Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
als we je gaan kloonen dan zou ik wel deze slechte eigenschappen zien te skippen
Hoe is het met je migraine ?

Een kloon van IngridM... Als dat nou werkt, heb ik nog wel wat mensen die ik graag gekloond wil zien maar dan min een aantal minder fijne eigenschappen... Kan ik ook nog wat eigenschappen toevoegen? 
(die eigenschap moet met klonen natuurlijk wel behouden blijven he!!!
)
Dit kun je zelfs geen hondenweer meer noemen! Zhora doet alsof ze van suiker is, ze kwam zonet haar hok uit (toen ik haar ging los laten), kneep haar ogen dicht tot spleetjes toen ze de regen voelde, rende terug naar binnen en begon met haar poten haar hoofd af te vegen

Ze weet wie het zegt, dat scheelt
&
bij ons op stal geweest. Een grote emmer wortels voor mijn paard en voor mij allemaal spulletjes om cupcakes te bakken!
Lieve sint!
-je

.....ikke wil ook wel 4 of 6 husky's ervoor !!! super super super..
helaas geen foto's want het was echt prutweer......... en we waren maar met z'n 2-en, dus geen handen over om foto's te maken...we waren lekker blubberig en vies toen we terug kwamen, was blij dat ik een regenoveral mocht lenen.
werkt dat trouwens net als met mennen dat hoe meer je ervoor zet hoe ingewikkelder het is zeg maar, of loopt het allemaal gewoon als 'een' hond??? Lijkt me supergaaf hoor op zo'n wagen!
Opa S_L
en Naaltje ik hoop dat je het volgehouden hebt vandaag!
was even een huis in 

Grappig die tegenstellingen en al die soorten en maten paarden en poonies 
!!!! Biancacoo schreef:verder ..... ik ben vanmorgen mee geweest achter een husky 8-hondenteam !!! op de kar....nou super, helemaal te gek om te doen !!!
+
maar ik heb zelf met mijn honden getraind bij de Reddingshonden voor speuren en rivieren. Ik dacht echt dat ik wel even zo'n span kon laten gehoorzamen, want honden zijn honden dacht ik. haha nou echt niet. Deze honden leven in iglo's aan kettingen en werden 'uitgelaten' voor de slee.
IngridM schreef:hihi wat is Bente een ukkie en smalletjes vergeleken met die naast haarGrappig die tegenstellingen en al die soorten en maten paarden en poonies
en sinterklaas in rotterdam, leuk !! zal voor sint niet zo lekker zitten zo'n springzadeltje zo te zien hihi
En Frensie helemaal vies geworden maar een superdag gehad met een 8 span!!!!
Lijkt me wel heel gaaf!