Zoon lekker verwend met de LEGO doos Biancacoo? Ze blijven het leuk vinden (mijn man vindt het ook nog steeds leuk ).
Hier erg leuke middag en avond gehad en nu uitgeteld op de bank
Biancacoo
Geplaatst: 13-12-15 07:58
Idd verwend vhu, wat is hij blij met zijn Lego, hij was al vroeg weer op om ermee aan de gang te gaan.
Fijne dag vandaag !
janouk
Geplaatst: 13-12-15 08:12
Lego is echt top speelgoed, onverwoestbaar.
Zo rondje bos doen met Meneer Anton voor de koets. Gisterenmorgen liep Janouk goed in de bak op beide handen en ook in de wendingen zonder ruiter. Vandaag ga ik haar weer op pakken onder het zadel, kijken hoe ze dan loopt. Ik hoop dat ik haar weer rustig kan oppakken. Als ik zie wat ze zelf voor een sprongen en moves maakt deze week, heb ik goede hoop.
Fijne dag allemaal
VanHuisUit
Geplaatst: 13-12-15 09:15
Helemaal top Janouk
Hier hondjes alweer uitgelaten en aan het wachten totdat ik aan de slag kan gaan met ontbijtje voor onze gasten
vandaag in Bant gekeken bij een sledehondenwedstrijd, was gezellig om met bekenden te kletsen. nu..ff bijkomen, is vermoeiend..hahahaha
Gem
Geplaatst: 13-12-15 23:20
Goeienavond!
Biancacoo, hondjes zullen het wel warm gehad hebben met deze temperaturen!
Maisie aan de tandem, lijkt me zo moeilijk.... mountainbike ook tandem ?
Janouk verraadt haar conditie door rare moves . En Mr. A wordt het bos in gestuurd.
VHU helemaal into the B&B, leuk hoor!
Hier vandaag met stalgenootje en de Anda meegedaan aan de minimarathon in Merselo. Eerste rondje had wat foutjes, waar we weer van geleerd hebben. Ik dacht altijd dat een geneutraliseerd poortje tweemaal gereden mocht worden, maar dat geldt blijkbaar alleen voor een poortje IN een hindernis. Dus 20 strafpunten extra. Verder had ze een keer te krap gedraaid waardoor we stilvielen. Kan gebeuren. Tweede rondje ging foutloos. De Anda zal nooit snel worden, maar hij heeft mooie vloeiende lijnen gereden en alles in galop. En nog een waarschuwing gekregen...... bodyprotector lag nog in de auto .
Biancacoo
Geplaatst: 14-12-15 08:58
Gem zonder BP te koets,..oeps.gaaf dat de Anda het zo goed doet, leuk, en weer iets over geneutraliseerde poortjes geleerd...wist ik ook niet.. bij de wedstrijd zijn ze eerder gestart, het was toen 2 graden en toen de laatste terugkwam was het een uur of 13, toen was het 9 graden, dus was nog goed te doen...maar sommigen vragen te veel van hun hondjes, omdat het een wedstrijd is....niet slim, maar alle honden zijn weer gezond naar huis gegaan, gelukkig. Zelf deed ik niet mee, hondjes een lekker bot en lekker thuis in de ren.
Tandem vind ik geweldig mooi om te zien, lijkt me echt moeilijk. Wat fijn dat Cardi ook zo goed gaat.
Janouk doet weer erg blij, hahaha.
vhu druk druk druk met b en b, super !!
Fijne dag allemaal.
Biancacoo
Geplaatst: 14-12-15 12:22
Zo lekker met de honden op pad geweest, mooie training gedaan van 9.47 km bijna een half uurtje onderweg. Een filmpje tijdens het rennen en steppen gaat niet, maar wel even tijdens de op adem kom pauze...mooi gebied waar we vandaag waren.
Ze wachten altijd braaf...haha...daarna lekker weer verder..
VanHuisUit
Geplaatst: 14-12-15 15:42
Jij bent lekker bezig Biancacoo echt super dat dat weer kan. Even jaartje geen wedstrijden maar wel weer lekker trainen, wat heerlijk!
Vandaag voor het eerst echt 'wildvreemden' in ons B&B... spannend! Alles wel 100000x gecheckt. Blijven ook direct 2 nachten... ben heel benieuwd wat ze ervan zullen vinden
Vanochtend met Ber wat gewandeld en gefreestyled. En voetje geven oefenen pfff wat kan ze soms een drama queen zijn
Jeskim
Geplaatst: 14-12-15 18:06
Spannend VHU, de eerste echte klanten!!
Het was ook prachtig weer vandaag Biancacoo! Heb ook heerlijk gelest met Emas, ging vandaag weer aardig beter gelukkig!!
Iemand nog een mening over een leren kinketting?? Wat is het doel/nut??
VanHuisUit
Geplaatst: 14-12-15 19:13
Bij Ollie had ik een biothane kinketting, dus strap. Ik vind het zelf vriendelijker ogen eerlijk gezegd en er kunnen ook geen haren of velletjes tussen komen zitten.
