Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Grainey schreef:Vaasje en bloem zijn wel allemaal verschillend, ik heb een andere, ze komen trouwens ook nog van een sponsor en je vergeet het suikerbrood.
Ben ik toch nog blij met mijn vaasje met bloemetje, als die uitgebloeid is kan het vaasje in de prijzenkast, geeft vast niet zoveel rotzooi als dat suikerbrood.
Het miste allemaal net even dat beetje wat een kampioenschap een kampioenschap maakt, ook wat betreft aankleding, hoorde er veel meer mensen over.
Op zich natuurlijk jammer, ze worden tenslotte ook gesponsord door het mendistrict, dan heb je wat meer te besteden en kun je net dat beetje extra doen, zou je denken.
its_laraa schreef:Baal ervan dat die verplaatst is naar 3-8.. Ben dan op vakantie..
Mijn eerstvolgende staat gepland op 14 augustus pas weer. Maar ga nog even kijken of er nog iets leuks is in de buurt..
LS_fotos schreef:Bij Oost hadden ze per rubriek wel prijzen zowel lint als beker, bij 1,2 &3 of bij hele kleine klasse alleen de 1 en 2. Verder ook iedereen een envalop. En alle kampioenen een gratis Paard & Koets kaartje.
Hier werd ook van iedereen foto's gemaakt die prijs had, en het wilhelmus werd erna gedraaid met alle kampioenen.