Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

heb ik ook gedaan van onze vakantie
wil het van dids ook nog doen... maar dat duurt nog wel ff
, petje af voor diegene die toch hebben ingespannen. Hier is het spekglad overal en de ponies zijn helemaal door het dolle ondanks dat ze de hele dag buiten staan. Je zou toch denken dat ze daar de energie wel kwijt kunnen, maar het lijken wel blije veulens die voor het eerst in de hand komen. En mijn 2 jonkies lieten zich niet meer vangen
, dat heb ik nog nooit meegemaakt. Citaat:Napie: wat vervelend zeg jouw mannen. Staan ze op de dag wel gewoon buiten zodat ze hun energie kwijt kunnen? Zou het niet helpen om het krachtvoer te minderen, hooi hoeveelheid op te schroeven en ze voor ze voor de wagen gaan even te longeren?

net terug van mijn werk .... niet alles bijgelezen
Heeeeeeel soms krijgen ze een paar brokjes, als ik geen oud brood of wortels heb en ze toch iets wil geven. Zou daar in ieder geval accuut mee stoppen. Oud hooi (2e snee vorig jaar) zit bijna niets in, kan ook nog helpen. Snuit krijgt als extraatje tegenwoordig trouwens luzerne, gewoon wat handjes als hij wat heeft gedaan. Wordt hij niet heet van maar zitten wel goede vitamines in. Hij vindt het erg lekker.
, vindt vooral Snuit heeeeerlijk (en merk niet aan hem dat hij er heter van wordt).
Citaat:Nu maar hopen dat die pokke sneeuw snel weg is dan kan ik weer gaan rijden.
)

en als je bang bent dat het heel lang duurt, neem een thermosfles chocomel mee, dan heb je ff voorraadje
) 
Lacuna schreef:Al eens geprobeerd te wachten tot de pony uit zichzelf wil gaan stappen? (lekkere kop warme chocomel op de wagen en wachten maar...en als je bang bent dat het heel lang duurt, neem een thermosfles chocomel mee, dan heb je ff voorraadje
)

We kijken wel of we overeind blijven
.
ider geval hier op het terrein, de wegen zijn beter.sonjim schreef:Hier ligt een centimeter of 10 misschien wel 15. Leuk om te zien maar verder, als ik van het weekend beter ben, wil ik misschien chicko voor de slee zetten en dan ik ernaast lopen en de kleine erop ik denk dat dat wel leuk wordt.