. Ik zal moeten wachten tot ze meegesleurd wordt het water in, wanneer ze een keer voor de wagen gezet wordt in tweespan
.Vanmorgen mijn mooie telescoop-menzweep gebroken
. Ik was met mijn tweede zoon een leuk ritje door het bos aan het doen, en nam eens een (voor mij) redelijk onbekende route. Hardstikke leuk stuk, smal pad met rechts schrikdraad voor de Schotse Hooglanders, links struiken en overal mooie varens. Opeens herkende ik het... het was het stuk waar ik tijdens een rondje boscross met het tweespan van lesmees geweest was en een dikke boom dwars over het pad lag
. We zijn toen dwars door het kreupelhout, de lage prikkelstruiken heen gegaan en bijna platliggend op de koets om niet in de takken te blijven hangen. Tja..... er restte me dus weinig anders om nu hetzelfde te doen
. Ben zelf afgestapt, leidsels aan zoon gegeven, zweep in elkaar geschoven en Ster aan de hand meegenomen, om de boom heen. Zoon bukken, pony hoofd laag, ik hoofd laag, maar menzweep luisterde niet....... *krak*
.Ik merk wel dat ik onzeker word wanneer ik geen zweep in mijn handen heb. Wanneer ik een trekker tegen kom moet ik Ster toch wel met de zweep overtuigen dat het niet de bedoeling is dat ze het prikkeldraad in springt. Vanmiddag dus heel gauw een nieuwe gehaald, helaas geen telescopische, maar wel een superlicht ding van Premiere.
)
, alle was al weggedraaid (het laatste zit in de droger) alleen nu de strijk nog
, even een BBQ-avondje geregeld om onze thuiskomst te vieren en ook nog even met Bruutje gemend toen de visite weg was....nu even snel bijgelezen en dan lekker
, want vanochtend waren we al om 6.00 uur op
hoe is het nu met je arm en schouder ?
en weer GEM-rules vwb je oppaskindje
voor diegene die ik vergeten ben
hij wil er echt nog niet mee ophouden en wil nu maar een ding en dat is zsm naar huis
maar de culeron en de broek dat was echt brrr

En verder Bente op Tropentraining deze week
Morgen!!!