[AR] [HK] De paden op, De lanen in.... ''Rijtuigje deel 5

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Akshay

Re: [HK] De paden op, De lanen in.... ''Rijtuigje deel 5

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-12 21:29

@tine; vindt je paard niet erg hoor! :D Die loopt lekker op de wei te genieten :D

Allemaal al ''heel vaak tante-mensen'' hier :D Ik nog niet, mag ook nog wel even duren :') Broertje heeft een vriendin van iets jonger dan ik. :P

jammer prinsje! :9 ijs klinkt heel lekker! Hoe doe je dat? ijsmachine voor nodig of niet?

@tallechie; super gelest dus! Wel heel erg balen van je polsen! Kan nu wel heel schijnheilig zeggen ''rustig aan doen'' maarja, dat doe ik met m'n rug ook niet :')

Zo :9 heéérlijk gebbqt op de wei zeg! Echt prachtig :D Stukje afgezet midden tussen de paarden :+ Dus we hadden lekker gezelschap en hulp bij opeten van het brood _O-

bicci

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-12 21:37

deze is ook zo leuk,
ff flink gas erop in de veluwe,
resultaat,
2 gekke bekken...hahahahaha

Afbeelding

biancaaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-12 21:54

_O-

biancaaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-12 21:55

zo stille meelezer meld zich weer, hier drukjes met van alles, floris heeft inmiddels een paar schooldagen opzitten en wilde vanaaf niet in slaap komen, mams denkt verdorie die kan morgen niet zijn bed uit. Verder heb ik vandaag pics kunnen maken.
vanmorgen floris naar school weggebracht
toen samen met vriendje opgehaald,
ging vriendje naar huis brengen, bleef floris ook daar
dus kom thuis, kindloos :')

biancaaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-12 21:59

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-12 23:47

Zo hier heerlijke middag / avond in Bergen/Schoorl gehad, lekker ge(lig)fietst en het strand op plus heerlijk gegeten wat wil een mens nog meer (paardrijden ipv fietsen hahaha). Maar manlief en zoonlief zeiden dat ze wel wilde mountainbiken en dan ik op peerd, dus denk dat ik dat maar snel moet organiseren.

Tallechie misschien kun je eerst wat lenen van je instructeur, maar Alwyn heeft zo'n combituig, je kunt er dus ook een enkelspan combi tuig los bijkopen en dan even wat onderdelen erbij voor tweespan, scheelt je behoorlijk in :$ als je even mailt naar www.tuigonderdelen.nl wat je hebt en wat je zoekt, zoeken zij het zo voor je bij elkaar is mijn ervaring. Persoonlijk vond ik Wyn en Snuit toen ik ze had geen goede combi in tweespan (Alwyn te langzaam, Snuit die daardoor nog feller werd) maar Wyn is nu jaar verder, sterker geworden dus wie weet loopt het zomaar met elkaar. Ik hoop het voor je, zou leuk zijn.

En er is enorm veel afgekletst zeg :+ zie in ieder geval nog geweldige foto langskomen van Bicci *\o/* stoer zeg!

Frensie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-12 07:37

:wave: Goedemorgen!!!

BI; Floris makkelijk zijn bedje uitgekomen vanochtend?
Tine; heeft je zoon gister weer zo laat gebeld?
VHU; lekker dagje gehad.
Bicci; geweldige foto!

Hier al een boswandeling gemaakt met de honden, ontbijtje zit er net in. Zo eerst naar de Appie en daarna door naar stal. Hebben een koelkast op stal, dus boodschapjes lekker in de koelkast en ondertussen zelf rijden en stalletje doen. En daarna thuis maar even siësta houden... de hele dag denk ik ;)

Akshay

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-12 08:05

vroeg bij frensie!

Hier ook al bijna onderweg naar stal. We gaan een fikse rit rijden vandaag. Wel warm, maar we komen langs een aantal wateren. Als die vol met blauwalg zitten komen we ook nog door een dorp, zoek ik daar wel een cafe om emmers water te vragen :)

Gem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-12 08:18

Goeiemorgen!

Frensie, jij bent er idd vroeg bij :O !

Gisteren weer voor het eerst sinds de zomerstop oppasmoeder geweest. Mijn oppaskindjes (1,7 jaar en bijna 3) gingen gewoon verder waar ze gebleven waren :D . De jongste moest wel weer wennen aan het feit dat ze bij tante Gem altijd gewoon op tijd haar middagdutje moet doen, en niet pas vrijheid / blijheid wanneer ze moe is ;) . Dus dat was krijsen, maar helaas pindakaas....

