Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

weer zo'n schitterend fokproduct van jullie
en zo tevreden uitkijken op de foto's. En mooi gevuld. Ja dus geen wonder. Ze wilden SGW gaan starten en bij check hoorde vet twee hartslagen. Dus opvoelen en jawel. Veulen wordt over maand of 2 verwacht
manlief vond het volkomen belachelijk dat ik hem verkoop want 'jij hebt anders toch gewoon weer een paard over een jaar of zo en dan zul je zien kun je nooit meer zo'n fijn dier vinden', dus hij heeft besloten dat Fred blijft.
maar goed met de zomer in aantocht komt het misschien toch weer goed / wordt het allemaal weer wat beter.

en helemaal aan 'de paarden'...
want dit is een volkomen veilig en betrouwbaar paard !! waar je gewoon lekker mee kunt rondsturen heeel vertrouwd, en daar heb je zo vreselijk veel geluk mee !! Genieten hoor !! ik mis m'n paarden nog elke dag....maar de honden maken dat gelukkig meeeeer dan goed !! Geniet ervan elke keer dat het kan !! 
eigenlijk is hij liever, want Ollie kon soms behoorlijk bokken of draken in de wei, kon ik haar niet te pakken krijgen, Fred dat doet hij echt nooit.
zodat ik energie overhoud voor leuke dingen.
jaaaaa Fred blijft
?
Fred blijft
Je moet niet, maar mag rijden en hij heeft toch een fijn maatje aan dat tinkertje.