[AR] [HK] De paden op, De lanen in.... ''Rijtuigje deel 4

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-11 17:20

ik wilde eerste een roze met zwarte bekleding, toen een witte met bruine bekleding en uiteindelijk is het een zwarte met bruine bekleding geworden... :D

Tass

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-11 17:21

Ik heb een zwarte met oranje gezien, maar heel netjes, echt gaaf :D.

Deze :D
Afbeelding

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-11 17:31

ow dat die van v. Schie!
dat is de dezelfde als de mijne, alleen andere kleuren...
(of zo goed als hetzelfde)

edit: dit is de mijne:
Afbeelding

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-11 17:39

Dat vind ik dus echt een super gave wagen 8-) die met oranje he :=
Maar klassiek vind ik ook heel mooi... ben natuurlijk een wat oudere trut.

Citaat:
en vhu, straks naar stal???

Nee ben echt helemaal total loss van onze autorit van gisteren, we zijn in totaal bijna 12 uur onderweg geweest, kan daar niet goed tegen, dus eerst even bijkomen hoor :O %) . En dan een enorme berg was en zooi. En een moestuin die zo ongeveer een oerwoud is geworden (was het al, maar nu helemaal, dacht dat ik het enigszins had bijgewerkt maar >;) )
Dus ik denk dat het woensdag wordt, misschien zelfs donderdag, lijf moet eerst weer 'op orde'.

Snuit had gisteren weer in vierspan gestaan, grappig he. Had gevraagd of ze nog wat leuks met hem wilden doen met mijn vakantie. Bente is ook gelongeerd en paar keer in gespannen. Hoop dat het allemaal goed is gegaan.

Nou PrinsjeH je hebt groot gelijk dat je hebt omgeboekt naar een huisje want kamperen met zoveel regen is echt afzien. Wij hebben uiteindelijk ook maar paar nachten in tent doorgebracht hoor, leve de bed&breakfast plus hotelletjes :P
Wel heerlijk gegeten elke keer, maar 2x zelf gekookt bij de tent. Is Belgie/Frankrijk toch altijd wel erg prettig vertoeven. :Y) Alleen moet ik volgende keer dus maar checken waar Bettepet heen gaat :+

Tass

Re: [HK] De paden op, De lanen in.... ''Rijtuigje deel 4

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-11 17:41

Nouvel: Klopt :D. Heb ik op wedstrijd gezien van een vriendin. Vond het geweldig :D.

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-11 17:41

lekker dat het met je paardjes allemaal door is gegaan in je vakantie, dat geeft toch een goed gevoel!

erg he, die was en die bende als je thuis komt... :+

Tass

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-11 17:43

Ik ga eten en naar stal :wave:.

Smickey2011

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-11 17:44

jaaaa goed zeg, dat ze Snuit in 't vierspan hadden gezet!!! Het longeren had ik gezien, zag er gisteren super uit, wat is ze voorwaarts en wat tilt ze die benen mooi op!!! <3
Ik zal vanaaf Snuit eens een fijne aai geven <3 en Bente geniet lekker naar buiten kijken uit 't luik... heerlijk.
Gisteren was Juul beetje onrustig, hele tijd heen en weer in die stal en tegen de wanden aan lopen met een knal... kweenie waarom... maar Bente bleef gewoon relaxed staan kijken... no worries mate :+

Groot gelijk dat je lekker nog even je rust pakt (tenminste, dat hoop ik voor je, oerwouden temmen is niet erg rustig :+ ) Die zwart met oranje wagen = +:)+

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-11 17:51

Goed om te horen dat ze fijn liep PrinsjeH +:)+ Riette kan heel goed longeren, ben er zelf altijd beetje klunserig in :roll:
Fijn dat ze zich niets aantrekt van Jules. Denk dat Jules gewoon wat aandacht te kort krijgt of soms heeft ze ook erge last van muggen en soms is ze gewoon beetje 8)7

Oerwoud is inderdaad hard werken maar het moet echt anders denk ik dacht ik klachten krijg. Als ik elke dag uurtje doe is het aan het eind van de week weer redelijk netjes, hoop ik dan maar }:0

askazita

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-11 18:05

prinsjeH fijn dat het goed ging.
ik vond het roze met zwart ook beter.
zou zelf ziet snel een roze kar nemen maar bij die shetjes is het denk ik wel leuk;)

Ga straks weer mennen met asmiro, en hoop dat er nog een paar foto's gemaakt kunnen worden

mirror666

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-11 18:06

VHU is terug!!! :):) zonde van het slechte weer, maar gelukkig toch genoten! :)

leuke har-foto

mooie kar tass! Je mag er voor mij ook zoeen wel sponsoren :') _O-

zo! gaar.. Vandaag werkplaats geveegd en showroomauto's gepoetst (van die iniminievlekjes met wax te lijf gaan) en nog meer werkplaats geveegd.. Bezigheidstherapie dus.. dan duren dagen lang :=

