[AR] [HK] "De paden op, de lanen in......" Rijtuigje deel 3

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Ollie1

Re: [HK] "De paden op, de lanen in......" Rijtuigje deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-11 23:47

@Rivaldo, inderdaad maar proberen zo te regelen dan, ook al sta je in je recht... die bewijslast wordt lastig denk ik. Wat fijn dat je toch lekker hebt kunnen ontspannen met Rivaldo.

L_Rivaldo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-11 23:50

Hij wilde zo graag voor me werken, alleen merkte ik in het begin echt aan hem dat hij te veel in 2span had gelopen of niet voor de kar had gestaan, hij liep eerst dronken en aarzelend over de dijk :P

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-11 23:53

Net een reactie van de Lemerij:

Ik vraag dus gegevens en prijs van een wagen die aan mijn eisen voldoet. Die geven ze niet, ze schrijven dat ik maar even langs moet komen, dat vinden ze makkelijker, dus ik nog een mail gestuurd, dat ik eerst info wil voordat ik zo'n lange reis ga maken. Dit krijg ik als antwoord:

Met die service wordt steeds gesmeten, ga haast denken dat ze vaak de verkeerde wagens aan klanten adviseren. En omdat ik eerst gegevens wil hebben voordat ik langs kom, vertrouw ik ze niet????????

Nou, weer een bedrijf minder.

L_Rivaldo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-11 23:59

Wat een rare mail zeg,... tevens kan hij ook telefonisch contact op nemen misschien zegt hij het dan wel?.. maar over vertrouwen is niet gesproken toch, beetje begrip voor de reistijd mag wel toch? je bent je tevens aan het orienteren voor de geschikte wagen!

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-11 00:07

Mijn ogen vielen er ook bijna uit toen ik dit las. Krijg steeds van die rare antwoorden, maar geen enkele (nou ja, bijna geen enkele) op vragen die ik stel. Ik snap hier gewoon echt helemaal niets van. Hoe ik er ook over nadenk, ik kan dit echt niet snappen.

Blijkbaar ben je alleen interessant als je wagens van 7000 euro bestelt. En ik wil juist niet telefonisch die informatie krijgen, want vaak zijn het mannen, die geven dan info en als je dan in de winkel bent, wordt het ineens anders. En dan ligt het uiteraard aan dat domme vrouwtje, die heeft de info niet goed onthouden. Daar trap ik niet meer in.

Ollie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-11 00:26

@tine, ik moest het verhaaltje ook 2x lezen voordat ik begreep wat er bedoeld werd :o

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-11 00:28

Maak me zorgen over Tallechie...hoop dat ze lekker in haar bedje ligt bij te komen van een verwarde dag, dat alles gewoon goed is en baby kiekeboe heeft gespeeld :\

@Tine, ik vind het werkelijk een onderwerp voor het blad Mensport of zoiets. Dit is toch niet normaal. Ik heb dezelfde ervaringen hoor 8)7 en volgens mij heel veel mensen. Wat is er nou moeilijk aan een normale mail sturen en antwoord geven op vragen. Al dat gezeur over langskomen, wat een onzin zeg, iedereen heeft dagen over en alsof diesel/benzine niets kost. Snap er ook echt niets van. En wat je zegt, dan ben je dat vrouwtje die het niet begrijpt ~~}>

Wat heerlijk Rivaldo dat het wat van je afviel tijdens het mennen. Ik heb soms ook hoor, dat dat maar niet gebeurt. Bijv. afgelopen zondag wilde ik met Rizanta gaan rijden maar er waren wat mensen bij de stal (we waren toen wezen mennen met de mannetjes en ik had dus kunnen gaan rijden maar heb het dus niet gedaan) die heel druk zijn / zo'n drukke uitstraling hebben. Daar kan ik helemaal niet tegen en Rizanta werd dus helemaal hyper (van mij denk ik) en ik ben er niet meer op gegaan, voelde niet goed. Dan heb je echt zoiets van verdorie, waarom niet, wat zit je zelf dan toch te k u t 'en :o . Dus dan is het superfijn als dat wel gebeurt, dat je lekker ontspannen bezig bent.

