Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
daarna stofzuigen, keuken netjes, boodschappen doen en dan naar stal
Ik zag er zoveel in terug, alleen dan wat kleiner.
Daarbij heeft hij erg het idee dat hij het zelf allemaal veel beter weet dan mij (wie weet is dat ook wel zo
) en dan had ik ook eigenlijk maar heel weinig men-ervaring toen ik hem kocht tja....heb ondertussen wel heel veel van die pony geleerd en hij ook een beetje van mij
Enkelspan loopt hij echt 80% van de tijd nu zoals ik wil, tweespan ongeveer 40% van de tijd.... oftewel, da's nog een project
, maar:
. Ik denk dat het heel erg leuk is om die twee te blijven volgen
.
.
, hoop dat ik dit ook kan zeggen, komende zondag mag mijn zwarte monster weer eens met andere aan/in de bak, hoop ook aan rijden toe te komen
.
, heb het zelf nu tot op m'n schouders (heb krullen van mezelf), heb het heel lang best lang gehad, maar kwam niet verder dan een staart, dus af en toe maar de schaar d'r in en kort en dat is heel leuk, maar dat moet dus in model zitten en daar heb ik niet veel zin in, moet hier douchen en klaar zijn
.
) was ze meerdere keren drents kampioen ( L2 en L springen) en met de B pony was ze M2 en L springen, deze hebben we in overleg met haar verkocht na de Hippiade.
. Het duurt minimaal een week voordat de "knip" eruit is bij mij. Twee vaste kapsters geef ik de vrije hand (enige voorwaarde is dat ik een ieniemienie piepklein staartje moet kunnen maken, om de boel nog enigszins vast te kunnen zetten), maar heb ik een "vreemde" dan krijgt ze strakke instructies.... en dan is het meestal nog niet wat ik zelf in gedachten had. Ben altijd blij als ik weer enkele weken verder ben en ga dus ook maar 3, hooguit 4 x p/j naar de kapper, meestal pas als ik weer mijn "eeuwige" paardenstaart heb
. ARhythmical schreef:Avaluna : Fayegale is 10 jaar ,maar wel een handig ruitertje met heel veel "drive".
Met haar vorige pony's Rhythmical welsh-a 1.14 groot ( of klein...) was ze meerdere keren drents kampioen ( L2 en L springen) en met de B pony was ze M2 en L springen, deze hebben we in overleg met haar verkocht na de Hippiade.
Overigens is Rhythmical nu 17 jaar en al vanaf z'n derde jaar bij ons!
En nu weer over nieuw beginnen met Simba, al is hij voor de wagen zo netjes beleerd , dat Fayegale er ook zo mee weg gereden is!
! Ik zag in je profiel dat jullie meerdere kinderen hebben, fijn dat de pony dan fijn door kan naar de volgende. Hier ook een Welsh A (van 1.20 ongeveer) voor onze dochter. Onze dochter kreeg haar pony voor haar derde verjaardag, juni a.s. dus 5 bij ons. Netjes ingereden voor de wagen is idd echt een plus, onze andere Welsh, de zwarte in mijn avatar, kon je ook zo een zadel opleggen en mee weg rijden bij wijze van spreken.