[AR] De wagens van poland carriages

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

shetlander20

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-12 14:33

BenWLOVER schreef:
Alsof de duvel er meespeelt, werd vandaag gemaild dat de wagen waarschijnlijk woensdag of donderdag word geleverd.
Nu maar hopen dat ie dan ook komt;)

Hey hallo heb de link even van Dennis door gekregen want zij gaf door dat jij ook bericht had gekregen dat de wagen van Bakker woensdag os donderdag geleverd gaat worden. Ik ook de de zelfde mail.
Hoe lang zit jij er al op te wachten?? en welke provincie woon jij ?? misschien kunnen we even een mobiele tel uit wisselen zodat we elkaar op de hoogte kunnen houden......hahahaha
Groetjes Shetjes2

BenWLOVER

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-12 15:34

shetlander20 schreef:
BenWLOVER schreef:
Alsof de duvel er meespeelt, werd vandaag gemaild dat de wagen waarschijnlijk woensdag of donderdag word geleverd.
Nu maar hopen dat ie dan ook komt;)

Hey hallo heb de link even van Dennis door gekregen want zij gaf door dat jij ook bericht had gekregen dat de wagen van Bakker woensdag os donderdag geleverd gaat worden. Ik ook de de zelfde mail.
Hoe lang zit jij er al op te wachten?? en welke provincie woon jij ?? misschien kunnen we even een mobiele tel uit wisselen zodat we elkaar op de hoogte kunnen houden......hahahaha
Groetjes Shetjes2

Had weer 2 mailtjes binnen en ze vroegen of ze de wagen tussen 6 en 7 konden brengen...... Ik zeg maar ja want zit er al meer als 3 maanden op te wachten;) Dan maar vroeg mijn bedje uit, als ie maar komt;)

Dennis

Re: De wagens van poland carriages

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-12 15:35

Ach, bij mij was het half 11 's avonds. Rare tijden is hij wel goed in ;).

HTM

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-12 15:40

dan viel het bij mij mee, toen kwam die midden overdag.
Misschien omdat ik in midden NL woon :')

shetlander20

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-12 17:42

Hmmm ik heb tot nu toe nog geen mail binnen met tijden dat ze willen komen. Ik had ook zeker ja gezegd. Ik ben gelukkig altijd al om kwart voor 6 mijn bed uit dus voor mij zou het geen probleem zijn geweest.
En is dat dan morgen (woensdag??) en je woont in Noord-Holland??

Fenny

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-12 22:58

Zo das lekker vroeg! Hij was er bij mij rond half 1 's middags volgens mij. Even vrij genomen van het werk, ideaal toen ;)

shetlander20

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-12 23:30

Ik heb nog steeds geen mail meer gehad met een definitieve tijd of welke dag. Morgen of overmorgen???
OOOOOOO ben zo nieuwsgierig.

HTM

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-12 23:38

shetlander20

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-12 07:02

EN EN EN EN EN EN EN EN EN EN EN EN EN Is hij gekomen ?????? ben benieuwd. ik heb nog steeds geen mail met een tijdsbevestiging grrrrrrrrrrrrrr

BenWLOVER

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-12 13:18

Hij smste gisteravond om 11 uur dat het woensdag avond of donderdag ging worden:(
Kom je dan pas achter als je al om half 6 opgestaan bent...
Hopen dat ie vanavond komt:=

Fenny

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-12 13:37

Lekker is dat ... Dan nog maar even wachten dus!

nobje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-12 14:58

BenWLOVER schreef:
Hij smste gisteravond om 11 uur dat het woensdag avond of donderdag ging worden:(
Kom je dan pas achter als je al om half 6 opgestaan bent...
Hopen dat ie vanavond komt:=

oliebol... rot voor je
dacht al daar komen de foto's
nog even wachten dus..

wie weet vandaag ??

shetlander20

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-12 16:10

Wat een tijds verschil. Ben ik blij (tip van Dennis) dat ik geen vrij heb genomen. Heb gewoon aan mijn teamleider gevraagt om in een andere vestiging te mogen werken, zodat als hij beld ik sta voor de deur dat ik dan binnen kwartier thuis ben. Gelukkig morgen sowieso op die vestiging werkzaam. Want wil toch echt wel zelf in ontvangst nemen. Zodra je hem hebt gelijk foto's plaatsen

BenWLOVER

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-12 17:44

Ik wil hem ook graag zelf in ontvangst nemen zeker omdat ik nog een aantal aanpassingen heb laten doen en zeker wil zijn dat die er ook uitgevoerd zijn.
Hoop dat ie der vanavond is en niet morgen:( '
ik laat het meteen weten;)

Fenny

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-12 10:40

En, istie dr?