Heb Ollie net gemaild over die super geweldige mega mooie choco deken van bucas in Rizanta's maat
Citaat:
1x maat 6,9 choco (206cm),
Ik heb zitten kwijlen bij het plaatje van die deken die zat bij een mailing van de paardendrogist, vond hem zo mooi! Maar vond hem nog wel duur := Rizanta heeft vanaf haar vorige baas genoeg dekens meegekregen maar deze is zo gaaf en lekker zonder voering, mooi voor straks er gewoon op tussen winter/voorjaar :D

Naja, zo zit je je druk te maken over werk, zo kom je erin om. Vanmiddag nog een opdracht binnengekregen. Is werk wat ik allemaal thuis kan doen, geen idee wanneer ('s nachts??) maar komt vast wel goed. Ben er erg blij mee!
Laatst bijgewerkt door VanHuisUit op 26-01-11 00:31, in het totaal 1 keer bewerkt

mirror666

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-11 00:30

hmm, VHU, 't is vast een teken aan de wand dat Rizanta brabantse schone moet blijven ;)
overigens, las je mijn opmerking in 't topic van ollie? zou makkelijk zijn, wij gaan toch meeten toch? :)

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-11 00:35

@Naaltje, denk het wel, zolang de zaken goed blijven gaan :D was echt zo blij over hoe ze reageerden over mijn opmerking dat ik vond dat ze meer kuil moest hebben. Echt tof.
Nee nog niet gelezen, was zo hyper over de deken :+
Maar jij hebt wel meegenoten heb ik begrepen ;) mag hoor :D doe maar vaker want het ging super!
Raar he als je hondje weg is. Vond dat nog wel het ergste. Heenrijden naar de DA met een levende hond en terug zonder hond (die van ons is toen naar het crematorium gebracht). Zo erg die lege auto, dat lege mandje |( Nogmaals sterkte ermee.

***gaat ff topic doorspitten ***

mirror666

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-11 00:39

ben je hyper VHU? ;)

Over t hondje, ik denk dat ik er heel erg vrede mee heb. Moet wel brullen als ik er echt aan ga denken, maar verder voelt het heel erg oke zo :)

Pff, zo slapen, morgen naar stage, en na morgen nog maar 2 dagen.. Waarvan 1 gevuld met vergadering met Provincie Noord-Brabant, en 1 gevuld met ''stage afronding'' kortom, laatste stage-werkdag.. :|

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-11 00:43

Heb vanavond college gegeven. Moet ik er altijd 200% zijn vind ik dan, soort performance is het dan := :x . Dan moet ik altijd een beetje afkicken en bijkomen :o

mirror666

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-11 00:44

:')
dus eigenlijk moet jouw vent je nu gewoon met een hamer neerslaan voor je op je gemak in je nest gaat liggen? :+
Gek.. dat gevoel van 200% etc heb ik nooit als ik naar college moet hoor :))

ik ga slaapje doen, morgen komt er weer een dag blijkt :P

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-11 01:05

Citaat:
Gek.. dat gevoel van 200% etc heb ik nooit als ik naar college moet hoor
_O-
Ja en daarom doe ik als docent zijnde gekke Henkie enorm mijn best om die studenten erbij te houden ;) :+
Nou welterusten allemaal daar :z

IvysToeter

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-11 06:56

goedemorgen!

Hebben we nog niks van tallechie gehoord?
Ik word toch wel een beetje ongerust nu...

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-11 08:34

Ook goedemorgen, maak me ook zorgen om Tallechie. Blijf er heel de tijd aan denken. Ik ga zo eens uitzoeken of ik haar telefoon nummer kan vinden, anders bel ik onze instructeur, die heeft haar nummer wel. Heb gister nog pb gestuurd, maar nog geen reactie.

Edit: heb een sms gestuurd. Nu maar hopen dat ze tel aan heeft staan.

L_Rivaldo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-11 08:55

tallechie hopelijk is ee niets eens aan de hand maak me hier nu ook zorgen heb namelijk net bijgelezen.

