We zouden vanmiddag nog op visite maar dat wordt hem niet meer
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
) Vaardigheid (althans zo staat het op de site) mag iedereen mee doen zonder te kwalificeren.
)
We gaan het straks toch nog een keer proberen, want het ging vorige keer zo leuk. Hij heeft vandaag wel even op Rembrand gezeten, maar durft dat ineens ook niet lang meer.
. We gaan zo met Thabor naar de binnenbak, dus moet weer weg

)
soms
en nog mooiere pony's en paardjes, super.
Dat betekent dat als mijn man moet werken ik mijn kind maar aan zijn lot moet overlaten op oa woensdagmiddag
. Ik ga morgen maar bellen om een gesprek aan te vragen want hier word ik allesbehalve vrolijk van.....

. Foute roosters is zo balen, was destijds een van de redenen dat ik voor mezelf was begonnen. Met 28 uur zou je toch zeggen dat je aardig binnen de schooltijden zou moeten kunnen werken, in principe. Maar ja, dat wil iedereen en dan geldt waarschijnlijk wie het laatst komt die het laatst lacht. Nou hoop dat je het een beetje kunt regelen.
. Is ook mijn grote angst altijd geweest met mijn landje, en nu nog als ik ze er straks weer opzet.. met een wei zonder toezicht heb je toch meer risico.
die arme arme dieren. Maar vindt het zo raar je zou toch zeggen dat ze zo'n dier dan moeten vasthouden en zo mishandelen anders krijg je dat toch nooit voor elkaar? Die beentjes helemaal gebroken, zo erg, afschuwelijk

VanHuisUit schreef:Oja over distels en brandnetels, bij mijn poowns sta ik soms ook echt te kijken wat ze naar binnen werken, lijkt mij niet fijn zo'n distel maar ook die worden gewoon opgegeten
Nee als je iets zoekt dan sander_lotte schreef:@ Rhine: VHU bedoelt vooral dat vele mensen een advertentie plaatsen met: "Ik zoek een paardje, liefst niet hoger dan 500 euro". Die mensen denken dus echt dat het kopen van een paard het duurst is in heel het verhaal.

ik heb er zin in!