Biancaoo echt gave foto's. Jij hebt een stoere sport

Gem heeft groot gelijk dag paard, morgen weer een dag. Ik had Det gister nog gelongeerd vind het wel prima. Morgen weer een dag.
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

(het is niet voor niets dat ik de afgelopen maanden toch iedere dag met hem op pad ben gegaan he?!_
. Eén dag daarvan is speciaal voor enkelspan klasse 4; weet dat ik qua dressuur-theorie wel mee kan komen, maar ik zit daar wrs wel voor l*l als klasse 0 rijder.
.
koud buiten..hondjes hebben soepje al op..straks trainen....dikke kleren aan....(nog) geen ijzel hier....gelukkig..ik hoop dat het wegblijft..
echt!
vind het een erg leuk onderdeel
en persoonlijk vind ik dus zo'n intro-outtro of hoe het ook heet altijd erg mooi
maar meningen verschillen en dat is ook altijd weer mooi.
Vanmiddag heerlijk met Hero bezig geweest. Hij begint het / mij steeds beter te begrijpen. Blijft keurig stilstaan met opzadelen, opstijgen, afstijgen, gaat nu redelijk goed voorwaarts op hulp, links af, rechts af. Zo braaf en zo gehoorzaam. Echt gaaf hoor. Krijg langzamerhand ook steeds meer 'gevoel' met hem, dat je samen bezig bent en dat hij het leuk vindt om met me aan 'het werk' te zijn. Die basis van dat gevoel vind ik zelf altijd heel belangrijk. Daar doe ik het om, wat ik ook met een paard of pony onderneem. Eindelijk