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-11 08:55

Tallechie is wel heel spannend, ik duim voor haar dat alles goed is.

Tine, ik heb ook niet zo'n beste ervaring met de lemerij....hihihi. wij zijn daar niet geslaagd.
Wij kregen als antwoord, ja die wagen kost 5750,=, als je dat geld niet kunt betalen, hoef je niet te komen ! OWKEEEEE ?!?!?! waarom koopt iedereen zijn wagens daar toch ??
Die man wil niet eens een wagen verkopen, die is al binnen :j

De enige die duidelijk is over prijzen is Kool mensport, en Excellent wagens, tenminste dat was zo toen wij op zoek waren.
Kool mensport die had via email nog wel prijzen doorgegeven, en heb ik nog aan de telefoon gehad, waren erg aardig en dachten ook goed mee.

Naaltje, petje af hoe je omgaat met het verlies van je hondje !! knap hoor !
Succes op je stage !!

Rivaldo heerlijk gemend !! super, wat je paardje voor je kan betekenen he ?! ze helpen je enorm !!

mirror666

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-11 09:01

Ook ik duim mee met tallechie en d'r buikbewoner...

@VHU; zou 't wel leuk vinden 'ns een les van jou te hebben :P ben wel benieuwd of het werkt ;) :D

zo.. ik had m'n wekker uitgezet, en me nog eens omgedraaid.. ^) om toen na 5 minuten te denken ''nee ik moet er echt uit'' ^)
zou zo graag 's uitslapen :')

Ollie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-11 09:11

Mogge,

Ik ben ook benieuwd hoe het met Tallechie gaat.....
@Tine al wat vernomen op je sms ?

Maisie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-11 09:13

Ik hoop ook dat we snel wat horen van tallechie !!!!!

Nou ik ga weer aan t werk.

Ollie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-11 09:23

@Maisie werkse... ik ga zo ffies met Bruutje trainen en vanmiddag is Simba aan de beurt

Lacuna

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-11 09:27

ik kwam even gauw langs om te horen hoe het met tallechie gaat, maar we weten nog niks. Hoop dat we snel wat horen!

mammaslamma

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-11 09:46

Onze wagen komt ook bij de Lemerij vandaan, kan niet anders zeggen als dat er veel mogelijk is en een uitstekende service.
Bennie is wel iemand die i.d.d erg makkelijk is,hij verkoopt toch wel en zit er zeker niet bovenop om te verkopen.
Wel een vreemde mail i.d.d, daar zou mijn broek ook van afzakken........

Wij zijn ook vanuit Zeeland gaan kijken bij hem, zeker vanuit Groningen is dat de moeite,om de hoek , vanuit ons gezien.
Onze ergonomic bevalt super, hiervoor hadden we de Leica voor onze shetten, ook goed, daarvoor een Leon wagen, ook niet naast de deur, bij Hagendoorn-Linde vandaan, in verweggistan tegen de duitse grens, geloof ik.

b485

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-11 10:08

Ik begin me ook zorgen te maken over Tallechie. Tine, je houdt ons op de hoogte?

Hier dezelfde ervaring met wagenbouwers. En als je dan nog eens uit België komt (en vrouw bent), zijn ze al helemaal van "dat domme Belgenvrouwtje zal het wel niet begrepen hebben". En "even" langsgaan is dan helemaal niet evident. Misschien eens de mensport bladen contacteren dat ze er maar eens een stuk hierover schrijven en dat wij ons wel kandidaat stellen om geïnterviewd te worden (of om voorbeeld mails door te sturen).

marrianne

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-11 10:24

murning wat zijn we er allemaal weer vroeg bij!

tsja de lemerij, ik heb 2 jaar met een wagen ervan gereden en vond het heel fijne mensen, maar de laatste keer dat we voor een nieuwe koets gingen kijken op paard en koets waren ze niet erg happerig...
nu rijd ik met een Verdonschot wagen, en dat vind ik heerlijk :)

ook ik maak me wel een beetje zorgen om tallechie, ik duim dat alles goed gaat en dat we snel wat van haar horen.

zo ik ga naar school ik heb zo een tentamen marketing.