we hebben geknuffeld in de sneeuw, hij wordt daar gezellig van, dus kwam me telkens achterna, over m'n rug kriebelen enzo

en net wat cactusjes wezen halen om hier binnen neer te zetten, met 6 in 1 pot (kleintjes) maargoed, cactus verpotten is AUW!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

rot plant is het hehe 

ik wil ook mijn pluispony houden maar denk dattie binnenkort geschoren wordt, hij krijgt weer overal kale plekken

Rode bloedwormen. Maandag mest weggebracht omdat ik Liz niet vertrouwdeCitaat:@Wimmus, had je tuig besteld ofzoiets?

Rondje rond de hooibak 
. 
even later stonden ze gebroederlijk samen aan 2 kanten van de hooibak, kontjes in de wind namelijk
. Mijn instructeur moet nl een uur rijden en is bang dat hij na de les in de sneeuw komt vast te zitten. Kan ik hem niet kwalijk nemen. Vind het al heel bijzonder dat hij steeds zo'n eind voor mij wil rijden. Hopelijk volgende week beter. Omdat ik alles al klaar heb staan, ga ik morgen wel gewoon naar binnenbak met alletwee en gewoon wat voor mezelf oefenen.
die zijn lekker bezig.