Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Citaat:vhu, geweldige foto's !!! supermooie bente, en ik vind die kruising belg ook fantastisch !!!!
heb een zwak voor belgen !!
. . En het is idd grappig hoe verschillend VHU met Bente, en ik met Tom de tanker, oh nee tinker zijn. VHU met haar lange benen op ballerina bente, en ik met mijn 1.58 op Tom van 1.62 hoog en net zo breed als hoog
........gezellig is het in ieder geval wel! En nu Bente Tom niet meer zo eng vindt ( het is toch wat zo'n geslof door de bladeren en die harde ploffen van die hoeven door het water) hebben de paardjes het ook naar de zin. leuke afwisseling van het mennen zo!!!!
oeps best wel veel voor een volbloed arabier maar hij kwam langzaam maar gestaagt aan
)
*druk druk druk*
Leuk dat Mick het zo goed doet !

Op zondag doen die mannen al bijna 2jr samen, ik was zaterdag wel meegeweest en zelf femend, maar gunde het ze vanmorgen zo saampies. Het paard van stalgenoot staat kreupel, zodra die weer 'heel' is, gaan we met de 2 aanspanningen samen op zondag, met de picknickmand mee 

Zelfs een galopje gemaakt waarbij zijn snuffert lekker bijna over de grond ging! 

Lianne is stalgenootje met Tom de tinker en tegenwoordig eigenaresse van onze Freddy
Bente vond Tom errrrug eng in het begin....zo nu en dan nu ook nog....
zijn enorm bezig geweest vanmiddag, stapels zinnige en vooral onzinnige cadeautjes
, maar ik merk gewoon dat ik netter rijd zonder teugels.. te stom voor woorden eigenlijk
dusseh.. tja 

ik weet het, ik ben echt zo'n studentje waaraan jij je stuk ergert VHU
zien....