[AR] [HK] "De paden op, de lanen in......" Rijtuigje deel 3

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

mirror666

Re: [HK] "De paden op, de lanen in......" Rijtuigje deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-11 22:40

@it mooi bezig in je huisje, leuk hoor! :D
@nouvel; mooie fotos, knap paard wordt 't :D je zwarte draak ;)
ponys die niks mochten kosten.. Sja, wat ik voor dids betaald heb is veel geld vind ik. Maar hij is het waard, het dubbele nog wel zelfs :)
Daarentegen zijn er ook mensen die hoofdprijzen willen hebben, zo houd je altijd wat :D

lanouska; drukdruk weer.. moest jij niet rustig aan doen? >;)

Met dids 't bos in geweest, met stalgenootje mee op haflingertje. Zij wat gespannen in het bos. Ken dat wel dus hebben lekker gebuurt, ging goed.
Ze heeft paar keer weggedraafd en weggegaloppeerd van ons. Gaat dids fijn mee om (ben ik blij om, vind dat wel een lekker gevoel ;) dat ie niet meteen meegaat)

En nu weer thuis. Met een hoop overpeinsmaterie.. Ga maar eens een bakje chippies pakken :9

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-11 23:21

Wat een mooie wedstrijd Ollie en Maisie. Als we wat meer zelfvertrouwen hebben opgedaan dit jaar wil ik volgend jaar ook wat van dit soort evenementen gaan doen, lijkt me mega gezellig en gewoon ook erg leuk om te doen.
Mochten we Snuit dan nog hebben kan die mooi mee, die vindt dit soort dingen helemaal geweldig.
Oja Lanouska, dat ging dan goed zeg! Heeft je arm zich goed gehouden?

IvysToeter

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-11 06:03

goedemorgen!

naaltje \, een geslaagde buitenrit dus?

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-11 07:06

Goedemorgen.

Zoonlief net: ik wil vanmiddag na school weer op de pony <3 (weet alleen niet of daar tijd voor is, en pony zich laat vangen)

Rhine_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-11 07:11

Tine hoe oud is je zoon?

lanouska

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-11 07:21

goedemorgen

@ naaltje ik moest inderdaad rustiger aan doen. zaterdag middag en zondag ochtend redelijk veel last onder het marathon rijden geen last maar ja dan met die adrenaline kick heb je er geen last van
en H is zuinig op zijn grooms dus telkens al ik wat wou doen mogt dat niet kan dus eigenlijk wel zeggen dat ik minder heb gedaan als op andere wedstrijden

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-11 07:42

Rhine_ schreef:
Tine hoe oud is je zoon?

5 jaar.

Goed gedaan Lanouska!!Zuinig zijn op jezelf!

mirror666

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-11 07:51

braaaaf lanouska! ;) Het klonk weer als een echte lanouska-planning ;) vandaar

@it, nee eigenlijk niet geslaagd de buitenrit. Had graag echt gereden, ipv alleen op rechte stukken van de paden een rustig drafje etc.. Denk dat ik de 1e keer galop een probleem ga hebben, want dat zal er eentje heel blij maken _O- Maargoed, we zijn blij dat we zover al weer rijden in elk geval.

Rhine_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-11 08:03

Tine das wel een leuke leeftijd, mijn buurjongen van net 6, heeft het mennen pas 'ontdekt' :')

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-11 08:50

goedemogen allemaal !!
Naaltje toch buiten gereden met didd's fijn dat je weer kunt gaan opbouwen nu !
Goede wedstrijden gehad lees ik ook
Nouvel wat word je zwarte kanjer gaaaaaaf !!! mooi paard hoor !!
IT, je huisje word mooi ! goed bezig zeg ! :j
Tine's zoontje die het stiekum toch wel leuk vind met de pony, stoer dat hij vandaag al weer wil rijden, zou fijn zijn als de pony zich laat vangen, heb daar zo'n hekel aan.....paardjes die niet willen komen, gelukkig hier geen last van .Lanouska, toch druk geweest maar wel rustig met arm gedaan, goede resultaten behaald, gefeliciteerd.