BenWLOVER

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-12 11:59

Nope :n

HTM

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-12 12:09

bellen, mailen, bellen, mailen en nog meer bellen en mailen, en dat elke dag heel vaak.
Geeft die wel antwoord, is mij ook uiteindelijk gelukt.

BenWLOVER

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-12 13:19

Hij is ergens in NL blijkbaar aan het bezorgen. Vanmorgen maar weer eens gebelt, dan word er opgenomen maar hoop gekraak en dan word de verbinding weer verbroken. Sms word niet op gereageerd.
We wachten nog maar even af;)

jiperdepip

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-12 13:35

ben ik nu de enige die dit toch wel een beetje vreemd vind?

dat je het niet op een kwartier kunt plannen begrijp ik nog, maar hij kan toch op zijn minst een dagdeel doorgeven wanneer
hij de wagen af komt leveren... ik vind dit erg vaag allemaal en het zou me er ook zeker van weerhouden een wagen bij hem te bestellen

gelukkig heb ik nog even om te zoeken naar een juiste wagen en juiste leverancier mijn dames moeten nog beginnen aan de eerste training :)

HTM

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-12 13:40

toen ik mijn wagen kocht wist ik het niet.
En daarbij hij is goedkoop, dus of geduld hebben, en minder uitgeven, of langer sparen (dus ook geduld hebben) en meer kwijt zijn

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-12 14:11

Ik volg dit topic nu al een hele tijd, maar ik geloof toch niet dat ik ooit hier zou bestellen. Wat een ellende zeg. Het is toch heel vreemd dat als je eenmaal besteld hebt of klachten hebt, de man gewoon niet meer kunt bereiken. Of dat de man zelf dus ook niet terugbelt, smst of wat dan ook. Ik zou heel flink zitten balen als dit zo zou gaan.

Rodi

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-12 14:32

Mag ik vragen wat jullie nu betaald hebben? Want die lagen prijzen zijn vaak kaal, dus als je wat opties erop wil loopt het volgens mij best op of niet? En dan bedoel ik incl bezorgen aan huis. Mag ook per pb natuurlijk :) Alvast bedankt!

HTM

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-12 14:36

Voor de roze is 1850 incl thuisbrengen betaald een jaar geleden.

Letsdunit

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-12 15:16

Die van mij was duurder omdat ik er luchtvering en rvs lamoen op heb laten zetten, ik geloof dat ik rond de 2200 kwijt was. Hij gaat alleen de verkoop straks in want ik stap over op een andere wagen.

Rodi

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-12 15:23

Mag ik vragen waarom jullie kiezen om via hem je wagen te kopen? Er zijn ook dealers in Nederland die bertrouwbaar zijn, waar je garantie krijgt en altijd terug kan komen als er iets is en waar je ook voor leuke prijzen een hele mooie wagen kan bestellen....

Wij hebben 2 wagens pas helemaal op maat laten maken voor onze shetlanders en we zijn super tevreden. Alle afspraken zijn netjes nagekomen, wagens zijn thuis bezorgd, precies gemaakt zoals afgesproken en we hebben garantie en kunnen altijd bellen als er iets is. Gewoon in Nederland bij een bekend bedrijf. Iemand die netjes de telefoon opneemt of gelijk terug belt.

Pb gerust als je wil weten bij wie, vind niet zo netjes om dit in dit topic te vermelden. Maar als ik de berichten lees van de bereikbaarheid en afspraken die niet nagekomen worden enzo dan zou ik het wel weten...