. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Beetje discussie gehad onderweg, maar hij was braaf

Kijk 'm staan, stoere midget 

Maatje full

Terwijl stalhouder nogsteeds dagelijks spuit
snap wel dat je 't bedenkt hoor. Vandaar dat ik ook even heb nagevraagd over het hoe en wat 
Euh, ga je dat weer doen nu? 

Carli ging ook elke keer als Dids niet oplette gauw naar die groten toe
Dids weer in de stress 
Dus redelijk actief voor onze doen
Maar wel eng dat hij door de draden heen gaat meppen. Je moet er niet aan denken als hij blijft hangen achter het lint/koord.

(nee hoor, Dids is een schat
) 
baudyh schreef:Oh ik begreep dat er voor die tijd al was gespoten. Maar goed het is mee gevallen gelukkig. 38.2 is niks aan de hand.

(dik 20 km
beide lopen)
kan me voorstellen dat het niet handig is als je om 23.00 uur wordt gebeld
't is toch wat zijn ze nog maar 8 jaar maar dan houden ze je al wakker als ze van huis zijn
zou zelf de neiging hebben er een extra lijntje tussen te trekken trouwens, zo direct naast elkaar lijkt me niet handig maar goed, ik zie altijd spoken hoor bij lijntjes
Ol loopt duidelijk beter links-rechtsom na tandartsbehandeling. Zat ook al te denken aan osteo of zoiets als ik na tandarts geen verbetering zou merken maar ze is nu eigenlijk vrijwel gelijk links/rechts met buiging dus denk dat het echt aan haar mond heeft gelegen. Hoop dat osteo gaat helpen Maisie... is hij krommer gaan lopen in de loop van de tijd of was hij steeds al zo krom en is het gewoon niet beter gaan worden? Kun je hem wel met longeren buigen? Dat lukte mij bij Ol namelijk ook nauwelijks.
Ze is gelukkig niet zo inventief dat ze probeert tussen gg en halster in te gaan met neusje, want denk dat als ze echt gaat wringen dat het haar wel lukt, maar ze is braaf
en dan ben ik vanavond heel laat weer thuis
.
)