Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
IngridM schreef:wat is het stiiiiiiiiiil hier
. We hopen maar dat het weer maandag meevalt, net als gisteren en vandaag. Maandagochtend nemen we nog even contact op met elkaar, anders zijn wij om 8.35 op afgesproken plek en ca 10 minuten later bij school. Heb er zo'n zin in. In het ergste geval gaat hij met de auto, maar paard en wagen is natuurlijk veel leuker. Vorig jaar is hij met de tractor gekomen.

) ingespannen vertrekken vanaf stal richting andere wijk van breda (km of 8 denk) daar mogen we sinterklaas en 2 pieterbazen op een basisschool afzetten

bougies waren vies en bougiekabeltje niet goed, nieuwe bougies en kabeltjes en klaar is kobus

). Maar toen het Sint was wilde hij toch wel heel graag zingen enz. Nu dit jaar merk ik dat hij het echt niet meer gelooft. Maar die cadeautjes en het feest (we vieren het altijd met paar vrienden plus hun kinderen, altijd erg gezellige middag/avond) ja, daar gaat hij helemaal voor
maar ik moet eerlijk zeggen, ik heb hier om de hoek ook een Turkse garage en ik heb deze auto gekocht bij een Turkse autodealer/garage, mijn ervaring met Turkse mensen is tot nu toe heel positief. We wonen in Rotterdam daar wonen heel veel Turkse mensen en ik kan altijd uitstekend met ze overweg (ook op school, prive en dus zakelijk). Dus ik ben er eigenlijk van overtuigd, dat het gewoon goed is. Ik vertrouw een Turkse autoverkoper eigenlijk meer dan een Nederlandse
VanHuisUit schreef:Gelukkig wel ja![]()
Fijn dat de Spikkel haar stal heeft geaccepteerd. Wist niet dat het zo'n stresskipje was, zo komt ze helemaal niet over (even wat springen, OK, doet Bente ook....maar zo als ze lekker stilstaat lijkt ze heel relaxed). Weet je nu al wat meer over jouw indoor marathon 10 december?

net zo leuk en kost geen 15 euri..hihi
duim voor je dat je migraine morgen weer over is...
..en natuurlijk weer de superkwaliteit..NOT !

Tine.
).
Was je man er niet bij? Die was zeker thuis.... stel dat hij mee was gegaan was je dan minder bang geweest?
) meegemaakt dat ik mijn paard niet meer geladen kreeg hoor. Paard heeft een keer bij wedstrijdlocatie overnacht, een keer bij de manege waar ik toen leste.....
de dag erop liep ze er zo op (andere trailer, paard durfde gewoon niet op 2-paards met ander paard hebben we toen maar besloten
).
verder staat die luie stinkert vooral te genieten 

Wordt leuk, want dat heeft ze nog nooit gedaan. Hopelijk wordt het wat mooi weer

In de zomer wel, dan drogen ze keisnel, en als ze dan niet helemaal met glansdroger gedaan zijn zie je opgedroogde druppies. Zal nu wel meevallen 
(veel autos vies geworden) midden in de zomer kom je vaak weg met even de sahara laag eraf spoelen en alle dooie insecten eraf krabben 
Maarja, hoe vaak laden wij nou eenmaal he.. bijna nooit..
Verzorgster maar even een sms sturen dat ze wat mij betreft ook mag afzeggen met dit idiote weer, dat ik haar dat niet kwalijk neem
Naar stal moet ik toch, moet voeren, maar longeren.. mwa weet niet of ik daar zelf wel zin in heb in dit weer
(slecht baasje)
te vieren.