@nouvel; mooie fotos, knap paard wordt 't
je zwarte draak 
ponys die niks mochten kosten.. Sja, wat ik voor dids betaald heb is veel geld vind ik. Maar hij is het waard, het dubbele nog wel zelfs

Daarentegen zijn er ook mensen die hoofdprijzen willen hebben, zo houd je altijd wat

lanouska; drukdruk weer.. moest jij niet rustig aan doen?

Met dids 't bos in geweest, met stalgenootje mee op haflingertje. Zij wat gespannen in het bos. Ken dat wel dus hebben lekker gebuurt, ging goed.
Ze heeft paar keer weggedraafd en weggegaloppeerd van ons. Gaat dids fijn mee om (ben ik blij om, vind dat wel een lekker gevoel
dat ie niet meteen meegaat)En nu weer thuis. Met een hoop overpeinsmaterie.. Ga maar eens een bakje chippies pakken
(weet alleen niet of daar tijd voor is, en pony zich laat vangen)
Maargoed, we zijn blij dat we zover al weer rijden in elk geval.
Fijne dag allemaal!
Ik ga mee met de diverse tussensamenvattingen.... Alwyn laat zich bij Peter en Riette alleen door mij direct vangen,
wat vervelend toch
).
) Maar als je volhoudt, kun je hem wel pakken. Amerigo kan alleen maar met voer. Maar dan wel alleen rond de voertijden, want hij laat zich niet foppen als je tussendoor met een emmer aankomt (wordt dus nog leuk straks, want dat is tussendoor). Nu Thabor apart staat is hij heel makkelijk te pakken, komt naar je toe zodra hij je ziet. Op het opdringerige af, dus dat is soms ook weer niet handig, bijv als je wilt uitmesten