Geen dids vandaag, en morgen.. Woensdagavond wil ik eigenlijk even dubbele longe doen, en dan eventjes het bos in :o als ''uitstappen'' (en crossen O:) )

Ben stiekem heel erg bang dat ik na de osteo volgende week opeens een paard met allerlei mankementen heb die dan ontdekt worden := ontzettend erg eigenlijk :o

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-11 18:09

Ik zie dat dat hier lekker gepraat wordt over de nieuwe kar van mijn zus.
De bruine pony die ervoor staat is mijn pony, en ik zal er ook alleen in de marathons mee gaan rijden, mijn zus wil ook dressuur ermee rijden, haar keus. Want ik hou het bij de andere kar (bordeaux rood met bruine bekleding). Bruin tuig komt bij mij nog, heb nog geen geld. En de roze onderleggers en beenbeschermers ook, maar het was dag 1, dus dat komt allemaal nog wel.

Smickey2011

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-11 18:23

hey Suikermeisje op bezoek :wave: Fantastische wagen hoor, ik had ook al gepost op 'jullie' topicje!!! *\o/* Ben heel benieuwd hoe de wagen trouwens technisch bevalt, van die Poland Carriages, had wel beetje gevolgd dat jullie er wat langer op hadden moeten wachten dan afgesproken... hopelijk doet ie het helemaal goed

tallechie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-11 18:40

Jenkins

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-11 18:57

Tas wat een lieve katjes! En die boom ging inderdaad niet aan de kant :P Mja Sil zag m aankomen en ging er alsnog op af haha, eigenwijs!

Leuke longeer foto's gezien van Fifi!! Tof zeg! Echt ontzettend stoer dat ze weer loopt!

Hm die roze kar, nee mijn keus ook niet, als ik dan toch roze zou willen dan zwart of bruin als hoofdkleur met roze highlights. Maargoed ieder zijn smaak.
Ik zou graag een bordeaux rode wagen willen :D

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-11 19:12

Ik heb 2 zwarte wagens met rode accenten. Ik hou absoluut niet van roze, ook niet als het slechts accenten zijn. Maar ieder zijn smaak hoor.
Denk alleen dat als je hem ooit wilt verkopen het lastig wordt, maar goed, daar ga je natuurlijk niet vanuit als je een wagen besteld.

VHu heeft het slechte weer wel degelijk meegenomen. Dat hangt hier nu boven het huis/wei. Had je niet hoeven doen hoor!!! Fijn dat je paarden zo goed verzorgd zijn tijdens je vakantie.

Naaltje, heb hier ook nog wel een auto die een poetsbeurt kan gebruiken (is zeker een jaar geleden, en dan was het de wasstraat) :o
osteo viel hier mee hoor. Wel blokkades, maar geen compleet wrak.

Vandaag Thabor en Amerigo voor het eerst samen in de trailer gehad. Ging goed. Thabor was wel wat gespannen bij het rijden in de binnenbak. Amerigo reed voor het eerst met zijn baasje in de binnenbak, ging heel erg goed. Nog even en dan kunnen we echt bixie gaan rijden (nou ja, duurt nog 7 maanden voor hij 6 is)

Moet straks nog uitmesten, hoop wel dat het nog even droog wordt, gaat nu echt hard naar beneden hier.

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-11 19:12

PrinsjeH schreef:
hey Suikermeisje op bezoek :wave: Fantastische wagen hoor, ik had ook al gepost op 'jullie' topicje!!! *\o/* Ben heel benieuwd hoe de wagen trouwens technisch bevalt, van die Poland Carriages, had wel beetje gevolgd dat jullie er wat langer op hadden moeten wachten dan afgesproken... hopelijk doet ie het helemaal goed

Ik heb er nu 1x mee gereden en hij zat super, niet minder fijn dat de andere kar die we hebben waar mijn pony ook voor loopt
Afbeelding
die kostte alleen stukkie meer en is voor de marathons eigenlijk net wat te zwaar.

en andere zouden juist kiezen voor zwart met roze randjes, maar mijn zus wilde juist beetje opvallend iets, iets knallend, en hiervan kun je niet zeggen dat je niet opvalt :+

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-11 19:22

Hihi, nee, niet te missen.

tallechie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-11 19:49

Super Tine

Ik doe trouwens de 4e niet mee in Assen, omdat ik die dag daarvoor marathon heb, maar wil evt de dekens komen brengen en bij je proef kijken. Is vlakbij.

