Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

en
hebben ons erg verwend
kan me ook goed voorstellen dat als je het paard alleen moet laden en je hebt al zoveel gedoe gehad je blij bent als ze even helpen (op fatsoenlijke manier
Dat hij er dan zomaar oploopt als je het weer probeert he. Zou het het lichtje zijn in de trailer met het donker? Dat hij schrikt van zijn schaduw achter zich ofzo?
Gaat vriendlief starten met Mick?

Een stalgenoot start met Mickey, zijn paard staat paar weken op rust. Wij hebben geen enkele wedstrijdambitie, ik denk dat ik rustig het woord 'nooit' durf te gebruiken in dat kader...
en
en leuke
op ontbreekt er gewoon een stuk glas dus die moest weer terug....daarna de ramp die boodschappen doen heet... mensen zijn compleet gek geworden met zulke dagen
maar goed ik heb het overleeft en vanavond had ik alle mannen te eten (4 stuks) dus ben een beetje afgedraaid... ik had mezelf echter opgelegd een taartje te maken.. helaas te weining stokjes dus moest wat improviseren

Haha, super hoor! Bril-beproeving weer gehad 
En die TAART
Die ga je toch zeker niet opeten, eeuwig zonde.
, daarna vast alles voorbereiden voor de rit van maandag (tuig en kar schoon, alles vast klaarzetten) en dan
vieren met andere helft van de familie. Citaat:@tine10
Janouk: gaaf hoor zo'n rit met honden. Maa rik neem toch aan dat de musher wel de baas was over de honden, anders is het toch levensgevaarlijk, als honden zelf bepalen hoe hard en waarheen ze gaan?

lekker uit eten geweest... ik hoor zo wel wat je voor lekkers gegeten hebt...

en ik hoop dat ik niet
ga
Vanacht ook slecht geslapen. Gedroomd van Fief, kun je nagaan, en zwarte pieten
erg vermoeiend allemaal
naar het
feest met bergen cadeautjes inclusief alle
want dat is gelukkig wel gelukt.