Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Biancacoo schreef:Ik vind dat jongetje echt dapperrrr !!! zie mezelf er helemaal in terug, vallen en weer opstaan, ik had ook een redelijk lastige pown !! maar goed, wel een goede springpony. en gewoon weer opstappen en doorgaan !
Tine; wat goed dat Thabor het zo goed gedaan heeft !! En een leuk filmpje van Ed, idd een goed voorbeeld voor je zoontje, niet alle kids zijn zo paardengek als dit kereltje, en ook mijn zoontje wil niet altijd iets met zijn pony doen, soms 3 dagen achter elkaar wel, en dan 2 weken helemaal niet, ik ga ook niks vragen aan hem, ik laat hem het zelf aangeven.
Het moet wel in je karakter zitten om iets met paarden of pony's te doen.
Komt het wel ? prima, komt het niet ? ook goed.
askazita schreef:Ollie1 schreef:Ik heb vandaag een berichtje gehad van de KNHS dat ik naar de voorpremiere mag van de paardenkinderfilm 'Penny's Shadow'. Dus gaan we met de kinders (vriendin ook met 2 paardendochtertjes) aanstaande zaterdagochtend gezellig film kijken. Ik ben benieuwd
ik heb gister ook een berichtje gahad en ga er zaterdag ook heen,
samen met me vader (die moet rijden) en mijn virendin.
zal wel druk worden denk ik.
idefix4 schreef:En ik was er ook!
Wat een eer hè? Dat we met één zin worden genoemd in de film? 'Ow, dat zijn bokkers ofzo, we hebben ze een lift gegeven...'
IvysToeter schreef:wat knap van je zoontje tine! soms is even doorzetten ook belangrijk en zeker voor kinderen is het goed om dat te leren.