Vandaag geen tijd voor melody helaas, daar baal ik wel van !
Maar goed, boodschappen doen na mijn werk vanmiddag, tussendoor zoontje ophalen van school en wegbrengen naar school,en nog even bij mijn ouders helpen na schooltijd, en dan vanavond ook nog bestuursvergadering.
vol dagje, die ik graag zonder stress door wil komen........zou dat fijn zijn.....
Ga nu werken. :evaw:

Maisie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-11 08:54

Naaltje heeft lekker gereden(nou ja voor zover mogelijk). En tine kan ook pas later komen bij je zoontje. Zoontje van remko is nu 6maar vind er eigenlijk weinig aan wil wel mee op de kar hoor als we maar hard gaan.

@ ollie wegtraject wordt niet geklokt staan wel km bordjes dus je kan jezelf wel een beetje aan
de tijd houden. Ook tussen de hindernissen mag je eigen tempo rijden. Soms heb je iemand voor je
waar je op moet wachten omdat ze bijv de waterbak niet door willen.

Lacuna

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-11 09:13

Goeiemorgen

Leuke foto's van IT's huis, woensdag er al in; ik duim voor je!
Lanouska die niet vol er tegenaan mag ;)
Zoonlief wil toch weer op de pony maar pony laat zich misschien niet vangen
Naaltje lekker aan het opbouwen met een dids-met-volle-mond ;)

:wave: Fijne dag allemaal!

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-11 09:55

En hier ook een goedemorgen :9k Ik ga mee met de diverse tussensamenvattingen.... Alwyn laat zich bij Peter en Riette alleen door mij direct vangen, voor Peter rent hij helemaal hard weg, eigenlijk erg grappig om te zien
Had vandaag afspraken gepland maar omdat de personen in kwestie hun materialen niet op orde hebben heeft het geen zin om die afspraken te hebben, dus alles verzet naar morgen zodat ik straks lekker naar het peerd kan *\o/* wat vervelend toch :=

Begin ondertussen lichte zenuwen te ontwikkelen voor mijn mendurance, het wordt onze eerst 'echte' dwz flinke afstand maar daar heb ik wel vertrouwen in, alleen wat ik vooral lastig vind (bij endurance was dat tenminste zo) is het voorkeuren / nakeuren en de p/a. Het is een drukke wedstrijd met veel starts waarbij het staartje van de endurance door de mendurance heen loopt en ik hoop dus dat ik zelf rustig blijf en normaal blijf functioneren (vooral voor mijn groom, kan beetje 'blafferig' worden als ik het niet meer kan overzien/ denk dat iets niet zo gaat als ik wil :o ).

Net hele huis gestofzuigd, boodschappen gedaan, hond uitgelaten, man en kind de deur uit gebonjourd, mailbox dus gecheckt en nu aan de koffie plus heerlijke cote d'or :9 Moet vandaag wel nog werken van 15.00 - 22.00 uur, maar nu zo eerst maar even genieten.... :evaw:

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-11 10:03

Wij hebben dit weekend de weien afgezet en had dus weer veel bij te lezen...

Zag Ferro, huis van YT, dapper zoontje van Tine, mendurance, "goedkope" beessies, minder voordelige etc.

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-11 10:10

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-11 10:13

@VHU: +:)+ , ziet er super uit!

mirror666

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-11 10:14

wat een heerlijk rustig drafje..
Dat mag je Dids ook leren :D

*gaat weer schoolhoek terug in*

Ollie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-11 10:22

@VHU, dat ziet er super uit! Geniet maar lekker van je paardenochtend want het is heerlijk weer momenteel *\o/*

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-11 10:55

<3 vhu wat doet rizanta het goed !!!!!!!!!!!
Ik kan wel bij jou in de leer !!! hahaha, maar ja beetje te ver uit de richting !!

b485

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-11 10:56

Morgen allemaal,
Heb gelezen over wedstrijden, nieuwe huisje, buitenritten, zoontjes met minder interesse, te dikke pony's/paarden,...