Ik ga straks ook een rondje koetsen met zoonlief, wil voor de echte hitte weer terug zijn, Ster lekker onder de douche, en vanmiddag schoolspullen kopen in de stad. Nu al helemaal geen zin in ^)

biancaaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-12 08:45

goedemorgen :wave:
@frensie, viel me gelukkig niet tegen, half uurtje extra laten liggen, kreeg alleen geen boterham naar binnen, denk kj dan niet.
lekker gewandeld al vanmorgen.
@aks, veel plezier vandaag
@gem, die tantes toch, net als ouders duidelijk niet leuk.
@vhu, dat ga je vast snel regelen, mannen op de fiets, vrouw te paard

vanmorgen floris weggebracht, straks even boodschapjes doen :j

Smickey2011

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-12 09:08

Goedemorgen

Hier een poezebeest met last van de benauwdheid binnen, die weet niet waar hij het zoeken moet en ligt allemaal op gekke plekken tegen de koude muren of bovenop een kast met pootjes omhoog... beetje zielig... maar net lekker deuren opengezet en nu wordt het weer beter te doen

tallechie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-12 09:47

VHU ik wil het proberen om te kijken hoe Alwyn er op reageert omdat het inderdaad een slome donder is. Het wordt wel steeds beter hoor. Gisteren zelfs een aantal ronden middendraf kunnen doen. Als het niet wil is het snel genoeg weer in enkelspan te zetten. Dank je voor de tip voor het combituig. Ga ik daar even naar informeren.

Hier ook al ontzettend warm. Heb alle gordijnen al dicht gedaan. Heb veel op de planning staan. Stal doe ik vanavond pas, hopelijk is het dan wat koeler en anders morgen maar.
Wil even het een en ander in huis doen en aan de studie. Aan het eind van de dag DAan weer ophalen

Maisie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-12 10:16

Zo had even een paniek momentje. Belt net de hoefsmid dat ie door zn rug is gegaan. Heb ik 2
pony's staan met losse ijzers en een kampioenschap zaterdag. Nu maar even andere
hoefsmid gebeld die dichtbij woont en die ook ment dus die we wel kennen en die gaat kijken
of ie morgen iig robijn nog kan doen.

tallechie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-12 10:29

Maisie balen zeg. Hopelijk heeft de hoefsmid nog wel tijd.

Hier een grrrr... moment. Mijn moeder heeft gevraagd wat te kopieren, maar boek is te groot voor op kopieerapparaat, dus wil niet lukken. Daar heb ik eigenlijk geen tijd voor

Smickey2011

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-12 10:38

jaaaaa
goed nieuws

hij heeft zijn draai gevonden :+

Afbeelding

tallechie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-12 10:39

Nog meer mensen die vodafone mobiel hebben?

Ik kan namelijk niet meer bellen en smsen

Smickey2011

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-12 10:39

@Tallechie: yep, Vodafone en werkt nog

tallechie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-12 10:42

En nog meer mensen problemen met hotmail? Werkt namelijk ook niet

Smickey2011

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-12 10:42

doet het hier ook prima
gek zeg

bicci

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-12 10:43

geen vodafoon, kan je niet mee helpen.

hotmail doet het hier gewoon :))

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-12 10:55

Ben weer mis/be-handeld door fysio.
Zometeen iemand wegwijs maken in het concoursprogramma.

Hier had ik gister ook problemen met hotmail, heb geen vodafoon.

Maisie, balen!!! Hopelijk komt het nog goed.

_Dingetje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-12 10:55

@ Tallechie het zit niet mee zeg, kopiëren, bellen en mail stoornis :( pech is altijd in drievoud, dus dat heb je dan al gehad voor vandaag.....kan het de rest van de dag alleen nog maar goed gaan :D
@ Aks vette rit voor de boeg, jullie liever dan ik in de hitte :j BBQ klinkt als goed geslaagd.
@ Maisie, gelukkig dat je nog snel ff een vervanger hebt gevonden en heel veel succes as weekend....wel je best doen hoor *D
@ PrinsjeH gelukkig dat mr/ms poezebeest zijn draai heeft gevonden :(:)
@ Biancailona, mooie foto's hoor, ben jij dat?
@ Frensie, lekker aan de boodschapjes en ben best wel jaloers op je als je siesta gaat houden :O

Vandaag heeft Pown waarschijnlijk een verplichte rustdag met de hitte, want vanavond geen tijd, alles op pootjes zetten voor de oefenmarathon! Zal hij vast niet erg vinden om vandaag alleen als grasmaaier te dienen :+ Gister ook al rustdag gehad, lange dag werken en 's avonds familieverplichtingen -:(- Pown treft het niet van de week met zo'n baas als mij :o

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-12 10:58

Zaterdag bij districtskampschappen wordt het 30 graden (of meer) en dat is open veld, zonder enig hoekje schaduw. BAH!!! Arme paardjes worden gestoofd in de trailer.

biancaaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-12 10:59

wel vodafone, geen problemen hiero
dingetje, nee ben ik niet, foto's heb ik genomen tijdens wedstrijd, zelf rij ik geen dressuur. Vooral geen Z :')

_Dingetje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-12 11:03

@ Tine, tis zonde de arme paardjes.......maar ja het weer kunnen we niet veranderen, wel veel plezier!
Hoe maakt zoonlief het op ponykamp zo op de helft van de week?
@ biancailona, wat niet is kan nog komen toch? := Wel mooie foto's hoor :D