Biancacoo
Geplaatst: 14-12-15 19:22
Ik had ook zo'n biothane kinriem. Vond ikzelf prettiger .. en paard deed het er goed mee.
Trainen is heerlijk..vooral omdat ik zelf ook wil uitvinden of ik korte afatand blijf lopen of dat ik toch langere afstanden wil gaan lopen... is een heel andere training..sprinter of marathon/endurance... ik weet t nog niet.
Heeft allebei mooie dingen..weet nog niet goed waar mn hart ligt.. dus ik voer de km op omhoog en kijk of me dat bevalt en hoe de honden daarop reageren en of ze dat aankunnen. Is voor mij ook nieuw dus alles bekijken en zoeken wat t beste werkt.
ik heb zilco bitjes met leren kinketting. Werkt op zich wel prettig zijn ook fijne bitjes.
Haha oeps gem bodyprotector vergeten! Euhhh nee geen tandem mountainbike helaas. moest gewoon zelf trappen. En tandem rijden over de weg is goed te doen hoor.
Vanmorgen ff retourtje Wolvega om db zijn hechtingen te laten verwijderen. Ongeveer 30 sec werk. Ha ha. Hij mag nu langzaam iets gaan stappen maar het liefst nog zo weinig mogelijk. Dus ff aankijken hoe dat gaat.
Spannend VHU Baudy ook spannend en hopenlijk gaat het allemaal goed in de opbouw. Bianca brave honden zijn het toch.
VanHuisUit
Geplaatst: 14-12-15 22:21
Gedraagd DB zich nog goed Baudyh? Hoe is het nu met Zirola is alles weer dun? En hoe is het met Billy Sonjim? Super dat Cardy ook steeds beter gaat Maisie Ben benieuwd waar je op uit gaat komen Biancacoo. Is idd totaal verschillend. Qua training en qua opbouw 'in het lijf' zeg maar.
Heb erg leuk boekje met 500 ontbijt& lunchreceptjes gekregen van vriendinnetje. Lekker inspiratie opdoen komende tijd. Lijkt me leuk als gasten langer dan 1 nacht blijven verschillende soorten ontbijtjes aan te bieden.
Biancacoo
Geplaatst: 14-12-15 22:42
Ik reed gisteren langs de kliniek in Wolvega Baudyh, moet gelijk aan jullie denken. Ik hoop dat DB zich goed blijft gedragen, en kleine stapjes op naar goed herstel hoop ik !! Vhu, leuk zo'n recepten boek, gaaf dat je er zoveel zin en energie insteekt, erg knap !
Db gedraagt zich nog steeds volgens het boekje. Been van Zirola is weer dun. Der antibiotica kuur is op. Erblijft nog vuiligheid uit het abces komen maar dat is alleen maar mooi.
Biancacoo
Geplaatst: 15-12-15 12:25
Fijn dat het been van zirola weer dun is, ik hoop dat het snel weer genezen is allemaal. En DB nog braaf en rustig, goed zo!
Vanmorgen was het weer erg mooi in het bos, ik heb een nieuw stuk route gelopen, altijd even spannend, want ik ken de weg daar niet, moest 2x omdraaien, maar was erg mooi ! Er was mist echt schitterend, ik kwam nog een team met 10 honden tegen, ook altijd leuk en gezellig.
Jeskim
Geplaatst: 15-12-15 22:18
Was dat één heu, slee, aanspanning, hoe noem je dat eigenlijk? Dat kom ik nu nooit tegen in het bos.
Dus Zirola's wond gaat niet zo snel weer dicht zitten, dat is fijn. Hopelijk snel alle rommel eruit. Nu ook nog in de soda o.i.d?
Welke ontbijtje ga je het eerst maken VHU?
DB ontdaan van hechtdraad. Wat zei Don er verder van, of heeft hij ze er niet uit gehaald?
Vandaag was Emas vrij, ik was bij de hengstenhouder bezig. Boxen uitmesten, jonge paarden vangen en temmen, hihi!! En ik ben door Niko verdalmatiërd, hij vond het nodig enthousiast aan te komen rennen en in de modderplas voor mij te stoppen. Thanks!!
VanHuisUit
Geplaatst: 16-12-15 00:07
Eerst maar even op onszelf geoefend met een soort van omeletje in een wrap errrrg lekker kan ook als lunch. Ziet er erg leuk uit. Had groenten nog wat kleiner moeten snijden. Dus oefen nog even door (zoon- en manlief vinden dat niet erg ) Morgen voor de gasten even wat meer fruit op leuke manier gerangschikt, kan niet zoveel mee mis gaan
happytime
Geplaatst: 16-12-15 00:39
vhu: lekker culinaire bezig jeskim onder de spatters hier een beetje druk gehad met werk afgelopen week,weinig met sun gedaan,maar ze liep zo fijn voor de wagen.....ik ga vaker als een zombie op de bok zitten