Ik ga even douchen, heb het een beetje koud. Daan is eindelijk stil (last van tandjes, alweer) en dan nog even aan het huishouden en aan de studie.

Jenkins

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-11 19:51

Wauwie leuke pony suikermeisje!

Wat vinden jullie van mijn konijnenhok :D Gister opgehaald en vandaag schoongemaakt en de nijntjes zitten er al in :D
Afbeelding

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-11 19:58

<3 Nijntjes zijn leuk :j
Bij ons was er eentje aan komen lopen van het voorjaar, maar die is weer ontsnapt en is nergens meer te bekennen....
Maar met hond, twee katten en peerd plus poown plus gezin is mijn liefde- en aandachtgevende tijd zo'n beetje volgeboekt :=
Ben benieuwd naar Asmiro foto's voor de wagen!

Sorry voor het slechte weer, het is hier ook zo'n beetje herfst. Ik zei het toch, we hadden het gewoon aan onze trekhaak hangen :7

Over kleuren gesproken....mijn knalgroene endurance-hoofdstel, waar ik zowel bitloos (side pull) als met bitje erin kan rijden (van biothane materiaal met ook groene teugels plus zwarte grip) zo super cool 8-) is binnen :# .
Nu Bente nog trainen voor endurance _O-
Laatst bijgewerkt door VanHuisUit op 08-08-11 20:00, in het totaal 1 keer bewerkt

Rhine_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-11 19:58

Roze zou ook niet mijn keuze zijn, doe mij maar zwart inox :D

Das een ruim hok jenkins.

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-11 20:20

ha,..Bettepet, en vhu weer thuis, toch altijd een fijn moment, om gewoon weer thuis te komen.
Bettepet, ik kom zeker bij je, heb er wel zin in, maar ben zo'n angsthaas met mennen... :o als ik daar nu gewoon overheen zou kunnen komen... _/-\o_
mooi konijnenhok, whitney voor de wagen, mooie wedstrijdwagens,...solly die roze !! vre-se-lijk !! zo niet mijn ding, echt .... daar hoef je echt geen dressuur mee te gaan rijden, word denk ik niet gewaardeerd.
maar als je ervan houd, super !!wel een leuk verjaardagskado.
Fifi weer lekker aan het werk !!! ik heb respect voor je nouvel :j !
naaltje gaat uitstapcrossen, hahaha en didd's zijn manen zijn weer gekortwiekt.
vhu een knalgroen biothane hoofdstel, dat willen we natuurlijk zien ! foto's !! :+
ehm..en lanouska....wat heb jij vandaag gedaan ??
Tine, superwedstrijd gehad, maar wel waardeloos klein losrijterrein !! balen zeg, dat is echt een crime als je geen ruimte hebt om los te rijden, maar wat een superfijn commentaar, toppaard !! knap hoor !!

Vandaag in efteling geweest, was super, lekker zonnig weer, helemaal goed.
verder zit nog in dubio wat te doen met mijn paardenleventje..ga maar een nachtje slapen..in de hoop dat het zich meteen vanzelf oplost, of zo iets....
ben moe, maar wat een fijne dag !! super. *\o/*

mirror666

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-11 20:23

heeee! hou allemaal eens lekker op met al die mooie wagens?! :oo
Mijn vader wilde mijn kar overigens fluor oranje schilderen :') Heb hem gelukkig kunnen beperken :+ Beige met bruin is het geworden :))

een knuffel voor biancacoo :(:)

heb nog fotos van gisteren trouwens, van 't peerdje waarmee ik heb ''gewerkt''
[ITP] wish weer een paar maanden verder@ los in de bak

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-11 20:28

@Biancocoo voel met je mee meid, lijkt me erg lastig...ben je anders niet te porren voor een 'africhtproject' of is dat je ding niet? Straks zo tegen eind van de zomer zijn jonge paardjes erg goedkoop, met een beetje aandacht in de winter knapt dat spul meestal erg op en kun je ze in het voorjaar weer leuk verkopen (mocht manlief dat willen / vinden dat dat moet ;) ). Hoeft niet meteen helemaal onder zadel / aangespannen te zijn maar een 2.5 jarige wat wijs maken kan ook erg leuk zijn (laat ik het zo zeggen, ik vind dat persoonlijk altijd erg leuk).
Stel dat het dan met Melody nog wat langer duurt kun je er eventueel nog verder beleer-traject aanvastknopen :j

Oja Tallechie, dat stilstaan in de plas/waterbak, de rust bewaren en er dan weer rustig uit, zo leren wij het ze ook altijd. Helpt erg goed. Ze moeten gewoon niet in paniek raken, normaal blijven doen en blijven luisteren, dat is het idee. Helemaal top zeg dat Veale het zo goed deed (heb dus weer wat bijgelezen :+ ).