Hier is het weer enorm druk. We zijn op de bouw begonnen met het plaatsen van Gyproc en zullen daar dus nog de nodige weekends aan besteden. Op het werk is het ook druk en stressig. Over enkele weken moet ik van werkplek verhuizen, wat dus ook de nodige stress meebrengt.
Petra wordt tussendoor aan het werk gezet, al een geluk dat het weer goed is zodat ik daar niet te veel rekening mee moet houden. Een stevige regenbui zou echter welkom zijn voor het gras dat er nu maar rossig begint uit te zien.

tallechie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-11 12:09

Goedemorgen,
Hier gisteren een vervelende dag en nacht gehad met Daan. Veel spuugen, niet willen drinken, wat verhoging. Hij sliep om 230 nog niet en kwam om 530 alweer. Daarna gelukkig van 630 tot 11 uur geslapen.
Hij heeft net zijn flesje leeg.

Vanmiddag nog even naar het dorp, verjaardagscadeau's halen, eten halen e.d.
Als vriendlief vanavond thuis is nog naar veale

Verder ga ik mee met de samenvattingen

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-11 12:29

@ Tallechie: vervelend dat Daan zich niet lekker voelt (en jij daardoor ook niet) Hopelijk knapt hij snel weer opl.
@B485: drukdrukdruk
@ VHU: zal straks filmpje bekijken. Onverwacht toch een paardendag. Heel herkenbaar zie zenuwen, helaas.
@ Avaluna: heeft de wei weer klaar
@ Lacuna: gaat het inmiddels weer wat beter?
@ Biancacoo: heb ook een hekel aan niet te vangen paarden. Rembrand was altijd supermakkelijk (Quincy nog makkelijker, die kwam altijd), maar sinds Amerigo bij ons woont, laat hij zich lastiger vangen. Moet hem foppen en soms even boos toespreken (laatste kan weer niet altijd, moet je echt voelen. Voor het gemak zeg maar ;( ) Maar als je volhoudt, kun je hem wel pakken. Amerigo kan alleen maar met voer. Maar dan wel alleen rond de voertijden, want hij laat zich niet foppen als je tussendoor met een emmer aankomt (wordt dus nog leuk straks, want dat is tussendoor). Nu Thabor apart staat is hij heel makkelijk te pakken, komt naar je toe zodra hij je ziet. Op het opdringerige af, dus dat is soms ook weer niet handig, bijv als je wilt uitmesten :D In de groep was hij ook altijd wel te pakken. Manlief kan alleen Thabor maar pakken (en die loopt soms ook nog even weg) Gekke beesten.

Vanmorgen weer les gehad met pony. Ik vond het zelf minder goed gaan dan vorige week, maar nog steeds goed genoeg voor winstpunt. Alleen de middendraf is nog een heikel punt. Maar goed, dat is 1 onderdeel of 2 (afhankelijk van proef). Net Rembrand ook even gemend, maar die was (en dat ken ik helemaal niet van hem) drammerig. Had erg veel in handen, zeker bij de verzamelde draf. Volgens mij is ie blij dat ie weer mag werken, wat een brok energie.

Nou, ik ga plat. Tot later

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-11 12:32

Nou, dat filmpje ziet er goed uit. Ga nu toch weer twijfelen aan pown hier. Die loopt toch niet zo netjes denk ik. ;)

lanouska

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-11 14:47

ik ben weer terug van het werk. lekker rustig aan gedaan en de zware dingen aan de collega's overgelaten

kreeg tijdens het werk een sms dat de filmpjes op youtube staan dus bij deze

ware teambuilding. het opbouwen van de paardentent

H3 de waterbak
met commentaar van klaas de catering groom (jullie snappen na het kijken vast waarom)

H6

IvysToeter

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-11 15:45

tine, je zoontje is dus toch dapper en een doorzetter.
Hopenlijk laat pony zich vangen.

Vhu, ziet er goed uit! Je hebt dus een lekker geniet ochtendje gehad vandaag?

Wij hebben de eerste lading meubels al in de aanhanger liggen.
Waarschijnlijk nog 2x terug.