Maak me zorgen over Tallechie...hoop dat ze lekker in haar bedje ligt bij te komen van een verwarde dag, dat alles gewoon goed is en baby kiekeboe heeft gespeeld
@Tine, ik vind het werkelijk een onderwerp voor het blad Mensport of zoiets. Dit is toch niet normaal. Ik heb dezelfde ervaringen hoor
en volgens mij heel veel mensen. Wat is er nou moeilijk aan een normale mail sturen en antwoord geven op vragen. Al dat gezeur over langskomen, wat een onzin zeg, iedereen heeft dagen over en alsof diesel/benzine niets kost. Snap er ook echt niets van. En wat je zegt, dan ben je dat vrouwtje die het niet begrijpt
Wat heerlijk Rivaldo dat het wat van je afviel tijdens het mennen. Ik heb soms ook hoor, dat dat maar niet gebeurt. Bijv. afgelopen zondag wilde ik met Rizanta gaan rijden maar er waren wat mensen bij de stal (we waren toen wezen mennen met de mannetjes en ik had dus kunnen gaan rijden maar heb het dus niet gedaan) die heel druk zijn / zo'n drukke uitstraling hebben. Daar kan ik helemaal niet tegen en Rizanta werd dus helemaal hyper (van mij denk ik) en ik ben er niet meer op gegaan, voelde niet goed. Dan heb je echt zoiets van verdorie, waarom niet, wat zit je zelf dan toch te k u t 'en
. Dus dan is het superfijn als dat wel gebeurt, dat je lekker ontspannen bezig bent.
Heb Ollie net gemaild over die super geweldige mega mooie choco deken van bucas in Rizanta's maat Citaat:
1x maat 6,9 choco (206cm),
Ik heb zitten kwijlen bij het plaatje van die deken die zat bij een mailing van de paardendrogist, vond hem zo mooi! Maar vond hem nog wel duur
Rizanta heeft vanaf haar vorige baas genoeg dekens meegekregen maar deze is zo gaaf en lekker zonder voering, mooi voor straks er gewoon op tussen winter/voorjaar
Naja, zo zit je je druk te maken over werk, zo kom je erin om. Vanmiddag nog een opdracht binnengekregen. Is werk wat ik allemaal thuis kan doen, geen idee wanneer ('s nachts??) maar komt vast wel goed. Ben er erg blij mee!
Laatst bijgewerkt door VanHuisUit op 26-01-11 00:31, in het totaal 1 keer bewerkt