Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
. 

Freddy heb ik als veulentje/net jaarlingetje gekocht voor een normale prijs denk ik. Biancacoo schreef:Ik vind dat jongetje echt dapperrrr !!! zie mezelf er helemaal in terug, vallen en weer opstaan, ik had ook een redelijk lastige pown !! maar goed, wel een goede springpony. en gewoon weer opstappen en doorgaan !
Tine; wat goed dat Thabor het zo goed gedaan heeft !! En een leuk filmpje van Ed, idd een goed voorbeeld voor je zoontje, niet alle kids zijn zo paardengek als dit kereltje, en ook mijn zoontje wil niet altijd iets met zijn pony doen, soms 3 dagen achter elkaar wel, en dan 2 weken helemaal niet, ik ga ook niks vragen aan hem, ik laat hem het zelf aangeven.
Het moet wel in je karakter zitten om iets met paarden of pony's te doen.
Komt het wel ? prima, komt het niet ? ook goed.
was dan echt niet te genieten....dus denk eerlijk gezegd dat Han het nu nog niet echt heeft, wie weet ontwikkelt het zich toch langzamerhand, want hij ment echt wel leuk met Alwyn, maar of het er ooit echt uit gaat komen... ik weet het niet
. Dus tja, lastig.
we konden de fietsen niet kwijt. s'avonds naar les geweest met het voorspan die liepen geweldig. ik had de auto in coevorden laten staan en me moeder was me op de manege komen ophalen want zou bij me moeder logeren we waren om 11 uur thuis
waren we ons bed uit (me moeder was inval groom en ging dus ook mee) en waren we om half 7 in coevorden en daar zijn we met alles bepakt en bezakt om 7 uur vertrokken en om kwart voor 9 hadden we de vrachtwagen en caravan op de plek staan en konden we de paarden vlechten en optuigen voor de dressuur en vaardigheid in de dressuur waren we 2de
en in de vaardigheid 4de en 2de overol terug bij de vrachtwagen hebben we de paarden verzorgt en een broodje gegeten en inmiddels was onze laatste en belangrijkste groom (catering groom) geariveert en zijn we begonnen met de tent opbouwen daar zijn we een uurtje mee bezig geweest. toen onze mooie (leen) land rover (het was net een politie auto)
gepakten zijn we de trajecten en hindernissen gaan verkenen het waren erg mooie hindernissen met redelijk wat mogelijkheden.

(ja ik vind het heel erg mooi, je moet er van houden denk ik)askazita schreef:Ollie1 schreef:Ik heb vandaag een berichtje gehad van de KNHS dat ik naar de voorpremiere mag van de paardenkinderfilm 'Penny's Shadow'. Dus gaan we met de kinders (vriendin ook met 2 paardendochtertjes) aanstaande zaterdagochtend gezellig film kijken. Ik ben benieuwd
ik heb gister ook een berichtje gahad en ga er zaterdag ook heen,
samen met me vader (die moet rijden) en mijn virendin.
zal wel druk worden denk ik.
idefix4 schreef:En ik was er ook!
Wat een eer hè? Dat we met één zin worden genoemd in de film? 'Ow, dat zijn bokkers ofzo, we hebben ze een lift gegeven...'
Om die zin moest ik ook zo lachen.. we worden gewoon genoemd. Nou het waren écht typisch doorsnee Bokkers die meereden
. We hebben daardoor een stuk verder op moeten parkeren en waren iets meer
kwijt.
Ik paste met mijn Rav wel in de lift, maar ik heb het heel benauwd gehad in dat ding en het was een hele toer om weer beneden te komen. Met mij wilde de rest ook met de lift en dat heeft bij mekaar wel een uur geduurd voor we weer weg waren. Maar inderdaad. Het is echt een film voor alle leeftijden. In het begin vond ik het wel heftig, toen twijfelde ik toch even. Mijn dochter van 8 zat met haar dinnetjes verstijfd op haar stoel. Die was wel onder de indruk. Gelukkig was de rest van de film minder heftig en de goede afloop maakt natuurlijk alles goed.
Het was beter dan Amika. IvysToeter schreef:wat knap van je zoontje tine! soms is even doorzetten ook belangrijk en zeker voor kinderen is het goed om dat te leren.