Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

gefeliciteerd HT en wat fijn dat het goed met je was bij de internist
). Flinke buitenrit gedaan van 1.5 uur en halverwege begon ze opeens enorm te bokken/springen
ze knalde zo dat mijn cap helemaal scheef op mijn hoofd stond, naja zeg. Ik was zo verbaasd dat ik eerst niet wist wat te doen toen dacht ik ja hallo en heb haar op de rem gezet naar halt en rustig stappen. Was ze het niet mee eens
probeerde ze het nog een keer. Toen flink op haar donder gegeven
zo zijn we niet getrouwd.... toen gedroeg ze zich weer
Gem schreef:Hoor net dat Ster het volgende week zondag voor de eerste keer mag proberen in het tweespan!!
Maar... zit me nu te bedenken dat dan de Paardenzegening + puzzelrit van onze vereniging is.
* Dilemma *
. Heb er zin in!
.
) en voltigetraining van dochterlief. Helaas geen tijd voor de paardjes, hoop morgen iig de grote even ohz te kunnen rijden.
.
maar ook arme jullie! Kan helaas maar een keer stemmen....heb net nog tweede keer geprobeerd maar dat lukt niet
in d'r nakie (ze is half geschoren ook nog
) en opgetrokken. Weet je wat het is, ik sta net bij die stal, die meiden zijn hartstikke lief dat ze ze buiten willen en binnen willen zetten maar ze hebben er totaal niet bij nagedacht, zijn geen sportpaardjes gewend, ik heb het nu op de box staan (dat ze haar jurk aan mag houden
).
).
druk dagje voor jou!
ga je foto's voor ons maken?