Dat vind ik dus echt een super gave wagen
die met oranje he
Maar klassiek vind ik ook heel mooi... ben natuurlijk een wat oudere trut.
Citaat:
en vhu, straks naar stal???
Nee ben echt helemaal total loss van onze autorit van gisteren, we zijn in totaal bijna 12 uur onderweg geweest, kan daar niet goed tegen, dus eerst even bijkomen hoor
. En dan een enorme berg was en zooi. En een moestuin die zo ongeveer een oerwoud is geworden (was het al, maar nu helemaal, dacht dat ik het enigszins had bijgewerkt maar
)
Dus ik denk dat het woensdag wordt, misschien zelfs donderdag, lijf moet eerst weer 'op orde'.
Snuit had gisteren weer in vierspan gestaan, grappig he. Had gevraagd of ze nog wat leuks met hem wilden doen met mijn vakantie. Bente is ook gelongeerd en paar keer in gespannen. Hoop dat het allemaal goed is gegaan.
Nou PrinsjeH je hebt groot gelijk dat je hebt omgeboekt naar een huisje want kamperen met zoveel regen is echt afzien. Wij hebben uiteindelijk ook maar paar nachten in tent doorgebracht hoor, leve de bed&breakfast plus hotelletjes
Wel heerlijk gegeten elke keer, maar 2x zelf gekookt bij de tent. Is Belgie/Frankrijk toch altijd wel erg prettig vertoeven.
Alleen moet ik volgende keer dus maar checken waar Bettepet heen gaat