar de sombrero
Rustig aan hoor
)
Hoefjes waren niet veel gegroeid en smid was bang dat de gaten te kort op elkaar kwamen en er daardoor flinke scheuren zouden ontstaan (hij heeft heel snel scheuren en nu gaat het net zo goed). Wel even nieuwe nageltjes erin zodat we flinke ritten kunnen gaan maken volgende week. En even overlegd over het aantikken. Was goed te zien, z'n achterhoefjes waren idd afgesleten van het aantikken. Hij wist ook niet precies hoe het zo plots kan, zou kunnen dat we hem iets meer in verzameling moeten trainen en hem 'te los' laten lopen. Volgende keer legt hij in elk geval het beslag iets meer naar achter en voor nu idd maar de springschoenen aandoen was het advies, geen wonderen van verwachten maar kan iets helpen.
). En we kregen compliment van zowel DA van de week als vandaag van HS dat hij er zo heerlijk blinkend en ogenschijnlijk erg gezond en fit bij staat... altijd leuk
. Snap er niets van. Tuurlijk gingen er ook wel dingen goed, maar de draf was gewoon ronduit slecht. En proef bestaat toch voor grootste deel uit de draf. Ik loop ook echt tegen de maten van mijn bak aan, kan zo weinig oefenen wat in de proef zit. Dubbele gebroken lijn 5 meter met 1 hand is echt niet uit te voeren thuis. En zo kan ik nog wel wat dingen bedenken. Maar goed, morgen buitenritje ohz, hopelijk rijden we de stress er dan uit, mocht die er zijn en dan zien we wel zaterdag. Kan er niets meer aan veranderen. Er moet op zoveel punten verbetering komen. Misschien toch nog maar niet over naar ZZ?
Zag er heerlijk fris uit!
Zie je wel dat het gewoon aan die stomme garage lag!

hoop dat Rembrand toch gewoon lekker loopt
je hebt het ook eerder heel goed gedaan toch?
Akshay schreef:[ Afbeelding ]
En Aks was kéi verantwoord in harnas op pad!! Was nog lekker extra warm
In het water was het heerlijkAlleen jammer dat we er ook best een eind voor over een drukke weg moesten wat inspannend was in je hoofd, en warm
.
. Het was weer een ouderwetse "Gem-pest-sessie", lesmees z'n methode om te proberen de wedstrijdspanning wat te laten weglopen, zullen we maar zeggen
. Hij begon over het inroepen van paardenfluisteraars en foto-readers omdat hij vond dat ik Ster op elke stap wil controleren
. (Hoera, de nieuwe zweep is fijn lang
)
.