Akshay schreef:maar lianne vraagt naar (waarschijnlijk) pesticiden en paarden
Hier geef ik toch ook in eerste instantie antwoord op, dat lijkt me het enige wat mogelijk zou kunnen zijn!
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Ipsilonka schreef:Ik loop een beetje achter hier volgens mij. Maandagavond hebben we afscheid genomen van oma. Ze was in slaap gebracht aan het eind van de middag. We hebben tot kwart over tien bij haar gezeten. Ik was om half 11 thuis. En om 11 uur belt mama dat oma overleden is. Fijn, het lijden is voorbij. Moet nog een tekst maken voor de crematie van vrijdag.
Net was Elise hier om Det te rijden. Ging ze flippen op een manier die echt niet ala Det is. Zodra Elise been gaf (en het is echt geen groffe amazone zeg maar) werd ze echt giftig, dat we maar gestopt zijn. Nu bedacht ik me dat ze vanmorgen best lang op de spuitplaats gestaan heeft maar niet gemest. Heb haar nu op box gezet zodat ik kan zien als ze mest. Ze was ook heel rustig, na het afzadelen haar op de wasplaats laten staan en naast haar gaan zitten. een kwartier gezeten en ze stond gewoon te suffen. Maak me zorgen. Kan er ook nog wel bij.
sorry voor dit vreselijke ego bericht hoor