Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Citaat:Op 2 juni is hier in de buurt in Breda een wedstrijd bij Stal Sintels (van LIberty hier @ bokt) maar Bart zit dan in het buitenland dus krijg het niet geregeld. Wel jammer want kan er zeg maar met de wagen zo heen rijden.
) en aan de opruim (huis is zootje als ik zoveel werk & paardrij
)
Mijn geplande ''heb ik zin in wedstrijd'' is afgelast voor dit jaar en waarschijnlijk alle komende jaren. Was een mendurance heel dicht in de buurt.. Maargoed, m'n paard is ook nog altijd stukkig natuurlijk 
schaam me dood 
maargoed, waren om 2u thuis
. Vettievet.
. Op draf en galop afstand. En mevrouw vond het helemaal niets
.

)
Beest van mij knaagt zo hele distelbossen plat 

.
.
) moet rijden om naar Ermelo te mogen. Die viel altijd gelijk met de premiekeuring van het stamboek, en als fokker gaat dat toch voor. Dit jaar is onze keuring vroeg, dus nu zou het wel kunnen. Ik ga een poging wagen, al verwacht ik er weinig van omdat ik ze niet binnen een week van keurings conditie (zo als Roos nu ongeveer is) naar sport conditie(minstens 25 kg er af) krijg. Vaardigheid gaat Roos wel aardig af in deze conditie, dus wie weet ga ik daar wel voor
. Al lijkt ZZ dressuur mij ook wel wat hoor om op de Hippiade te mogen rijden! 
en hij gaat er niet elke dag af 
dus die heeft niet die idiote nek
Dids is ook extreem kort. Ruglengte 165, maar moest 175 hebben ivm boeg/halsruimte.
.