Wij gaan ook naar Ysselstein,vorig jaar verkeerde poort gereden daar nu proberen goed te rijden. we rijden met 11 combinaties in de rubriek dus dat is leuk.
Enkelspan pony klasse 1 doen ook 7 combinaties mee, dat is ook wel leuk. Enige jammere is dat er bij sommigen (bij mij dus ook) ontzettend veel tijd tussen de dressuur en vaardigheid zit. Dus dat wordt even uitspannen tussendoor..
Ik om 11.15 dressuur en om 13.20 vaardigheid, dus dat is wel erg lang om ingespannen te blijven. Voor een uurtje zou ik hem ook lekker ingespannen laten..
Nou bedoel er mee te zeggen dat die toch allemaal na elkaar rijden?
Echwel
Geplaatst: 11-08-11 09:53
Ja nu kun je het wel netjes verwoorden.
liberty
Geplaatst: 11-08-11 09:55
Echwel schreef:
Ja nu kun je het wel netjes verwoorden.
ja joh ben niet wakker denk ik
Maare weet jij het antwoord?
Echwel
Geplaatst: 11-08-11 10:00
Met een tweedaagse of eendaagse maak je een mix van 2 of 3 ringen dat kun je doen door overal 5min erbij op te tellen of je maakt een ander schema, ik denk dat ze hiervoor gekozen hebben, dat is aan de vereniging om te bepalen, het is niet zoals bij kl4 dat je het per rubriek laat verrijden...
hafjelinger
Geplaatst: 11-08-11 10:02
liberty schreef:
normaal worden toch alle deelnemers van een rubriek achter elkaar afgewerkt?
'Normaal' idd wel, want ik heb het zo nog niet meegemaakt. Baal er wel een beetje van maar het is niet anders.
Maar met aanvoer van 2 of 3 ringen gaan de rubrieken nooit achter elkaar dan is het altijd een mix van deze ringen, neem daar een eetpauze en koffiepauze bij dan heb je dat af en toe.. Het blijft aan de organisatie om de indeling te maken en alle organisaties kiezen voor hun eigen invulling
het ging er om dat er 5 dressuur rijden en dan een anderhalf uur later nummer 6 de dressuur. Maar ik dacht dat ze alle 6 achtereelkaar dressuur moesten rijden?