Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
VanHuisUit schreef:Gaat supergoed, tenminste vind ikzelf hoor.... we moeten 27 maart op voor het koetsiersbewijsnu weet ik ook wie jij bent, want je vertelde zaterdag over je wagen! Grappig.
lienepien610 schreef:VHU: heb je je opdracht gekregen?
Heb vanmiddag een liverpooltje met tongboog gehaald. Ik hoor er veel goede verhalen over en wilde het ook eens gaan proberen. Mocht het niet goed zijn dan mag ik hem terug brengen, vond ik erg netjes!
VanHuisUit schreef:Fijn Napie! Lijkt me heerlijk vooruitzicht!
@Tine, ... vind je al zo ontzettend fanatiek zonder dat je vandaag met Amerigo hebt getraindIk begrijp je nu wel met die beugels. Maar kun je dan wel in het zadeltje zitten met je achterwerk? Niet dat ik denk dat je zo'n dik achterwerk hebt hoor
maar ik heb zelf gewoon maat 38/40 en zo'n echt pony zadel (16 inch?) daar gaat mijn achterste in ieder geval niet prettig op zeg maar
Citaat:maar mijn man gaat echt niet mee als het zulk weer is. Gek hoor, snap ik niets van hahahaha. Nou ja, denk ook niet dat het voor mijn zoontje zo leuk is om dan achterop te zitten
Evelinee_ schreef:Heey hallo!
Sjaakie welkom! Uhm, kromme hoeven is niet heel goed nee, misschien even een hoefsmid laten komen? Veel plezier hier verder op het topic!