Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
sammykuh schreef:heej net even prijs opgevraagd van een leuke pony marathon wagen uhm moest even 3 keer slikken
Wat denken jullie dat deze kar kost?
Everest schreef:Ooh! dat zou idd wel kunnen! Jij had toch die foto's van mij gemaakt? Daar ben ik nog steeds erg blij mee
*edit: Oh nee.. Jij zat bij je vader achterop met de haf, toch? (had nl. even in je profiel gespiekt)
Bluebontje schreef:Zoveel geld voor die wagen? Wauw!
Ik moet zeggen dat ik hem erg mooi vind, maar dan zocht ik iets anders voor minder.
Kom trouwens weer eens binnenvallen. Ik kan het niet zo goed bij houden. Jullie gaan best snel.
Everest schreef:Ziet er echt al heel netjes uit! Kar is idd wel wat te groot voor t plaatje, en blauw is ook wel opvallend.. Heb je voorkeurskleuren voor je nieuwe kar?
sammykuh schreef:edit: deze kar op de advertentie is niet helemaal hetzelfde de achterkant ziet er anders uit
SuSEQ schreef:sammykuh schreef:edit: deze kar op de advertentie is niet helemaal hetzelfde de achterkant ziet er anders uit
Het is zo goed neit te zien, maar die rode uit de advertentie is denk ik ook een maatje groter... Je zou die persoon even kunnen mailen om te zien of ze aan andere maten/modellen kunnen geraken. Maar ik zie dat je je gading al dichter bij huis aan 't vinden bent.
Groeten, SuSEQ
timokyana schreef:goedemorgen
Mooie kar sammykuh.
Vanavond bij ons hafje (balou) in training kijken. Eens kijken hoe ver het staat. Hopelijk zie ik eens hoe hij het doet voor de sleep en misschien zelfs al wel voor de wagen
timokyana schreef:Gefeliciteerd rachel!
@sammykuh: 4 weken nou bijnamaar door omstandigheden is hij daar een week niet getraind.